Ttt 33

@ cyn??? can we help??
ikke ga trouwens ook ff wat doen: naar huis!!!

‘‘dus het is nooit wat geworden mte je internet date hunks?’’

That’s what I was referring to :wink:

ja die snapte ik wel
maar da doe ik dus niet zomaar met iemand

:disgust:Mijn collega heeft iets verkeerd ingeboekt… en die mensen gaan al bijna weg… En ik ben bang dat het hotel wat ze zouden moeten krijgen vol zit :disgust:

O jee Cyn en wat nu???

MK als wij hier vanavond nu de generale houden doe jij het zaterdag voor het eggie oke

Daar zullen ze niet blij mee zijn Cyn,hoop dat je het allemaal voor elkaar krijg.

Zo ik ook weer thuis.

Linda lekker ijseten vanavond niet de slagroom vergeten he, daar hadden we het van de week nog over.

ikke ben zooooooooooooo moe…druk…pff…ff klagen mag wel he?

@ cyn: ojeej, daar kunnen we niet mee helpen *-) success toi toi

@ Bloem: jaaa, dat dachtikal ;). Ach, beggars can’t be choosers, toch? soms moet je genoegen nemen met minder tot de tijd rijp is… :puke:

Ik kwam gisteravond ook al niet in slaap…hubbie wel die lag als een dood vogeltje…als ik vanavond weer niet in slaap kom maak ik hem maar wakker…is zo irritant als je zelf niet in slaap kunt komen dat er iemand naast je in dromenland ligt.
Is daarom ook niet zo heel raar he dat ik zooooo moe ben, heb het half 3 op de wekker zien worden en om 6.15 liep het kreng weer af…en toen kwam ik dus mijn bed niet uit.

Nee konden jullie maar helpen!! Ben nu de touroperator aan het bellen, om te kijken of er iets mogelijk is…

en een alternatief kun je dat wel aanbieden Cyn, of hoe handel je nu verder, is zwaar balen zeg als het je gebeurd…

jij niet blij met je collega momenteel, mag jij de sh*t ruimen van een ander…fijn

ha Beps ook weer uit gewerkt…hoe is het met de blauwe plekken

Nog niet bijgelezen komt vanaaf
Nu eerst zorgen dat mijn en die van een hongerige bijna-ex puber gevuld worden…

Geen blauwe plekken, maar giga spierpijn!

Tot straks…

Au!!!

@ Beps: volgende keer proberen uit bed te stappen in plaats van rollen.

Nee Cris…Beps viel uit bad…

althans in Bad lag ze maar ze wilde eruit…een beetje hardhandig zeg maar