@ jac
viva had mk geadviseerd om lekker een potje te gaan sexen om de weeen op te wekken
heeft niet geholpen, mk heeft dus ananas gekocht… allicht dat dat helpt
viva geeft aan dat wonderolie ook kan voor de weeen, maar doet liever dat andere…
ikke wil dat andere eeeeeeerrrrstt!!
krijg een kusje van viva, maar ja… dat doet et em nie voor mij…
ja Jac…bij de les blijven…nietwaar MK:evil: en Bloem…nou rauw vlees…nee dank je…lichaamstemperatuur is beter:wacko:…ach meiden waar hebben we het over:finger:
ik zou het niet weten
heb wel zin in mn italiaanse zuurkool, met chorizo en geitenkaas zeg maar
ben wel erg knuffelig deze dagen, hangerig en plakkerig… tis echt weer om lekker met 2 in bed te liggen en er gewoon heel de dag niet uit te komen…
hihihih
zucht… doet me denken aan… *****
:wub:
dan weet je pas wat je mist als single girl!!
Ik heb nog van de chinees van gister. Uhhhhhh… nasi, foe yong hai, mie hoen en nog 2 gebakken bananen. Dus dat wordt gewoon lekker magnetronnen vanavond. Ja, per slot van rekening heb ik nog vakantie, nietwaar?
@ viva… nou ja ***** staat voor de turkse ex, je moet toch wat als je 7 dagen in februari in regenachtig uitgestorven alanya zit, geloof dat ik die week mn bed niet uit was geweest…hihihi
maar ja, droom nu maar van iemand anders denk ik zo :wub:
@Bloem: Ja, ik neem natuurlijk alleen dingen ik wel lust en lekker vind. Daarom volgende keer in Turkije toch maar weer appartement. Ga ik lekker buiten eten en wijs aan wat ik wil !!! :zon:
@cyn
Super naar Thailand, Turkije loopt niet weg hoor.
De haren zijn weer netjes geknipt en gekleurd. Moeders is vanmorgen nog met de stofdoek het hele huis doorgeweest. Kortom… ik ben er helemaal klaar voor.