Ttt 33

Tsja geen idee… Waarschijnlijk dit hotel laten staan en een korting…

mooi excus volgens mij om die mensen in een ander hotel te stoppen…

Heb op vakantiereiswijzer gekeken en daar staat het ook van die legionella… :question:

dat wordt dus bellen, maar volgens mij kunnen ze er op annuleren toch?

welk hotel???

pb…

Wel mooi excuus ja van die legionelle misschien doen die mensen dan niet zo hel moeilijk als ze in een ander hotel moeten.

Viva,gaat je dochter die nu weer thuis woont volgend jaar trouwen of een andere dochter of zit ik er helemaal naast.

gezien…staat inderdaad op reiswijzer…afgelopen dinsdag bekend gemaakt

@ Cyn: zouden zedan zoiezo niet uit het hotel moeten? Of worden alle geboekte kamers alsnog verhuurd als er legionella is?

Nee dit is mijn dochter die weer thuis woont, ik heb maar 1 dochter, en 1 zoon

@Cynthia: Oh, da’s dan ook wat! Nou, hopenlijk gaan ze dit goed oplossen.

@Viva: Mooi huis zeg! Ik was ook (bijna) 18 toen we trouwden. Het was zoals het toendertijd nog zo heette, een “moetje”. Tegenwoordig is dat niet meer zo en gelukkig maar!

Zo, ga even eten klaar maken. Magnetronnen dus :lol:. Jullie ook eet smakelijk allen.

Wat lees ik nou weer Bep! Was je in je bad gevallen? Ow, wat ziewig dan. :kus: erop.

goh nog 49 en daar is weer een geboorte…

Pff, ga de klant morgen bellen… :confused:

Ik ga er vandoor trainen en dan ijseten en (viva) ik ga ook op zoek naar de slagroom, haha, nee J. is er niet helaas heeft late dienst

Roanna, dan was je nog jonger al ik, jij was dus 17 ik op een maand na 19…en ik heb me (netjes ahum) gedragen, was geen moetje…
ja in die tijd was het nog een schande…als je moest trouwen… tegenwoordig maakt het allemaal niet meer uit, niet dat toen wij die leeftijd hadden het anders was dan nu, alleen nu is het recht voor je raap en toen was het allemaal nog een beetje in de mist der nevelen zeg maar.
eetse meis…makkie voor je…

zou het nu maar doen, heb je het maar gehad, en kunnen die mensen er over nadenken wat ze willen.

eetse en trainse…
:kus: Viva

Linda,veel plezier,vanavond J een sms sturen hoe het ijs eten was???

@ Cyn: waarom bel je niet vandaag?

goh wat gaat dit deel weer hard.