@ marion, geeft nix, heb afgelopen tijd ook niet zo veel en vaak geschreven, heb niet zoveel nieuws te melden en alles wat in me opkomt, plemp ik hiero neer… :unibrow:
ga je weer een nieuw plaatje plaatsen? en je bent nog niet klaar he? turkijefoto moet ook nog geraden worden!! :unibrow:
@ Jill: wat leuk dat je nog even langskwam en het maakt helemaal niets uit datje niet bij kunt lezen!!! We begrijpen het wel hoor.
@ Marion: zozo, jij ging laat slapen!
@ Beps: ojeej, naar mezelf luisteren is het ergste wat mij kan overkomen. Ik kraam altijd de grootste onzin uit en wil daar later niet graag mee geconfronteerd worden.
@ Bloem: 3,5 uur geslapen? Wat hebbie gedaan allemaal vannacht? Ennehm… die humor van jou… Die komt mij heel bekend voor… Mijn oppaskindjes lachen om precies dezelfde dingen :D;)
Alhoewel, zoals jij het brengt isset toch wel lachwekkend :D.
@ Linda: hmmm, dat met J. duurt al best lang he. Hoe zijn de verhoudingen momenteel? Trouwens, als hij hyves heeft, of een andere persoonlijke site staat daar miss. zijn nummer op?
@ MK: als ik het zo lees zit het kindje eraan te komen. Je moet nog wel een paar daagjes wachten, 7-7-7 is bijna ;). Mag niet eerder.
Op mijn diploma uitreiking zei mijn mentor over mij: 'Kristina heeft meerdere malen een gooi gedaan naar het record: ‘sneller praten dan denken.’ In haar vervolgstudie, journalistiek, zal het praten met lichtsnelheid haar goed van pas komen.
En hij heeft mij ‘Fokke en Sukke’ in het Russisch cadeau gegeven :D. Echt lief vond ik dat.
@ cris das leuk!! erg attent
enneuhm record snelpraten staat nog altijd bij mij op de plank
en tja… a childsmind works in mysterious ways
verveel je je nog steeds zo?
al een baantje gevonden? hoe is alles eigenlijk geregelt in sept? ga je intern op de campus? studentenhuis? ga je vliegen of brengen je ouders je? etc etc… ook errug spannend!!
@ Bloem: ik heb wel een baantje, 2 vaste dagen: vrijdag en zondag. Deze vrijdag moet ik dus aan de slag. Morgen boeken inleveren op school,dan ga ik gelijk mijn cijfers opsturen naar Schotland en Engeland. En dan hoop ik heeeeeel ergdat ik in Schotland aangenomen word.
Alles is nog onzeker maar ik kom iig op een campus en ik ga iig vliegen.
We gaan trouwens ongeveer tegelijkertijd weg
hoezo? is het nog niet zeker dan? ik dacht dat je al was aangenomen bij een bep. universiteit?
wil je niet liever een paar weken fulltime werken, zodat je lekker wat geld hebt? lijkt me vreselijk om 8 weken nix te doen, op 2 daagjes na
vanaf het moment dat het mocht, 15 jr, heb ik altijd gewerkt, elke schoolvakantie volle bak aan de slag!
@Cris
Leuke opmerking van de leraar … praten met lichtsnelheid, moet ik onthouden. Loopt er hier ook eentje rond en die stopt pas als hij slaapt. Vraag me af van wie hij dat heeft. Praat zelf niet zoveel dacht ik, en hub is ook niet zo’n drukke.
Spannend welke universiteit het gaat worden, zou ook liever in Schotland zitten, al was het dan alleen al voor de natuur.
@ Bloem: ja, in London moet ik een 7 gemiddeld staan en ik sta een 7,7. Daar ben ik dus zoiezo binnen. In Schotland moest ik een 8 gemiddeld staan… tis dus de vraag ofze me alsnog willen ;). En ja, werken, wou ik eigenlijk ook, fulltime dan. Maar dit is de laatste vakantie waarin ik mijn vrienden van middelbare zie. Momenteel isset nog druk met feestjes, walibi, bowlen, met zn allen nietsen, etc. Ik heb ook al sinds mijn 13e een bijbaantje. Begon natuurlijk met krantenwijk maar is nu wel wat beter. Houd wel van geld
@ Marion: Schotland is ook veel beter voor de portemonnee. Mijn ouders zjin niet zo rijk… En om nou 3000 pond collegegeld te betalen… Is nogal veel, das in Engeland. In Schotland ongeveer de helft. Ennehm, volgens mij zijn kinderen in J’s leeftijd altijd praatgraag, of niet?