Ttt 33

@ mk, tuurlijk meid!! gewoon volhouden tot zaterdag en lekker de haartjes laten doen, verwen jezelf maar ff!

Dat zou ik ook doen Viva,ik heb het toch al niet zo op de spoorwegen.Gaan ook altijd met de trein naar de Arena,pfff en als er dan wat fout ga sta ik echt op springen.:mad:

De directeur is jarig en wie jarig is trakteerd dus… We zitten hier lekker aan de vlaai :biggrin:

Goede morgen!
Nog even rust voordat de kids opkomen. J. heeft een neefje te logeren. Een herrie gisteravond, werd er hoorndol van. Die van ons is dan door het dolle en moest zo nodig de stoere neef uit hangen. Wordt weer een hartig gesprekje straks … alweer :confused:.

@Beps
Jeetje meid je had wel iets kunnen breken. Heb je er nog veel last van?

@Bloem
Flauwigheid besparen? Juist niet … heb wel zin in een beetje meligheid.
Edit button? Hoe … wat … waar?

@Fransijn
Zo druk en dan ook nog tijd vrij kunnen maken voor nordic walking! Knap hoor.
Schakelen jullie de ouders niet in om alles op orde te krijgen voor de vakantie? Bij. J. op school wordt al het speelgoed mee naar huis gegeven en door ouders schoon gemaakt. Dit jaar hebben we ook nog boeken gekaft. Scheelt de juffen een hele hoop tijd.

@Viva
Hoe is de sfeer op het werk nu? Heeft het laatste gesprek wat geholpen?

@Turkijelover
Rose string? Heb weer wat gemist geloof ik.

@MK
Zit je er weer piekfijn bij in het kraambed. Hopen dat je het haalt? Gerommel in het buikje dan?

@Linda
Hoe is het vandaag? Gaat het weer wat beter? Nog op msn geweest?

@linda
Ik moet nog wachten tot zaterdag hè (07-07-07) :tongue:

@marion
Een beetje een zeurende buikpijntje, net alsof je ongesteld moet worden.

mmmm lekker
hebbie ook aardbeestjes vlaai?
doe mij dan maar een klein stukkie

en het was helemaal niet erg, het was gewoon komisch
die mensen in de achterste wagon zullen wel gedacht hebben:
‘moeten we er hier uit,’ zonder perron ofzo hahahaa

ikke ben echt te melig en nog nie wakker
moest net opzoeken welke foto ik ookalweer geplaatst had :smiley:

@ mk, ppff fklink vreselijk!! nog een goede reden voor mij om het niet te willen

@ marion,
*die roze string was een verhaal van mn weblog
*heb al een heel verhaal hier geplaatst over hilarische scene’s die zich afspelen in mn hoofd
*en je kunt altijd een eerdere post aanpassen met de editbutton… zat een beetje voor me uit te wauwelen, sloeg nergens, op beetje blind, dus kon ik het snel editen

en ik snap dat wel van J. beetje stoer dan, andere mensen erbij, zicg flink laten gelden! tis ook niet nix om een jongen te zijn van die leeftijd (uberhaupt lijkt het me geen pretje om mannelijk te zijn, maar das een ander verhaal :biggrin: :smiley: owh gaan we weer… zie nu vanalles voor me, misschien komt daar die roze sting-verwarring-verhaal wel vandaan… :smiley: owh shit, stik echt van het lachen nu)

@marion: gaat gelukkig wel beter dan gisteren, verkoudheid id niet over maar wel minder, spieren doen bijna geen zeer meer gaat de goede kant op dus. J. niet weer gesproken op msn, hij werkt in de zorg heeft de laatste dagen meerdere late diensten gedraaid en ikke meerder koopavonden, soms dus lastig om elkaar dan op msn te spreken, hoop wel dat we elkaar snel weer spreken, door werken was afgelopen de laatste keer, wil m graag weer spreken of zien haha

Goeiemorgen!!!

Sorry nog niet helemaal bijgelezen, maar dat ga ik nu even doen!!!

x

Goedemorgen Cyn

gezellig hier

iemand een koppie thee??
turkijelover heeft vlaai :unibrow:

Morgen Cyn

Bloem,helaas aardbeestjes vlaai zat er niet bij helaas voor jouw misschien volgende keer.

Linda,jammer dat je J niet meer gesproken heb,komt hij nooit bij je boodschappen doen???

Marion,J heeft dus goed z’n best gedaan,vakantietijd he en slecht weer dus ze moeten zich binnnen vermaken.

Mk,nog even de laatste loodjes he.

Mk…zeurende buik???..nou dan haal je 7-7-7 niet hoor…menstruatie gevoel…100x plassen ect…hou het in de gaten meis.

Oh meiden ik wordt toch zo chagerijnig van dit weer!! Wil gewoon zon!!

x

@turkije-lover: heel lang geleden heb ik m ooit een keer bij ons in de winkel gezien terwijl ik moest werken, echt jammer dat we elkaar alweer bijna een week niet meer gesproken hebben, hoop dat we elkaar snel weer spreken, vind een week veel te lang haha

@mk: 7-7-7 ben er bang voor haha

@cyn: dat heb ik nou ook, wil zon!!!

me too en veel ook!! mmmm lekker op een terasje, die zomerhitte om 11 uur 's avonds, naar buiten zonder jas, sjaal en plu!

@ linda, kun je niet zn nummer vragen? of via hyves ofzo? kan je hem een keer ‘werkze’ wensen of ‘welterusten’ ofzo… :unibrow:

@bloem: zat al te kijken op internet of er een site waar je een mob nummer van iemand kunt vinden maar nog niet gevonden