Ttt 33

oo, ik dacht bed :retard:

Bad is wel erg glibberig wss…

voor het zelfde geld breek je iets, met zo’n rot smak.

heb ik trouwens ook een keertje meegemaakt, althans niet uit bad maar in de douche, ik had verkering met mijn hubs, gingen samen voor het eerst op vakantie naar de wintersport, ga ik douchen en sta dus op een verhoging in de douche, het warme water liep al, dus ik voelde of het goed van temperatuur was, maar nee veel te heet dus, vervolgens stap ik ik de douchebak, glij uit,grijp de kraan, en trek zo de dop van de kraan af, maak dus een doodsmak in die bak met de dop van de kraan in mijn handen, mijn hubs stond in de gang, hoort die klap, loopt naar binnen en ziet mij na liggen denderen…hij lag helemaal blauw van het lachen, maar ik niet, het water kwam uit de boiler, kokend heet en ik lag opgevouwen in een douchbakje van 80 x 80 cm…hij heeft wel de kraan uitgedaan, maar ik heb 2 dagen in de rondte gelopen al tomaat, helemaal verbrand van het warme water…en een pijn in mijn rug…wil je niet weten.
Leuk hoor zo’n vakantie…17 jaar was ik…ben toch nog met hem getrouwd hoor…hij is hard stikke lief, maar op dat moment kon ik hem wel wurgen.

@Viva, ja ben nu aan het proberen toch het hotel te krijgen wat ze willen… En anders misschien toch het verkeerd ingeboekte hotel aanbieden… :disgust:

Cyn, ik zou doodziek zijn weet je dat…

Ja ik weet ook zeker dat de klant door het lint gaat… En terecht… Maar ik hoop eigenlijk dat ik alsnog het hotel kan regelen op de een of andere manier!

@cyn: succes met oplossen!

MIjn dochter en haar vriend gaan volgend jaar samenwonen, en dit huis gaan ze kopen.

http://www.wereldwijzer.nl/album/uploads/44042/huis.jpg

vinden jullie het wat??

Zo dat ziet er echt mooi uit!!

x

ja mooi he, het is nu ook nog verbouwd, er zit een carport voor en een grotere dakkapel in.

is het nog gelukt Cyn?? voor die mensen

@ Cyn: we duimen voor je!! Lijkt me een vervelende situatie…

@ Viva: wat erg!!! Verbrand zijn is pijnlijk! En die smak… Trouwens, 17 jaar… dan ben je ook al lang samen met je mannetje!

das een mooi huisje :smiley:

mmmmm…het hele huis ruikt naar de sambal goreng, je krijgt er gewoon honger van, maar hubs en dochter komen nog lang niet thuis dat duurt nog wel anderhalf uur…

ja Cris…in oktober zijn we 29 jaar bij elkaar waarvan over 3 weken 27 jaar getrouwd…ff rekenen…yep ik was 18 toen we trouwden.

ach ja, ze kunnen het doen, haar vriend is makelaar …dicht op het vuur dus…en ja als iemand een huis ofzo wil kopen/verkopen pm me maar.

whaaah ik wordt gek… Touroperator heeft een stopsales vanwege legionella uitbarsting in het hotel…

Viva,das zeker een mooi huis,daar mogen ze trost op zijn

Cyn,succes we leven met je mee

tegenwoordig zijn de meesten ouder hoor als ze trouwen, mijn dochter wordt in januari 23 en woont (weer) thuis.
Mijn zoon is 24 die is wel getrouwd…ook jong dus…zijn vrouw is net 20 geworden…

sh*t en nu???:tear: