MK…zie dat je online bent meis…hoe is het in het buikje, rustig of kriebelt er al wat.
@ viva: tijd vliegt. Voor ik het weet ben ik oud, bejaard & afgeschreven ![]()
Ik moet ervandoor!
@ MK: nog even volhouden, en success vandaag!
@ Bloem: werkze!
@ De rest: werkze ook. En voor diegenen die van hun vije dag gaan genieten: genietze!
Toedeledoki
ola
bbrrrrr wat een hoosbui
tis 10 minuten fietsen en het was 7 min droog… nice! not!
@ beps, klinkt goed!! leuk leuk!
@ cris, beetje weemoedig? de volgende periode begint weer… je hebt 8 weken om aan het idee te wennen
@ viva, hoeveel daagjes nog werken?
Nog 5 dagen werken…maar het is hier zo mega druk, tentamenperiode he…en allemaal herkansingen…dus we kunnen onze borst nog even natmaken voordat het 13 juli is en ik mijn 1e vrije dag heb.
Goeiemorgen!!!
Ik ga naar THAILAND!!! Moet het nog wel boeken, maar dat kan pas in augustus… Maar we zijn eruit… we doen het! :dope:
@Linda, super dat je zijn nummer hebt!!!
Verder niet echt bijgelezen… vandaag weer werken, dus nu weer ff druk!!
luf joe!!
x
@ viva, ach hard werken, dan gaat de tijd snel voorbij en kun je je niet bezig houden met randzaken etc… toch?
jouw vakantie komt eraan… komp goe!!
ja…nog 30 daagjes en ik zit met mijn gat in het vliegtuig…heerlijk:vak02:
trouwens…ikke sta in de lijst van topposters …hoe vind je dat nu???:rolleyes:
Al een beetje opgeknapt Bloem???
@ cyn, wat heerlijk!! dan mag je alvast in het lijstje voor 2008!! whiheeee
gaaf dat je ouders ook mee wilden ![]()
@ linda, jaja… leer mij stalken :unibrow:
Cyn … Thailand wat heerlijk
@ viva, mwaahhh… het loopt gewoon niet zo lekker de laatste tijd, zit aan mn tax zeg maar…
nog ff doorbikkelen, i know maar toch
gisteren een half uur onder de hete douche gestaan en een kwartier mn tandengepoetst… (vind ik erg rustgeven :D)
probeer maar niet te veel na te denken over het geld… het komt zoals het komt, zo niet… dan niet…
alleen dat weeeer djezus minaatjes he?
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:TURKEY:
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
Bloemmie…je maakt je teveel zorgen denk ik.
Bloem, ja maar ik wist al wel dat ze mee zouden gaan!! Ik kan nog niet in het lijstje omdat ik de datum nog niet weet!![]()
Cyn weet je niet ongeveer wanneer jullie gaan?
Goodmornink all.
@ Viva: Jazeker ben ik al wakker en heb ook zeer goed geslapen. Ja lekker hoor zo met die regen tikkend op je dakkapel. :finger: Ik heb nu nog 3 werkdagen vakantie, dus met het weekend erbij nog 5.
Zaten net al even weer tijdens het ontbijt te praten over … het najaar. Vonden dat app. in Alanya met alleen ontbijt ook wel goed. Dus…!!! Oh, te erg he? Zijn net terug!
Zo, toe maar. Allemaal nog op vakantie en ikke nie.
Da kan dus nie he! :unibrow:
@Cynthia: Jeetje wat een mooi plan zeg. Naar Thailand met je ouders. Gaaf zeg!
Nou dames, werkse nog even. Je zult het best druk hebben he Cyn nu met al die regen? Iedereen wil alsnog natuurlijk even weg naar de zon?
@ cyn, ach in augustus in het lijstje is toch al prachtig!!
@ viva, tuurlijk maak ik me zorgen, jij loopt al te stressen als je een weekje of wat naar turkije gaat, ikke ga 7 mnd op reis!
maak me zorgen dat het er maar 5 mnd worden of ik niet kan doen wat ik echt wil… zet ik daarvoor alles opzij etc etc
@ roanna, helemaal niet erg toch? geeft alleen maar aan dat jullie het leuk gehad hebben, toch? beter dan dat je zit te ontbijten en zegt: dat nooit meer
Roanna pm…
Bloem ik begrijp wel dat geld door je hoofd spookt, en ja je moet het wel hebben, maar had je niet beter dan nog een paar maanden door kunnen sparen en het zekere voor het onzekere kunnen nemen…ik weet het is mosterd na de maaltijd, maar als je zo doorgaat met malen, dan gaat de lol er vanaf hoor. Kijk hoever je komt (financieel gezien dan). En anders ga je terug, om over een jaar ofzo het af te maken, ik weet dat is misschien geen optie…maar zo wordt je helemaal gek.