Omdat ik de klant al geprobeerd heb, en deze niet thuis is!
cyn…weet je wat jij moet doen de hele
http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_eatpaper.gif
nee geintje…lastig is dat zeg
Ja… denk dat je collega ook flink baalt!
Wat bedoel je?
@Cynthia: werken op een reisbureau is helaas niet altijd rozegeur en manenschijn. Ik kan er over mee praten. Maarre…kan je mij ook een pb sturen over welk hotel het hier gaat? Weet ik tenminste ook welk hotel ik nu beter niet kan boeken. Alvast bedankt.
@Viva: ik wilde ook nog even kwijt dat ik dat huis er echt super uit vind zien. Dat hebben ze goed voor elkaar.
Ik weet dat ik niet zo heel vaak op de TTT zit, maar probeer soms ook wat van mezelf te laten horen hier. Ik doe mijn best!
Volgens mij ben ik de enige Turkish teatimer die onder de 1000 posts zit…
Ja maar die is lekker op vakantie, dus nergens last van!
Cyn, was een geintje, de hele boel verscheuren…jij weet van niets.
Nee, hoor ik heb er nog veel minder
whaha kon het maar!:hihi:
Het is geen heilig moeten hoor Dece, maar gezellig dat je af en toe binnen valt.
groetjes Viva
Ben nu ook wel een beetje benieuwd wel hotel het betrefd. Dusse…
@Viva:Gelukkig was het voor mij in de familie geen schande. Ben heel goed opgevangen door mijn (wijlen) ouders en oudere broer. Maarja je hebt je toekomst wel anders voorgesteld dan zo jong al te moeten trouwen. Maargoed, dat is alweer 40 jaar terug
en alles is toch nog goed gekomen met de gebruikelijke ups en downs. ha,ha.
Mijn vader zei altijd tegen mij, gedraag je netjes doe net zoals mijn zuster (die was 12 toen ze haar man leerde kennen) en eerst trouwen en dan een baby, hahahahah hij was even vergeten dat die ook moesten trouwen ze was dan wel 20 maar toch…:tssk:
ik ga nu even msnen met mijn vriend, maar ik kom snel weer terug!
Toch fijn voor je Roanna bij ons in de familie is het een paar keer gebeurd hoor dat ze moesten trouwen, 2 zussen van mijn moeder, de zus van mijn vader en ook mijn opa en oma moesten trouwen…en die zijn nog een beetje ouder als ik, althans de zussen van mijn moeder zijn 8 jaar ouder als ik, mijn moeder is de oudste in het gezin en die was 16 toen ze nog 2 zusjes kreeg.
tegenwoordig hebben ze eerst kinderen en dan gaan ze trouwen of helemaal niet, wat is het verschil, weinig tot niets lijkt het. Maar niets is minder waar, als je niet getrouwd bent, (wel een samenlevingcontract, maar maakt niet uit) de vader erkend de kinderen, en er gebeurd iets met de moeder, krijgt de vader niet automatisch de kinderen, ondanks dat hij ze wel erkend heeft en ook zijn naam dragen.
Uit ervaring in de familie kan ik dit zeggen, de vader krijgt op de lange duur wel de kinderen hoor, maar die gaan eerst naar een kindertehuis, totdat de rechter uitspraak doet, bijna niemand weet dit. Ze gaan ervan uit dat het, hetzelfde is als een oudergezin waarbij vader en moeder zijn getrouwd…en dat is dus NIET waar.
Ook heeft de vader geen voogdij, dit moet aangevraagd en goedgekeurd worden, dit alles moet bij het kantongerecht gebeuren, kost heel veel tijd en geld.
en een hoop papierwerk…