Ttt 33

Weer even een berichtje vanuit AD. Het is niet meer zo heel warm, nou ja nog steeds een graad of 38 maar wel wind. Afgelopen zaterdag dag doorgebracht in turgutreis en maandag naar Bodrum. Was trouwens helemaal niet druk daar. Wat opviel was dat op de markt de mensen vreselijk opdringerig waren en in bodrum werden de mensen met rust gelaten. Vermaken ons nog steeds prima. Komen regelmatig andere gasten tegen die net als wij terugkomen in AD. Ga zometeen weer aan mn kleur werken. Jullie sterkte met het slechte weer.

@toos: ben jaloers op je hoor, wil ook dat mooie weer en AD was vorig jaar ook super

:wub:
zucht… bodrum… thuis :crybaby:

veel plezier nog toos!!

roanna komt vandaag ook weer thuis geloof ik…
ben benieuwd hoe ze het gehad heeft in Kusadasi en wat ze ervan vond!

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar!!!

Ik wil ook naar Bodrum!!! Toos, geniet er nog maar ff van!!!

x

Ben ik ook wel benieuwd naar!

denk dat ze het super heeft gehad en nooit meer naar spanje of elders heen… alleen nog maar turkije voor roanna!!

Ohhh Toos,ben jaloers hoor,wil ook zon.

Linda,weet niet of zo’n site bestaat,staat hij niet gewoon in het telefoonboek of woont hij nog bij zijn ouders?

Ja ben ook heel benieuwd hoe Roanna het heeft gehad in Kusadasi.

@bloem: was het bij roanna niet zo dat ze haar hub moest overhalen om naar turkije te gaan?

@turkije-lover: nee staat niet in telefoonboek, woont op zichzelf, weet als goed is het adres ook wel

Als ik zo door ga haal ik niet alleen de 2000 voor mijn vakantie maar ga daar dan ook nog ruim overheen

Je hoort wel eens van die verhalen dat ze het kindje net nog zelf op kunnen vangen. Van mij mag het hoor, dan is de bevalling iig niet heel zwaar :wink:

@mk: hoop voor je dat je een 'makkelijke" bevalling krijgt

@ linda, staat zn nummer niet op zn hyves? of op zn messenger id? live ID van msn?
denk dat je ook de 2000 wel haalt

en idd, het was de man van roanna die niet zo turkije-lovend was… maar toch

@ mk, hoop dat het makkelijk gaat verlopen, maar wel met beleid… alles moet wel heeel blijven he? moet nog langer mee voor andere doeleinden!

Vorige keer geen last van uitscheuringen of hechtingen gelukkig, maar wie weet heeft dit kindje wel een enorm hoofd pffff.

MK, het gaat echt spannend worden nu. Hoop dat alles voorspoedig mag verlopen.
Zal aan je denken hoor. Wij allemaal trouwens.

Moet nu werken tot 13 uur spreek jullie vanavond weer

@ linda werk ze!!

lekker rustig ineens

goede middag inmiddels, ben me toch druk geweest deze morgen … bedankt Bloem :wink:

@Bloem
Oeps … heb je log ook schandalig verwaarloosd de laatste week. Vanaaf eens even bijlezen.

@Linda
gelukkig gaat al weer iets beter met je. Anders toch maar eens naar de dokter als het weer terug komt. Is niet te doen als je je telkens niet lekker voelt.

@Toos
Geniet er nog maar lekker van … voor je het weet is het voorbij en zit je weer in de regen. Lekker optimistisch he?

@Cyn
OOk een goede morgen.

@MK
Blijft afwachten hoe het gaat verlopen allemaal, en je kan niets anders doen dan rustig afwachten. Duimen hier met zijn allen voor je dat het soepel en snel mag gaan.