Klopt Cris, is echt asoduur daar. Maar ja, je moet wat als je honger hebt.
hahaha mijn collega is 3 weken geleden terug gekomen en zei ook al dat het zo duur was daar op Antalya,ze zei het leek soms net of er een verborgen camera stond als je mensen zag schrikken bij de kassa :finger:
@ Marion: wij wisten dus niet dat je in Turkije gewoon eten enzo en drinken int vliegtuig mocht nemen dus we hadden niets bij ons. Toen we niets in het vliegtuig kregen stierven we echt. Ik had niets op t vliegveld gekocht want we hadden allemaal te weinig geld bij ons…
zucht wat een baaaaaaaaaldag
heb het koud, brbrbrbrrr, ga zo echt ff lekker onder de douche en mn bedje in
meisje van deze kamer belde net, dat ze de rekening had gekregen van de afvalstoffenheffing… we hadden min of meer afgesproken, omdat ik het een half jaar huur, dat ik de helft betaal
aan de ene kant, oke, eerlijk en slim van haar
maar aan de andere kant denk ik… hallo?? tis illigale onderhuur, daar zitten voor haar en mij voordelen aan, maar kan niet altijd feest zijn, staat op haar naam en dan moet zij maar lekker betalen!!
ze noemde echt een aso hoog bedrag, en zelfs daar de helft van is nog f*cking hoog!! en dan komt de water-blablabla er nog bij… grrrrrr
doe mij dan maar een hamburger op turkish airport, betaalde trouwens laatste keer € 10 voor een blikje drinken en een rol mentos… ach…
ben moe… blegh… nog 9 weken, maar met dit soort dingen lijkt het alsof ik nooit weg kom…het geld vliegt me werkelijk de portemonnaie uit: waardoor?? i don no!
@ Bloem: oe, dat kun je niet zo gebruiken. Waar zit dat meisje nu eigenlijk en waarom verhuurt ze haar kamer aan jou?
Bloem:PBtje!
Weer thuis van werken morgen lekker dagje vrij
@mk: ook ik mag morgen naar de kapper
owhhh dagje vrij, lijkt me heerlijk
@ cris bedankt voor je interesse maar nu ff niet
heb het helemaal gehad
welterusten schatten
zwaai
hopelijk is morgen alles beter
Kop op Bloem,lekker slapen hoop dat je je morgen beter voelt
@Bloemmie: Lekker :slapen: en morgen weer :zon02: op
Ik ga ook maar :slapen: en dan tot morgen
Mijn :idea: gaat uit
Yeahhh(in het donker :hihi: ) ik heb weer rep punten kunnen uitdelen, ook aan mijn vriendinnetje!!!
@Cristina: Wij hadden dat 2 jaar terug ook met de koffie bij de Burg** Ki** op Antalya. Niets vermoedend bestelden we 4 koffie en moesten € 15 betalen en ik zo tegen dat mokkeltje in het engels van, heb je dat wel goed? Ze deed net of ze me niet hoorde. Nou, achteraf lagen we in een deuk erom. Da’s toch niet normaal? En het maakte echt niet uit of je met Lira’s of € betaalde.
Ik kan me best voorstellen dat je dat er niet voor over hebt. En dan kun je wel zeggen, ach ik heb toch vakantie, maar juist aan het einde van de vakantie zitten de meesten toch op zwart zaad. En al zou ik het geld er wel voor hebben, ik doe het nu gewoon niet meer, want ik vind dit gewoon schandalig en niet ik alleen vind dat hoor! :finger:
Meisjes, weltrusten allen hoor! Droom maar lekker. :kus::slapen:
Hopenlijk gaat het morgen allemaal weer beter. ![]()
Is ook schandalig Roanna,ons is hetzelfde overkomen en dat gebeurd me dus niet meer,ik zorg altijd dat we een flesje drank in de handbagage hebben.
Ik begrijp wel dat je op een vliegveld iets meer betaald maar daar zijn de prijzen wel echt overdreven.
Iedereen die richting bed gaat, weltruste en slaap lekker!
@ Roanna: ik kan niet zo goed tegen dat soort dingen. Hoe kun je het in je hoofd halen om mensen zoveel te laten betalen. En het verbaast mij ook hoeveel mensen het nog kopen…
Beppie ik snap er niets van ik kan nog steeds geen rep punten uitdelen.
@jill: ik op dit moment ook niet
@roanna: welkom thuis
@bloem: slaap lekker, nog bedankt voor de tip details volgen later
@ linda, nu ben ik benieuwd!!
Tja, dat snap ik ook niet helemaal. Teveel geld? :lol:
Wat me trouwens op viel deze reis? Dat je vanaf Schiphol niets aan vloeistof (water b.v.) bij je mag hebben en vanaf Izmir zag ik velen met flesjes water in het vliegtuig, die ze van het hotel of de tranferbus hadden meegenomen. Werd niets van gezegd!
slaap lekker allemaal ik ga ook :slapen:,tot morgen:dag: