@ cyn, ikke ben ook rete benieuwd
@ cris een jongetje??? :paranoid:
een vent! een kerel!! een lekker stukkie vleeeesss :beef:
Hahaha… dat is mijn geheim!!! Kan wel ff een foto mailen als jullie dat willen!! Moeten jullie maar ff je mailadres pben… ![]()
En over het algemeen is reizen via Sunweb en Jiba etc. wel goedkoper… Verder de standaard aanbieders, OD, Neckermnn etc. zijn overal even duur…
x
@ cyn, je hebt mn mailadres!!
@ Bloem: ja, een stevige hunk ![]()
@ Cyn: okee, ik ga het erop wagen. Kijken of ik een pb-tje verstuurd kan krijgen…
Bloems, jou heb ik al gemaild!!
:biggrin:
i know
@ cris, tuurlijk kun jij een pb-tje sturen!! why not?? :paranoid:
@mk: de toetjes in AD waren heerlijk he
Nou MK het mag van de verloskundige echt hoor tot het laatst oke…moet wel op zijn egeltjes natuurlijk:thumbsup:
Cyn…ex…leuk…ahum…toch nog vlinders??
deze is voor jou Bloemmie
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/images1.jpg
toch!!!
@linda
Daar zaten best lekkere dingen tussen, vooral de appeltaartjes.
ikke lekker thuis uit het werk, maak lekker sambal goreng, met uien uit het zuur, op zelf gebakken kaiserbroodjes…
maar ik ben zo moe.
enne Roanna, ik ben ook zo’n figuur dat niet alles lust…dus heb half pension gehad, en all incl. maar kan ook daar mijn draai niet zo goed vinden, vandaar dat we dit jaar naar een appartement gaan, kan ik zelf bepalen wat ik eet, zonder dan ik me aan een buffet moet houden.
En toetjes not for me…veel te zoet…mijn tanden lopen al de polonaise als ik er naar kijk…
Mk ik heb ook die appeltaartjes wel eens geproeft maar vind ze toch knap zoet.
Zo het waait hier niet te geloven…halve orkaan komt voorbij zetten…getver wat een kl**ten weer.
Hier nu droog hoop dat t zo blijft straks met trainen en het ijseten daarna
jum jum give me some!!
zoet of niet, zo’n toetje, die schop ik echt mn bed niet uit hoor!! :drool::drool::drool::drool::drool: :beef:
meld mij maar ziek dan!! :paranoid: :wub:
nee ff serieus, mag zo naar huis, lange dag
regen regen regen
ikke haal gauw wat bij de appie op het station en dan lekker cocooonen thuis! brbrbrr, sokken aan!! trui aan!!
@ Wat eten we vandaag: momenteel eet ik gehakt met aardappelstukjes erdoorheen en overgegoten met ei en dan doorgebakken… Heerlijk
(als tussendoortje dan)
@ Bloem: isset nooit wat geworden met je internet date hunks?
1
@ cris, waarom?? define ‘wat geworden’
ikke wil niet dat ‘het’ ‘wat’ “wordt”, met niemand niet…
en zo hunky waren die niet hoor! hahahaa
regen of geen regen ga wel trainen
Zit echt ff met een zwaar probleem!! Moet echt ff wat doen nu!! :dag:
@ mk denk dat we vanavond eerder gaan bevallen dan jij!!