TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

@damber
Heerlijk voor Viva dat je alles zo goed regelt in huis als ze er niet is :wink:
Hoe gaan jullie zaterdag naar Schiphol?

Doe ik altijd en zou het zelf ook prettig vinden als ik niet gelijk aan de sop hoef als ik terug kom van vakantie :wink:

Mijn broer en schoonzus brengen ons naar Schiphol en komen ons ook weer halen :wink: Hoe gaan jullie?

Een kennis (met busje) brengt ons weg.
5 personen + 4 koffers + 2 buggy’s + handbagage in één auto wordt lastig.

Dat zal inderdaad aan de krappe kant worden met 1 auto Mijn broer en schoonzus rijden beide, dus wij met 3 personen en 3 koffers hebben al 2 auto’s nodig :smiley:

@Damber
Heerlijk voor Viva dat het huis aan kant is.

@Roanna
Ik denk het niet alleen, ik weet het zeker :smiley:
Kokkie naar de pedicure, dan loopt ie weer als een kieviet in ADR.

@MK
Ik zie beps al gaan, als een pakezel, gebukt onder al die handdoeken.

Zo, dit is ook weer gebeurd. Was mooi met de bon uit de krant voor € 38 klaar. Knippen, wasssen, verven en fhonen + allerlei rommeltjes erin, mag en kan je niks van zeggen. :redface:

Kwam kokkie op de terugweg nog tegen. Hij hier een straat verder naar de pedicure met een zakje asperges voor die dame. :slight_smile:

@Damber: Kokkie gaat ook alleen maar naar de pedicure, omdat de diabetesverpleegkundige het heeft gezegd, maar gelukkig is alles goed bij hem en dat wil hij zo houden, door om de 6 weken naar haar te gaan en wordt toch betaald door het ziekenfonds.

@MK: Ja ja, natuurlijk alles op orde voor je weggat. Zo is dat! :thumbsup:

Oh ja, vergeten te zeggen. Om 18.00 uur komt zoon en vrouw hier naar toe, want we gaan ff ergens een hapje eten. Zij hebben nu ook vakantie en gaan ook woensdag weg met het vliegtuig, maar dan naar Zweden en Denemarken.

>>>

@Roanna
OOOOW lekker!! Smakelijk en geniet er van!!

NOU IK NIET:vak02:

We gaan aan de borrel

Nou, groot gelijk Beps. Jullie hebben vakantie.

Dan huren ze maar een ezel uut de bergen.

Meiden… tot latersssssssss :dag:

Ps. Beps… leuk dat je er weer even was!!! Groetjes aan iedereen daar. :dag:

@Roanna; Pedicure ivm diabetes, heeft m’n opa ook… hij beveelt het mij ook aan, maar mij niet gezien hoor :smiley: en weer alles op orde… JIJ BENT ER KLAAR VOOR!! nog 1 dagje uitzingen en dan mag je ook lekker van het turkse zonnetje genieten. Hoelaat vertrekken jullie?

@Beps; groot gelijk, ook jij hebt vakantie

Net Viva aan de telefoon gehad, zitten nu wel in de bus denk ik. Ze zouden om 17:55 uur opgehaald worden. Op Schiphol staat dat ze pas om 2:40 uur verwacht worden… weten ze zelf niets van, ze zouden om 1:55 uur landen. Nu is het weer prut in Portugal… hebben maar 7 dagen echt mooi weer gehad :frowning: Das wel minder dus… Maar goed, ook het Turkse zonnetje wacht op hun.

Zussie,ook al klaar voor vertrek en het huis lekker schoon.Hoe gaat het nu met je opa en zijn nieuwe liefde,gaan ze nog samen op vakantie?

Roanna,ook de laatste dingetjes gedaan en nu lekker uit eten.

Raak,ben je er ook al klaar voor,of de koffer nog pakken.

Mk,wat een gesleep het allemaal met kids en zoveel meenemen.Druk op het werk

Vandaag eerste werkdag gehad,dus kop is er weer af.Lag een beste stapel,maar maak me er niet druk om,komt t vandaag niet dan morgen …

:dag: HELLO!!! :dag:

Even een berichtje vanuit Gumbet… Zitten hier nu ın een ınternetcafe ın Gumbet en Bloemmıe en ık gaan zo even wat eten ın Gumbet… Raar om terug te zıjn!!!

Het ıs hıer warm heel warm!!! Maar we genıeten en dat ıs belangrıjk!!!

Nou voor Roanna en Raak een fıjne reıs woensdag… en we zıen jullıe snel!! Zo nu op naar eten… want we hebben honger!!! :smiley: (Roanna: tegenover Serhan gaan we :wink: )

Nou tot later!!!

:dag: :kus: Cyn & Bloem

@Damber
Vertraging voor Viva, dat is minder natuurlijk als ze al opgehaald zijn. Ook het weer tegen gevallen. Maar hopen dat de zon in Turkije wel blijft schijnen.

@TRL
Rustig aan opstarten he! Het loopt heus niet weg.

@Bloem@Cyn
:dag: Smakelijk voor zo meteen en blijven genieten daar.

Bloem en Cyn,eet smakelijk en stap ze :wink:

Cyn en Bloem… lekker genieten!!
Zussie, opa heeft nog steeds dezelfde vriendin. Er zijn wat dingen gezegd, maar die bespreek ik eerst liever met Viva voordat ik ze online zet :wink: Inderdaad… beginnen met werken na een welverdiende vakantie is gewoon op z’n relaxedstand :smiley:
Marion; ik duim dat de zon in Turkije blijft duimen!!

Hier ligt de telefoon eruit… wat vreemd is want ik heb wel gewoon internet… t zal… heb een mobiel dus als het echt belangrijk is… dan bellen ze me daar wel op :slight_smile:

Damber : nee nog steeds geen tijd gehad voor mijn nagels. denk dat ik zelf moet gaan zitten vijlen, op schiphol of zo:)Lief hoor dat je alles zo lekker verzorgd hebt voor Viva
Trl : nee hoor, pak mijn koffer morgenavond wel
MK : jullie worden ook lekker weggebracht, is idd teveel voor een auto he
Marion : kan me er wel iets bij voorstellen als je die liedjes in je hoofd hebt zitten
Beps : valt wel beetje tegen hoor dat jij onze handdoeken niet wilt regelen
Bloem + Cyn : stapse dames, hoop dat het jullie superrrrrrrrr gaat bevallen, jullie hebben er lang genoeg naar uitgekeken
Roanna : haartjes in de plooi, 2 nachtjes rechtop slapen:tssk: Kokkie zijn voetjes weer klaar voor de strandwandelingen, goed zo
Zoon komt zo nog ff langs om gedag te zeggen dus ben niet zo lang hier.

@raak
Nog steeds geen tijd voor de nagels, morgen wel??

@roanna
Gaat gewoon morgen al weg, hoe laat vertrekken jullie?

@damber
Bah vertraging en ze komen al zo laat…
En maar 7 dagen mooi weer, dat verwacht je toch ook niet van de Algarve.

@cyn en bloem
Gearriveerd in Gümbet, lekker eten en het is niet een visdag. Gaat vast een latertje worden vanavond. :slight_smile:

@trl
Eerste werkdag weer gehad, laat maar liggen hoor, de week heeft nog 4 dagen!

@marion
Liedjes in het hoofd… gek nee hoor valt best mee :wink:

Raak,op schiphol kan je je nagels toch ook laten doen,wr heeft daar toch gewerkt toen of was dat wat anders?