Ttt 33

@ cyn owh gezelli met je ouders!!

:wereld:Haha je moet wat he… En dan is het voor mij nog gratis ook :unibrow:

@ Cyn: betalen je ouders het voor je?

Cyn,owww wist niet dat je askim nog in dienst moet :frown:.Balen voor je,maar aan de andere kant kan je een keer ergens anders heen zoals Thailand :biggrin:

Jij snapt het :wink:

En ja mijn ouders betalen het… :tongue:

Zo ben weer thuis
Meeluisteren viel 200% mee, geen aanmerkingen. Later nog een simpel rollenspel:retard: en ook dat zonder aan en opmerkingen :smiley:

Zo een biertje heb ik wel verdient. Dadelijk lekker ribeye met knoflookaardappels en gebakken shii-take… jammmmiiieeeee…

Groot gelijk Cyn, als je askim toch niet kan zien dan maar even andere mooie landen gaan bezoeken. Anders komt het er misschien niet meer van.

Lekker ego-berrichtje trouwens

@MK: Morgen gewoon naar de kapper, en dan…rustigaan voorbereiden op De Komst…

@Marion: Lekker he die pre-pubers…grote bek, en 's avonds lekker tegen mamsie aan kruipen haha

@Bloem: Geniet van mams alleen, lekker hoor… En zeker misbruiken om naar de Jmo te gaan…haha

@Cris: Gaaf hoor dat je zo goed gescoord hebt, nu hopen dat Schotland er ook zo overdenkt en anders idd, LONDON RULES…

En toen was ik het kwijt…oh ja

@Cyn: Haha jaja lekker gratis, ik had je toch cker je deel laten betalen, de watjes(:hihi: )

@ Beps: gelukkig maar :D. Knoflook… Als ik het goed begrepen heb is hubbie er niet? Kun je stinken naar hartenlust:D

hihi, ja Cris, en hij lust niet graag een biefstukje of biefstukachtigen…dus ikke ga altijd vreselijk daaraan als hij er niet is,…heb er gewoon 2 haah

@ Beps: oeee, klinkt goed. Waar issie eigenlijk heen?

Beps, is niet watjes! Is lieffffffffffffffffffffffffff:wub:

@ Cyn: mijn ouders laten mij nu al mijn eigen vakanties bij elkaar verdienen (grotendeels)

@Cris: hij zit voor zn werk in sittard… komt donderdag thuis… en moet 's avonds weer terug om nog 1 keer te werken…

@Cyn: Oke lieve watjes haha

:dope:

@Cyn::wub::thumbsup::wub::thumbsup::wub:

:wub::wub::wub::wub::wub:

haha

Wat een rust als Bloemmie er niet is… en derest dan …

Ben ik eindelijk helemaal aanwezig, is er niemand haha
Dan ga ik maar eerst ff eten hihi

Ik ben er toch ;):wub:

Ik eet vanavond spaghetti :puke:

Er komt hier van alles voorbij op dit forum. Plannen voor leuke reizen, studies, lekker eten, poetsende mensen. Ook zijn er de nodige problemen.
Zo heeft ieder z’n eigen ding.
Fijn dat er ruimte is om het hier allemaal neer te leggen.

Brenniej moet moeilijke beslissingen nemen. Laten we hopen op veel kracht en steun van de mensen die haar het meeste nastaan.

We leven allemaal mee met MK, die echt aan het aftellen is nu, voor het kindje:wub: zich aandient. Het kan nu iedere dag zijn. Zet hem op hoor.