@roanna
Ik ben ook niet zo makkelijk met eten, maar op een buffet vind ik altijd wel iets en als het dan lekker is, dan haal je gewoon nog wat bij. Als ik met een menukaart voor m’n neus zit, dan weet ik weer niet wat ik moet kiezen. Stel dat ik het niet lekker vind… dan eet ik dus de hele vakantie hetzelfde.
@jac
Ik zal het hem voorstellen.
Hij is alleen nu druk bezig om de auto een grote poetsbeurt te geven.
Hij zal trouwens nog geen aktie ondernemen, want hij wil nog veel liever dan ik dat het op 07-07-07 komt.
@MK116: Dat is zo, maar of je dit nu een echt buffet kunt noemen waar wij waren. De rauwkost, genoeg keus, maar het meeste hou ik niet van. (Ligt aan mij)
Warme maaltijd, werd voor je opgeschept en het was of rijst en de ander dag aardappelpuree. Groente vond ik wel lekker, aubergine enzo. Vlees was/is altijd al niet aan mij besteed en er was ook maar iedere avond een soort van iets, dus kon ook niet kiezen. (Ligt ook weer aan mij) Nouja, en dan genoeg van die kleine toetjes, maar ook daar ben ik geen liefhebber van. Dus jaaaaaaa.
Nogmaals, het lag niet aan het hotel hoor! Het lag aan mij, maar als ik dan zie wat ik er voor betaald heb, ga ik het toch vergelijken met Spanje en daar heb je echt veel meer keus in een zelfde soort hotel als deze. Maargoed, ik mag dan best zeggen, dat ik geen ene keer lekker gegeten heb daar, want dat was gewoon zo. Mijn mening dan he!
Of een optie…all inclusief heb ik van andere gasten daar gehoord. Dus wie weet.!!! Dit is voor mij geen reden, om ook niet meer naar Turkije te gaan hoor. Beslist niet !!!Want het is en blijft een mooi en gastvrij land, met over het algemeen hele lieve mensen.
Nog ff over die prijzen op de luchthaven van Antalya, die zijn echt niet normaal. Heb daar eens een blikje pringles gekocht, ik heb er maar heel erg van genoten, dan was wel nodig met die prijs.
De laatste keren koop ik wat voor onderweg in een winkeltje vlak voordat we vertrekken.
@ roanna, wat had je nu dan? HP?
wij hadden 1x HP in portugal
elke dag: voorgerecht wortelsoep of 3 plakjes kk en tomaat
hoofdgerecht: vlees of vis met friet (ik lust geen vis)
na: uhm :paranoid: geen na…
en dat 2 weken! never ever again dus!
en dan ook nog eens € 3,50 betalen voor een colaatje bij het eten
Jeetje Roanna is terug, en het gaat weer als een tierelier…
Ik was net even aan het hyven, kom ik de pagina van mijn very sexy ex tegen :wub::wub: zucht, hij blijft leuk!!! En lekker:tongue: Maar ja het is niet voor niks mijn ex :finger:
@roanna
Ik ben ook een viesneus wat vlees aangaat.
Mij is all-in goed bevallen, wij hebben dat nu 2x gedaan en toen hadden we een uitgebreid buffet. Lekker soepje vooraf met dat overheerlijke turkse brood (dan zit ik al bijna vol) en daarna nog wat van het buffet. Begin met een klein beetje om te proberen en als het lekker is, dan ga ik gewoon nog een keer. Verder vind ik komkommer en tomaten heerlijk.
En ja de toetjes, die vind ik ook een beetje zoetig, alleen de turkse appeltaart vind ik zalig.
Ja als dit dagelijks op het menu staat, dan wil je wel elders eten.
De keren dat wij AI zaten waren er wel kleintjes mee, dan vind ik AI echt ideaal. Toen we nog samen gingen, vond ik het wel leuk om zelf een restaurantje te kiezen en daar heerlijk op het terras te eten.
@Bloem: We hadden HP. In Portugal hadden we appartement , maar had 2 schoonzusters bij ons die graag kookten dus… geen probleem.
Ik was voor kerst vorig jaar b.v. nog op G.C. in het hotel Ifa Continental en dat was pas een buffet, alsmede alle hotels die wij de afgelopen jaren hebben gehad.
Maargoed, genoeg hierover, want ik wil hier beslist niet klagen, al komt het miss zo over. We hebben het verder heel leuk en fijn gehad in Kusa en dat is het belangrijkste, dus volgende keer gewoon wat anders kiezen qua accomodatie.
Lekker weertje he dames Ben net voor de hoosbui binnengekomen. Heb een heel leuk jurkje bij de H&M gekocht om mijzelf op te vrolijken. ( hij was maar 6 euro!! Afgeprijsd van 20)
We moesten lockersleutel inleveren op school en ik moest het ook voor een vriendin doen die nu in Thailand zit. Kreeg ik de borg niet en ook niet de code voor ons IB-Engels examen… Omdat ze dat dus zelf moest ophalen =S. Ik daar twee uur rondgelopen, iedereen aangesproken, uiteindelijk isset gelukt :D.
@ Viva: zal wel gezellig zijn op je werk met al die leerlingen/studenten die chagerijnig zijn vanwege tentamens en herkansingen
@ Bloem: ghehe, ik heb vanmorgen mijn tanden 15 minuten gepoetst :D. Wist niet dat ik niet de enige was met dat tandenpoetsen!!
@ Thailand: here comes Cynthiaaaa!!
@ Cyn: Is boeken via internet vaak goedkoper dan? Omdat er geen tussenpersoon (reisbureau) in zit?
@ Marion: ik vind ook dat bazen hun medewerkers moeten sponsoren om op vakantie te gaan. Niet alleen reisbureau bazen, maar alle bazen
@ Bloem: je krijgt ook een knuffel van mij. Misschien als heel TTT je een knuffel geeft dat het toch een beetje als een knuffel voelt.
tja…
ikke ben ook kieskeurig hoor
zelfs bij all incl buffet zit er niet altijd wat bij wat ik lekker vind, ga ook altijd te laat
en tja… ifa continental, dan noem je ook een hotel he?
tis gewoon niet te vergelijken
ikke vind het uit eten ideaal, maar aan de andere kant, all incl is wel gezellig met elkaar (omdat ik vaak alleen ga)
@ cyn, wie wat waar?? :paranoid: zien!! nieuwsgierig!!
ik vind boeken via internet goedkoper, omdat het lijkt alsof ze precie hebben wat ik wil (1 pers) en goedkoop!
-ikke wil geen knuffel! ikke wil gewoon …piep…*****…piep!!