Ttt 33

Ik ga nu even eten. Vanavond weer naar school. Teamvergadering en later borrel met bestuur en OR.

Allemaal een goede avond gewenst.

Nog maar 17 1/2 dag:wub: :smile::zon02:

Ik ook spaghetti gegeten jammie jammie.dat van jouw klinkt ook goed Beps…

Hallo lieve forummembers.

Ik ben er weer! Of jullie daar blij mee moeten wezen? De :was: draait, dus lig alweer op schema.

Het was natuurlijk fantastisch, maar wel veel te warm. Erg hot zelfs. :vak02: Het is ook nooit goed he! Jawel hoor, maar dit was echt een beetje teveel van het goede. Maargoed, idere dag naar het strand en de zee in, hielp wel. En Bep en Turkije-lover, jullie hebben gelijk. Wat een leuke gezellig stadje is het. Het was ook enorm druk, althans die indruk kreeg ik al we s,avonds gingen shoppen en een terasje pakten.

Het hotel was op zich ook goed qua kamer en bediening enzo, maar het eten was k*t. Zoals jullie wel weten ben ik al zo’n moeilijke eter en lust ook niet veel, maar ik kan echt niet zeggen, dat ik ook maar een keer lekker heb gegeten daar. En heus meiden, ik klaag bijna nooit en al zeker niet over eten, want ieder zijn smaak.

Volgende keer toch maar naar All Inn of appartement. s,Avonds was er ook geen reet te doen daar, dus ook totaal geen sfeer en dat komt naar mijn mening, mede ook wel door die balkanmensen die daar ook in grote getale aanwezig waren en bij het hotel vast geen cent uitgeven. Liever alles van de supermarkt aan de overkant weet je wel, terwijl het eigenlijk niet toegestaan was eten en drinken van buiten mee naar het hotel te brengen.

Maar de mensen die er werkten waren allemaal schatjes. Zo aardig enzo.

Verder alles goed hier? Ik lees straks nog wel ff bij. Ga zo eerst even naar de chinees wat te bikken halen.

Conclusie, hele fijne vakantie gehad en gaan zeker nog wel weer een keer terug naar Kusadsi.

:zon: Roanna

welkom terug roanna.

Roanna, welkom terug!!! Jammer van het eten, maar wel fijn van het personeel en Kusa zelf!!! En je hubs? Heeft hij ook genoten?

x

WELKOM TERUG ROANNA!!

Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad… moet geloof ik toch ook maar eens een keer naar Kusa als jullie het er allemaal zo gezellig vinden :vak02:

Welkom terug Roanna,en leuk om te horen dat je kusadasi leuk vindt.Jammer dat het eten in het hotel tegenviel en er niet veel te doen was,maar ondanks dat hebben jullie je toch wel vermaakt.Als je een moeilijker eter bent kan je de volgende keer beter een appartement nemen of hotel met alleen ontbijt dan kan je zelf beslissen waar je gaat eten.Nog naar Ladies beach geweest??

ben dr weer
zit mn mammie erg hoog, dat gedoe met mn broer, hij heeft zijn versie, ikke de mijne, nu heeft zij ze allebei

vin het zo erg, helemaal bleek, belde ze dat ze het niet kon vinden, owh, mn mamsie ook… vreselijk

ff boodschappies gedaan en idd, net als in die reclame, howly cow! het schrikeffect, valhelm op bij de kassa, stijl achterover van de prijzen… nu kijken hoe de qualiteit is, maar oi oi oi, wat heb ik mn geld weggesmeten zeg!! was nu net zo veel kwijt voor een flinke voorraad, als anders voor mn gauw gauw boodschappen (brood, yoghurt, kaas, kk tomaat etc)

anyway

@ cyn, asociaal dat je ouders betalen!! had niet mogen kunnen!! hahaha, nee hoor, tis je van harte gegund!!

@ **roanna!! **dacht het al, die heeft het super gehad maar te warm!! welcome back, heb je gemist!!

@ beps, ikke moet nog eten, ikke kom er zo aan, lekker biefsteak!! hahaha, nee zal wel een soeppie worden ofzo, moet nog een keer weg, ben nu al helemaal dood en strax televeee

zo weer eens naar het ziekenhuis geweest en alles is goed. Mag langzaam beginnen met kauwen.

Toevallig kwam ik de leuke kaakchirug ook weer tegen. hhihihi

Bedankt allen voor zover. :biggrin: ik heb jullie wel gemist hoor, maarja in het hotel was geen mogelijkheid om te internetten en een goed internetcafe heb ik ook niet kunnen vinden.

Nou, mijn manneke vond het ja, wat moet ik zeggen, zo zo zeg maar. Maarja, als ik het maar fijn heb, vind hij het meestal ook wel goed, die skeet van me. Toen we naar huis gingen, zei die wel dat hij hier wel terug zou willen komen, maar dan naar iets anders.

Nee, zijn niet naar ladybeach geweest. We hadden een mooi stuk strand zonder keien in het water, voor de deur liggen, dus. Hebben wel zo’n boottrip gedaan inclusief lunch, die trouwens heerlijk was. Maar omdat het die dag nogal hard waaide, schommelde die boot heel erg en jullie raden het al. Ja hoor! Gelukkig had ik plastic tasjes bij me.

Kom straks nog wel ff terug. Ga ff eten halen. :wink: Laterssssss

Ps. Ik heb nog niet helemaal terug gelezen, maar is Jill ondertussen nog geweest?

Roanna,ja ken dat strand voor de deur van je hotel is ook wel goed toeven daar.
Oww krijg ook weer zin om te gaan

@ roanna, das goed dat hubs het wel okey vond en igg niet vreselijk!! en t was maar een weekje he? :wink: nie voor eeuwig
en ja, jill is 2x langsgeweest, ziekenhuis geweest, gaat zo zo met haar

@Roanna!!! Hoe was de KUT-wijn hahahahahaha
Goed te horen dat je het heerlijk gehad hebt. En dat zelfs hubs nog een keertje terugwil. Moeten we dan maar plannen dat we er als nog zijn niet dan…

Ikke ga ff wat rommelen en meld me vanzelf(eten was heerlijkkkkk)

soeppie lekker, warm, buikje gevuld…ikke kan geen wit beeld meer zien :retard: marion bedankt!!

toch had ik graag met je willen ruilen roanna!

Graag gedaan Bloem! Ken het gevoel … had hetzelfde namelijk met wit-bruine gebouwen :smiley:

@ Cyn: jij lust ook niet veel…?

@ Roanna: welcome back!

@ Bloem: Jumbo is fantastique!!! Wat isser prcies met je broeps? Waar staat dat ergens?

Zoo eten erg op, ook toetje(een dagje mezelf verwent… lekker soesjes toe!)

@Bloemmie: laat het maar rusten. Dat is nu tussen broeps en je mamps…en pamps… Jouw probleem is het niet. Zijn gevoel zijn wens zijn probleem…

Ik heb geen zin, wil wel naar bed, maar dan heb ik vanacht een probleem… Zo maar eens mn aantekeningen ordenen, en de papieren die we hebben gekregen in een map stoppen, zodat ik het kan opzoeken als ik het nodig heb(op het werk dan)

@ Fransijn: veel plezier op de borrel :smiley:

zoooo ikke ga de deur niet meer uit!!
wat een gedoe allemaal
maar klaar, mn oogies prikken zo, lekker strax gilmore girls kijken en dan zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

@ marion… bruin/ wit gebouw?? welk?