Ttt 33

gek word ik niet hoor, kan alleen moeilijk met dat soort tegenslagen omgaan
ik zeg al, gaat het niet dan gaat het niet, maar heb me ingesteld op iets en wil alles in het werk stellen om dat te behalen en als er dan zoiets lulligs en onbenulligs roet in het eten gooit, dan ben ik daardoor wel ff van slag ja!

tis hetzelfde dat je besluit dat je een nieuwe keuken wilt voor € 7000. oude keuken is eruit gesloopt en ineens krijg je de mededeling dat die apparaat niet leverbaar is, wel een € 500 duurdere…
maar je zit al aan je tax, je hebt € 7005 gespaard, en tja € 7505 is weer zo’n verschil…
wat doe je,neem je genoegen met minder omdat het echt niet lijkt te kunnen, of zet je alles op alles om toch te realiseren wat je wilt, want je geeft al zoveel uit en dan wil je ook dat het gewoon goed is en voorlopig klaar…
snappie?

Cyn,gaaf hoor naar Thailand,waarom kan je nog niet boeken dan??

Bloem,niet aan denken,gewoon gaan en als het geld op is zoek je daar een baantje voor de aanvulling of is dat niet mogelijk?

Viva,laatste werkdaagjes voor jouw,beter druk dan rustig anders gaan ze zo langzaam voorbij.

Roanna,weer lekker geslapen in jullie eigen bedje.Op naar de volgende vakantie.

Dan betaal je haar toch gewoon niet, er staat niets op papier, wat wil ze er aan veranderen.

@Turkije-lover… De wintergidsen komen altijd pas rond half Augustus uit… Dus moet zeker nog een week of 6 wachten!!! En dan moeten mijn ouders nog vrij krijgen… :evil:

@Roanna, nou het valt wel mee… Zoveel is er niet meer beschikbaar, maar ben vrij druk met tickets nakijken en versturen :o…

@Bloem. lieverd pas je wel een beetje op jezelf?? En als je geld tekort komt, kan je dan daar ter plaatse niet ff werken ofzo??

x

nee daaro is geen werk voor mij

@ viva, ze zal mn borg inhouden, en tja… anders moet ik die ook wel betalen, maar had begroot dat ik dat bedrag terug zou krijgen, maar goed, nu ben ik het dus zo of zo kwijt

@ cyn, kun je niet alvast een optie nemen??
met dat soort organisatie’s kun je toch al wel vaak vast reserveren??

valt maart niet nog onder het winteraanbod?

Ja het valt inderdaad onder het winteraanbod, maar de Jong intra kan het winterseizoen pas vanaf augustus aanbieden… Dus nog even wachten dus!

@ cyn, allicht heb je het al bekeken, maar zou je niet liever met iets als djoser, koning aap, suwadee, shoestring ofzo gaan??

Bloem,als de borg minder is dan het bedrag wat ze je nu wil laten betalen,dan laat je haar toch de borg houden,is ook niet leuk,maar ja tis niet anders.
Jammer dat er daar geen werk voor je is dus als de centjes op zijn moet je echt naar huis.

jep

pardon? haha nee bedankt!! Dat ga ik als reisburo-medewerker niet eens overwegen… Het zijn goeie organisaties hoor daar niet van… maar nee :tssk:

Maar was lief bedoeld, want zij hebben wel hele mooie reizen!!

Nee had een reis gezien van circa €1300.- p.p.

@Cyn wat een heerlijk vooruitzicht,de voorpret kan al beginnen.

@Bloem,dat is zeker een tegenvaller maar misschien komt er nog ergens een extraatje op de proppen,je bent niet voor niks Bloem he.
Uiteindelijk komt er wel een oplossing.

@MK,sterkte vandaag!!!

@ jill dank je voor het grenzeloze vertrouwen

@ cyn, hoezo? voor 1 hoef je de rest van de wereld toch niet te haten? ik pin ook gewoon elders hoor? voor 1300 € kun je hele mooie reisjes maken, maar goed, tis jouw reis, je zult het wel goed bekeken hebben

Het is niet zo dat ik die organisaties haat… Maar doordat zij alleen direct verkopen aan klanten, lopen wij en alle andere reisburo’s gewoon hele grote bedragen mis… Het gebeurd zo vaak dat klanten komen vragen of wij Fox, Djoser etc kunnen aanbieden…

Het feit dat ik bij de Jong Intra zou willen boeken, is omdat zij goed georganiseerde reizen verkopen, maar ook om er voor te zorgen dat zij ook gewoon blijven bestaan… al is dat niet alleen afhankelijk van mijn boeking Als reisburomedewerker heb je het gewoon niet zo op die direct sellers, omdat zij de reismarkt “verpesten”

x

Hmm nu aan het warme eten normaal doe ik dat woensdag na de training maar ivm ijseten nu maar dus nog weinig zin. maar soepje opgewarmd en 5 kipnuggets

goed voor de concurrentie strijd

tis niet je eigen geld, maar ik zou het belangrijker vinden wat de reis inhoudt, wat ze bieden, waar je heen gaat en wat je gaat zien, hoeveel vrijheid je hebt en hoe het allemaal inelkaar steekt, dan hoe je boekt…
tis wel ff wat anders dan een hotelletje in turkije natuurlijk
en elke organisatie heeft een eigen beleid en een eigen gezicht en ookal lijken die reizen op elkaar, toch is elke organisatie anders…

maar goed, maakt nie uit!! je GAAAAATTTT

@ linda, das toch geen maaltijd!! :smiley:
wel lekker lopen vanavond!
loop je eigenlijk in je vrije tijd tussendoor ook nog in je eentje, of alleen met de club op woensdag??

Kijk tuurlijk heb je daar gelijk in, maar wij wilden al heel lang naar Thailand, en hebben toen alle reisgidsen doorgezocht, en kwamen tot de conclusie dat Jong I. gewoon de mooiste en meest geschikte reis voor ons is… Ook djoser heeft zo’n soort gelijke reis… maar ja dat doe ik dus niet!!

Maar inderdaad… IK GA!!!:wub:

kun je vast je thais gaan oefenen!!

haha nou dat zal wat worden!!!

x