@roanna
Welkom thuis, jammer dat het eigenlijk te heet was.
Gelukkig dat jullie ondanks het eten toch genoten hebben.
Volgende keer gewoon een ander hotel.
Ach Roanna: dat is nou precies de reden dat ik in een app ga. Ik kies zelf waar ik eet, en dat is niet in het hotel, en niet tussen die mensen zeg maar hihi. Maar lekker in een klein ding in het stadje…
@MK: Rust terug in je buik(je)??? Spannend hoor, maar morgenochtend gewoon lekker genieten bij de kapper…je extra mooi laten maken!! Hoest met de kleine meid nu?? Straks een kleintje erbij, en als de andere dan doorkrijgt dat deze niet meer weggaat…haha
@Jillie: !!! Hoest nou???
Mk…nog een zeurende buik
Roanna, welkom terug meis…jammer dat je het eten niet lekker vond, en dat het eigenlijk te warm was…
Beps hoe gaat het met de blauwe plekken
Jill…knapt het al wat op?
Cyn…mazzelaar lekker op reis
Marion…de directeur is verzocht om op te r*tten…opgeruimd staat netjes, de volgende manager is 1 september pleitten.
Ik lekker laat thuis, 10 over 6, moest koken, heb nog de boel beneden gedaan, toen gegeten met dochter en hubs…gestreken…hubs het hele huis gezogen…dochter de badkamer laten doen…en nu bankhangen…zwaar dagje achter de rug dus.
Heyyyyy meiden!!!
@Roanna welkom terug !!
@Beppie het gaat wel weer meid,ik heb antibiotica kuur gehad voor de ontsteking dus die is weer de kop ingedrukt.
Maar moe dat ik ben ik ben de hele dag uitgeput.
jeetje Jill, wat akelig voor je…
zo meiden ik heb het gehad voor vandaag ga heerlijk bankhangen…voor iedereen welterusten
@Jillie: Ook deze weer onder drukt… Wat een toestanden voor je elke keer… Maaaaarrrrrr Je bent er weer… Goed dat je er bent… Zal je een PBtje sturen…
Heb een nieuwe foto erop gezet, Had m geraden :hihi:
Oh heerlijk! Allemaal weer oude bekenden. Hallo Jill. Hoest tie nou? MK116 en met jou? Ik ben al wel aan het terug lezen, maar ben nog maar tot bladzijde 18 of zoiets gekomen, dus ik kan nog ff.
Viva, ook alles kits daar? Nou mag jij gaan aftellen hoor. Samen met Bep.
@Bep: Daar heb je gelijk in. Kan je kiezen wat je wil eten. Ik ben ook door velen uitgenodigd geworden, dus zit wel goed. Maar van anderen hoorde ik ook wel weer, dat het All Inclusief ook van alles bied. Weet je, in Spanje heb je altijd een ijsje erbij als toetje en die miste ik zo daar. Alleen maar van die mierzoete dingen. Bleh!!! Nouja, s,avonds maar een softijsje halen bij de Burg** Ki**. Ach nouja, even kijken maar weer. Ben net terug! :unibrow: Heb geen k*twijn gehad. Heb het wel zien staan in de winkel en moest gelijk aan jou denken.:zon:
Mag ik nog even een egoberichtje plaatsen? Nou, ik heb meteen de volgende dag een grote beurt gehad. Bij het hotel zat ook een kapper, manicure, pedicure enz. Die blijven aan je kop zeuren, zodra je het hotel binnenkomt, dus heb ik me maar een keer over laten halen en heb alles laten doen. Ben dus weer als nieuw!!! Ben ook samen met menneke naar de hamam geweest en dat was pas lekkerrrrr… Mmmmm ![]()
Verder nog een mooie gouden ring gekocht bij zo’n goldcenter, met opaalsteen en erom heen swarowski-steenjes. Echt een heel lief ringetje en ook heel bling-bling. Van die boottrip een dvd vol met foto’s, die ik nog moet gaan kijken. Ook heb ik zelf heel veel foto’s gemaakt. O ja, en manneke gister op de laatste dag ook zijn hoofd (bijna) kaal laten scheren door die kapper bij het hotel.
Ik raak niet uitgepraat. Sorry maar dit was het wel zo’n beetje en ja Marion, als je een keer op vakantie wilt, kan ik je Kusadasi zeker aan bevelen.
Ik ga nu even verder lezen. Ha, ha.
Roanna heerlijk toch om je zo eens lekker te laen verwennen!!!
@ Roanna: er is juist van dat heerlijke plak-ijs in Turkije!!! Kun je op elke straathoek bestellen. Vaak voor 1 lira ofzoo :D.
@Roanna: Zo goed te lezen dat mijn “thuis” je zo goed bevallen is!! Kan ook niet wachten, nog 4 1/2 week… jaja Donderdag precies 1 maand…
Ach voor alles is wat te zeggen. In Turkije is het ijs niet echt iets dat je elke dag krijgt. Idd meer het pudding ed dat toe komt. Maar dan haal je idd bij een ‘snackbar’ een toch…
De wijn neem ik wel mee, kunnen we hem gewoon een keertje drinken als we meeten toch…
Hee ik zie nieuwe namen in het lijstje online… Ff op de profielen gekeken… Maar leuk iemand die Turkije leuk vind…Suus, meld je maar hoor, kom gezellig op Turkisch Tea Time meekletsen, en schenk jezelf een kopje in!
Roanna,dat is ook wat mijn pa mistte toen hij vorig jaar in turkije was een ijsje na het eten,dat is echt een feest voor hem als hij op vakantie is,maar helaas ook in het hotel alleen maar zoete dingen na,toen in de stad maar een ijsje genomen.
@Turkije-lover: Dus ook? Terwijl ik hier thuis bijna nooit ijs eet. Ha,ha. Ik weet niet meer wie zijn vriend nu op het strand werkte, maar waar wij waren, dat liepen van die lekkere dingen de stoelen te verhuren. Een met van die mooie lichte ogen en donkerblond haar b.v. Soms kan ik het me van jullie jonge meiden goed voorstellen, dat jullie op een turk vallen. Want wat een moois :biggrin: loopt daar rond zeg! ![]()
@Jill: Hey Jill. Ik las dat je weer behoorlijk ziek bent geweest, maar ook ik ben blij, dat je er nu weer bent.
@Cristina: Ik heb wel naar die kunsten van die mensen staan kijken die dat plakijs verkopen, maar ik heb het zelf nooit gehad.
@Bep: Ook een goed idee van die wijn Bep. Ja, nu mag jij bijna, nouja. Nog heel even wachten. :zon02:
Ik heb wel een slof L&* sigaretten voor me collega meegebracht. Zo goedkoop daar op het vliegveld van Izmir!!!
Mijn vriend werkt niet op het strand dus die was het vast niet:tongue:.Ik had op het vliegveld van Izmir 2 slofffen mrlbr* gekocht voor 37 euro ook voor collega’s
Meiden het is TE ERG hier… klappen van het onweer, en de regen echt druppels van een glas vol zeg maar… zooo erg… En ikke alleen, niet bang ofzo, maar toch,…
Nou de deur wel open, want het stormt niet, maar zo regent het wel
Hier helemaal niks,wel wat bewolking maar niet donker.Gelukkig dat je niet bang bent beps ![]()
Iemand op het vliegveld van Antalya geweest? Een hamburger kost daar 8 euro… In NL kostie 1,40. Een broodje kost daar 8,40 euro. Ik ging zowat dood van de schrik toen ik daar aankwam.