TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

@MK: Ik denk dat we om een uur of 3 hier met de trein naar Schiphol vertrekken en kunnen daar dan met de gratis shuttlebus naar het hotel en ik denk dat we dan in het v/d Val*hotel maar een hapje blijven eten en dan op tijd slapen ( als dat lukt), om tegen 3 uur a half 4 op Schiphol te zijn om te spullen af te geven. Onze zwager brengt ona even naar het station.

@Damber: Wij vliegen woensdagochtend om 6.25 uur.

@Raak: Anders ga je maar nagelbijten. :biggrin:

Goeieavond,
Kom nog even langs voor ik straks aan de crock moet. Vanmiddag naar de kapper geweest, vond de blonde plukken niet mooi, dus nu weer egaal bruin. Vanavond een uurtje liggen knorren.
@pedicure: Heerlijk, ga ook elke 6 weken. Moet ook wel anders krijg ik kloven waar je een fiets in kunt parkeren
@Damber: Al klaar voor zaterdag, vannacht viva en hub ophalen, kun je vast voorproeven. Wel balen dat ze slecht weer hebben gehad en nu met vertraging terugkomen.
@Roanna: Is er ook al klaar voor, op naar de appelmoes met kers morgen
@Raak: Je hebt toch tijd zat om je nagels te vijlen woensdag
@MK: Is wel lekker dat jullie weggebracht worden met zo’n hoop bagage
@Trl: Kop eraf, eerste werkdag gehad
@Marion: Dat wordt morgen weer foto’s zoeken, je hebt er vast nog wel wat in voorraad

@Beps: Ook nog even langs geweest en legt voor ons geen handdoek neer.:finger: Tja dat wordt dan zelf je cocktail halen:teeth:.
@Cyn + Bloem: Veel plezier in Gumbet:dag:

@Toos: Crockse straks nog ff. :dag: Enneh… als ik je niet meer spreek… tot zaterdag he!!! Of kwam je toch vrijdag?

Julllie ook een goede reis samen met MK en gezin en Viva en aanhang. :vak01:

@Roanna: Wij komen zaterdag, vliegen om 5.15, dus denk dat we rond de middag in ADR zijn.
Maarre kom morgenochtend nog wel even langs hoor om je uit te zwaaien

Oke, nou voor de zekerheid hier nog ff het juiste lijstje. :slywink:

:turkey:Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR :turkey:
:turkey:Raak: 17 juni 11 dagen ADR:TURKEY:

Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011**:** 28 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Wij gaan trouwens met de auto, stallen hem bij met en co in aalsmeer, daar pikt R. hem de 26ste weer op en komt ons de 4de ophalen

@Toos: We maken wel een werkrooster voor wie de handdoeken gaat neerleggen. :lol: Vraag je collega even om alvast een rooster te maken. Kan ze zo goed en neem je die mee naar Turkije, :evil:

Goed geregeld Toos.

Ik kan t nie meer bijhouen, hoor, wanneer wie nou weggaat, Roanna morgen naar sjipsol? Zal wel zwaaien als ik uit me werk kom, rij altijd langs de hotels. Ik wens iedereen maar alvast een fijne vakantie, dan kan ik niemand vergeten. Soms heb ik gewoon een paar dagen geen tijd om langs te komen.

Cyn en Bloem, stap ze in Gümbet, ik heb daar ook nog wat goeie herinneringen liggen…:slywink:
Enne voor die handdoeken…mijn Ali krijgen jullie lekker niet, haha

Zal het morgenochtend aan haar vragen, kan ze inderdaad errugggg goed

@Miere: Dan zwaai morgen ik wel ff terug. Enneh… nee natuurlijk nemen we je Ali niet mee…Die is van jou. :wub:
Toos zorgt daar wel voor een Turkse Arie. Kan ze heel goed.

Yep, er zijn daar Aries genoeg en heb daar zo mn contacten;)

o gelukkig…poehee, kreeg het al benauwd…Wie moet er dan voor me koken???

@Miere: Nee dat kan nie he, laat ali maar lekker bij je blijven. Hoe is het trouwens met crazy en haar vader?

@Toos, Crazy nog in M, komt morgennacht thuis. Paps inmiddels thuis, is hele toestand geweest om de goeie hulp te krijgen, maar nu is alles redlijk onder contole, heb net d’r Hubs gebeld. En gisteren zijn A en ik even bij de arme man langs geweest, hij zit aardig in kreukels.
Is wel een hele toestand geweest. LES: Als je wat krijgt in Nederland, krijg het dan niet in het weekend, is bijna onmogelijk om dan wat voor elkaar te krijgen! En kom ook niet in het weekend uit het buitenland terug naar Nederland, als je wat mankeert!

Ik ga er van tussen, slaap lekker voor straks en tot morgen:dag:

Oke ladies… ik ga er ook vandoor. Morgen op tijd op, om in te tjekke en zal vast nog wel wat te klungelen hebben. Heb ik daarnet ook nog lopen doen. Poe hee… voor dat je weg bent he!!! Maargoed, is voor het goede doel, zullen we maar zeggen. >>>

Weltrusten dames en tot morgen weer. :dag: :slapen:

welterusten bedgangers :smiley:

welterusten all en tot morgen.
Roanna : moet ook vroeg hier zijn om te reserveren dus zie ik je wel he:kus: