Ttt 33

@bloem: had nu helemaal geen zin in warm eten eigenlijk dus dacht doe maar iets heel makkelijks en snel

Nog even en deel 33 is alweer vol

@viva
De buik is weer rustig hoor.
Gisteren ook maar een ananas gekocht, schijnt ook te helpen.
Die tip van jou heeft nog niet geholpen :redface:

@beps
M. is iig supertrots op haar nw kamer. Ze zal straks wel jaloers worden denk ik, ze kan het nu al slecht hebben als mijn neefje of nichtje bij oma op schoot zit.

Goede middag.
Even snel bijlezen met een bakkie. En dan verder hier de boel onder controle zien te houden. Neefje is een nachtje langer gebleven omdat zusje gisteren ziek was, ze had hoofdpijn, had ze er eentje minder om haar heen. Beetje herrie minder aan haar hoofd ;).

@Bloem
Nog gelukt om tussen de buien door naar het werk te komen? Is toch wat met dit ***weer, word er zo onderhand knap simpel van.

maak me zorgen dat het er maar 5 mnd worden of ik niet kan doen wat ik echt wil… zet ik daarvoor alles opzij etc etc

Geen zorgen maken, laat het allemaal op je af komen. Je bent al getraind in bezuinigen dus ook daar gaat het je lukken de dingen voor elkaar te krijgen die je wil. En mocht het dan toch allemaal tegenvallen. Zoals Viva ook al zei, doe dan de landen die je aandoet echt goed en ga later terug voor de rest.

@Beps
Veel plezier met de puber vanmiddag.

@Cris

tijd vliegt. Voor ik het weet ben ik oud, bejaard & afgeschreven :wink:

ja … nog even en je loopt achter de rollator :smiley:

@Cyn
Nog niet geboekt maar in ieder geval weer iets moois om naar uit te kijken.

@Roanna
Jullie zijn TE erg, de koffers staan nog niet op zolder en de plannen zijn er al weer. Nee hoor … GAAN als je de mogelijkheid hebt.

@Linda
Veel plezier op de training vanavond.

@MK
De haren weer in model?

@ mk, heeft misschien nix geholpen, maar was vast niet onaangenaam :wink:

@ marion en hoe is het met jou? nog steeds zo druk? druk in de weer met J en neefje zo te horen

@Bloem
Nog een hoop te doen maar eerst nog ff 1 dagje alleen het hoognodige. Beetje bijkomen, ben ook maar een mens he :wink:

Marion, ja lekker toch!!! Moet wel mijn baas nog inlichten… :chin:

absoluut!! leef ook met je mee
en voor wat het waard is, ik vind je een power-mammie met al je taken, neven-taken, activiteiten etc!

@Cyn
Baas gaat wel akkoord hoor! Hoe meer landen jij bezoekt des te blijer is ze. Kan je beter de klanten voorlichten toch? Eigenlijk zou ze je moeten sponsoren :wink:

@Bloem
:redface:

Haha ja dat is waar!! En dat sponsoren… krijg in ieder geval korting he!! :hihi:

@Bloem, hoe zit dat met jou terugreisticket? Heb je die al geboekt of niet?

:kus:

@ cyn, no way! weet niet eens vanaf waar ik terugkeer, laat staan wanneer! kan best 1 dag vantevoren bijwijze van spreken

en wie weet *kom *ik niet eens terug :biggrin:

Ach mijn tip is niet zo vervelend toch!! Ja wonderolie is ook een middeltje, maar doe mij die eerste dan maar.:drugged:

waar??
ik eerst!! :smiley: :biggrin: :smiley: :hihi:

???:kus::hihi:

:tssk:
heel lief maar dat doet et em toch nie helemaal voor mij
we want raw meat!! :beef:

:unibrow:

ik moet volgens mij eerst bijlezen want ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebben.

ik heb 2 pagina’s gelezen maar ben de draaid weer kwijt. De een heeft het over een middeltje en de andere wilt weer rauw vlees.
Alles draaid hier hahahahahhahahahaha

@Cyn: WOW Thailand!!! DROOM!

met dat droom bedoel ik dan mijn droom

trouwens dit deel gaat sneller als deel 32 hahahahahahaha