Ttt 33

@ Roanna: volgens mij is Schiphol de enige die zo streng is. Vanaf Antalya mag je ook alles mee naar binnen nemen.

Toen wij vanaf eindhoven vlogen stond er zelfs een drankautomaat in de vertrekhal,ik snap het helemaal niet meer.

Slaap lekker turkije lover!!!

heeee
ben ff ergens achter gekomen
je moet 15 andere mensen reputatie punten toekennen, voordat je die nr 1 weer kunt geven… dus…
en geloof dat 20 per dag de max is…
dus… dan weten jullie dat!

Bedankt Bloem voor het uitzoeken. Ik heb ook even aan je gedacht, weet je wel? :lol: :dag:

@bloem: waar kun je zien van die reputatiepunten?

@bloem: nr gevonden!

Ga slapen ben moe spreek jullie morgen weer

Ik ook Linda. Was vanmorgen al vroeg op (5.30 uur gewekt) om terug te gaan naar huis.

Truste allemaal en tot morgen maar weer. Slaap lekker. :slapen::dag:

Ikke ga ook richting mijn heerlijke bedje.
Slaap lekker! Morgen lekker vroeg op, bah! Boeken inleveren, laatste keer op school :(.

Doeeei!

Truste allemaal.

:paranoid:
ikke ben gewoon een half uur te laat en nog de 1e
moet toch ontbijten, dus lekker met ww

@ linda, waar hebbie zn nummer gevonden?
en dat van die rep. punten staat nergens… klikken tot je een ons weegt en je komt er vanzelf achter :smiley:

ikke lekker geslapen maar weer te kort, snap dr nix van kom zo moeilijk in slaap de afgelopen 2 weken… zucht pieker peins

nu weer slagregen en strax op de fiets naar het station enzo… denk dat ik gewoon wacht tot het droog is :smiley: nee, mag niet he? neem gewoon een trein later, ben ik een kwartiertje later… moet mogen toch?

allemaal een fijne dag ondanks de regen
moge het zonnetje inwendig voor ons schijnen!!

Goedenmorgen allemaal

Heerlijk geslapen, dus ik ga ervoor vandaag…
Vanmiddag komt er een puber mee, eet hier en slaapt… en morgen…morgen…morgen… KOMT HUBBIE!!!
Ik heb ook nog VRIJ!!!

Tot vanmiddag

Goedemorgen,

Zo hier vanmorgen echt een harde knal zeg werd er wakker van.Nu regen en het is erg donker,betwijfel of het vandaag nog droog wordt.Met paraplu op naar het werk gelopen,dus ben redelijk droog overgekomen.

Linda,het nr van J bedoel je? Dus nu kan je hem een smsje sturen.

Goedemorgen allemaal

@turkije-lover:idd

@bloem: heb igg nr gevonden, zeg nu liever effe niet exact waar ok ivm zijn privacy

Waar het internet al niet goed voor is he Linda :slight_smile:

Joehoeee, good morning!!
Om een uur of 6 dacht ik dat alles verstopt zou raken omdat het zo hard regende. Nu schijnt het zonnetje gewoon.

@ Linda: stalker:paranoid::unibrow:

Ikke moet zometeen naar schoool, rond een uur of 9. Boekjes inleveren. Joepiedepoepie.

Goedemorgen, nou ben weer helemaal bijgelezen…
Roanna…al weer wakker? Uitgeslapen van de reis
Bloemmie…gaat het weer meis.
Jill…hoe gaat ie.
Beps…vanaaf lekker hubs thuis en de puber
Linda…smsen…fijn voor je
Cris…laatste keer naar school…holiday dus voor jou

@ Viva: vakantie met een raar bijsmaakje. Heb per slot van rekening wel 6 jaar op die school gezeten.

ja, zo sluit je allemaal periodes in je leven af…en dat gaat steeds zo door hoor