Ttt 33

Zie ze al helemaal terug komen, de auto stampvol gepakt met Chappati :D;)

Ik heb besloten…

Ik ga volgend jaar naar thailand!!:lol:

Lekker Cyn,backpacken of gewoon een rondreis???

Nog een klein kwartiertje en dan mag ik weer naar huis :biggrin:

@Cyn
WOW zeg! Lijkt me een prachtig land. HOELANG … WANNEER … MET WIE?
Nee hoor, ben niet nieuwsgierig :wink:

@Turkijelover
Ben je lekker vroeg klaar zeg! Je was ook al vroeg begonnen of niet?

@ cyn!! wat gaafffff!! ikke zal goed mn oogjes uitkijken en kijken of het wat is :wink:

@ marion, kijk jij snapt em, heb alleen ngo een pot augurken in de koelkast staan, hopelijk heeft ze er de puf nog voor. ikke doe altijd yoghurt en brood en beleg bij de appie, maar de jmb is me iets te ver op de fiets, maar wel beter voor de portemonnaie, en zeker mbt chappati!!

hilarische momenten…?
u want more:

laatst met een vriendin:
moi: wat doet ie dan voor werk?
she: hij is landmeter…
me: maar wat doet ie dan precies, vraag me altijd nou af wat die mannen nou doen
elle: tja, uhm, hij meet land zeg maar… uhm…
ik: mmmm zal de volgende keer dat ik er 1 zie, eens op zn schouder tikken en vragen wat ie nou eigenlijk doet…

ikke loop richting station… en ja hoor!!
landmeters!! ikke bestierf het dus van het lachen toen ik me bedacht hoe die mannen (bouwvakkersbroek op half 7) zouden kijken als ik heel nonchi geinteresseerd zou vragen, wat ze nou eigenlijk doen
niet gedaan… gemiste kans
:biggrin:

ikke fiets naar huis
mannen zijn huis aan het bouwen
1 man is met de veger van zo;'n grote bezem de muur aan het ‘af stoffen’
ikke hoor mezelf denken: zeg kees, doede gij ff de muur afstoffen… moet nodig eens gebeuren…!!

:biggrin:

jullie snappen vast wel dat ik soms een beetje vreemd aangekeken wordt als ik zo breed grijnzend in mn eentjes aan het fietsen ben
it’'s nice to have a simple mind :smiley:

Cyn we zijn nieuwsgierig kom vertel…
Marion…al het werk gedaan meis…
Turkije lover lekker bijtijds naar huis.
Bloem nog melig???

En ikke heb afscheid van de directeur…blij dat ie opgednderd is straks…pff…de skkel

Bloemmie JA dus…zo melig als maar kan…fijn meis…jij ziet overal de lol van in…ik ben dus niet zo…jammer:disgust:

ja de receptie roept.

Ehm… Nou ik wil gaan eind februari of begin maart… voor 11 of 16 dagen… (denk 16) en dan inderdaad wel een rondreis… En dan vanaf Bangkok-Drijvende markt - River Kwai - Ayutthaya - Tak-Lampang - Chiang Mai - Mae Hong Son - Pai - Chiang Rai - Gouden Driehoek - Chiang Mai - Bangkok…

:king:

@ viva ikke kan en ben ook best wel serieus, maar er moet wel een balans zijn he? ikke zie dingen altijd pikzwart, glas is bij mij half leeg, maar de balans is redelijk in evenwicht door dit soort dingen…
vooral als ik moe ben en ff tijdgebrek heb, heb ik vaak van dit soort buien, dan heb ik mn gepieker en gepeins niet onder controle en vliegt het alle kanten op
:smiley:

@ cyn, dan zit ikke er gewoon nog! misschien een meeting op koh san road! hahahaa
met welke org. ga je boeken en met wie ga je??

J*ng Intra… en met mijn ouders… Die weten het alleen zelf nog niet :tongue: Maar die willen wel mee hoor!

@Bloem
Je lijkt verdacht veel op mijn zus, met 1 verschil, zij vraagt het dus.

@Viva
Nee hoor, ben nog lang niet klaar :D. Probeer de kamer te poetsen. Een stukje … ww … een stukje … ww. Niet echt veel zin maar we komen er wel. Uiteindelijk.
Heb meestal een hekel aan afscheid nemen maar bij sommige zou je de vlag uit willen hangen.

Zo ikke ben thuis.Begin altijd om half 8 en dan tot 4 uur en vrijdags tot 12 of half 1,heb 36 urige werkweek en we mogen zelf de tijd indelen:tongue:

Cyn,klinkt gaaf,vrienden van mij hebben 2 jaar geleden ook zo’n rondreis gedaan ikke kon niet mee,:crybaby:omdat ik toen nog niet wist of mijn contract verlengd zou worden.Zij zijn toen met f*x geweest en vonden het geweldig.Je wil al vroeg in het jaar gaan dus je hoeft je askim dat jaar niet te missen :smiley:

@ Bloem: handig he, van die lieve moeders ;). Ik heb ook zoiets van: ‘LONDON BABY’ maar ik denk dat het nu makkelijker is eerst een jaartje in Schotland te doen (moneywise…). Hoewel London goedkoper is qua heen en weer reizen… En om in LONDON journalistiek te studeren is natuurlijk helemaal de bom. Allemaal leuke en boeiende mensen daaro.

Trouwens, Bloem, jij houdt jezelf in gedachten wel bezig :D. Your mind is twisted.

@ Cyn: lijkt me fantastisch, je plan :D. Maar Thailand is best ver dus ik zou zo lang mogelijk gaan (16 dus, ipv 11). Een vriendin van mij zit er nu. Voor drie weken. Ben enigszins jaloers:D.

Askim moet volgend jaar in dienst, dus misschien zie ik hem wel helemaal niet!! Maar ja… dat moet dan maar!:tssk:

@ Viva: je baas rot lekker op begrijp ik? Waarheen? Gaatie met pensioen?

@Cris, ja ik denk ook dat ik 16 dagen wil gaan… Klanten van mij gaan vandaag ook naar Thailand voor 3 weken backpacken… En andere klanten gaan volgende week een rondreis maken… Dus ben benieuwd!!:wink: