Beps,balen zeg van de bedjes,in veel hotels wordt het ook wel verboden om je handdoeken er neer te leggen,maar gelukkig ben je een vroege vogel en dus op naar de bedjes.
Dus je wordt al herkend hahaha
Groetjes daar
Goede morgen!!! Gelukkig, de :zon02: doet het weer.
Verder weinig te melden vanaf hier.
@Beps
Vroeg op om handdoeken te leggen, hebben jullie daar nog geen Ali voor kunnen regelen?
@TRL
Al weer op kantoor? :kus:
Marion : nou hier werkt ie niet hoor
Trl : fijne dag, jij was ook een vroege vogel vandaag
Beps : dus meteen herkend smkiekgrappig hoor. dus jij hebt handdoeken-dienst, moeten we idd maar een ali voor zien te regelen. het schiet voor ons nu ook op hoor.wij moeten schijnbaar nog wel iets pakken haha, doe ik morgenavond wel ff dan. Voor jullie allen weer een heel fijne dag in ADR :kus:
Goeiemorgen meiden hier en in ADR,
Heel het weekend aan de crock geweest, nog 2 nachten te werken. verder eigenlijk niks te melden vanuit een nog somber zeeland.
@Trl: Je kan het maar goed geregeld hebben, is heel verstandig. Bij onze notaris is het eerste uur gratis, daarna gaat de teller lopen. Het kost veel om het geregeld te hebben, maar als er iets gebeurd bespaar je C een hoop ellende
@Beps: Al vroeg handdoeken leggen, zal ook nooit veranderen. Jullie genieten in ieder geval volop. Doe de groetjes aan iedereen daar:kus:
Goodmorning all.
Ik ben d’r ook weer hoor. Heerlijk gevoel… om nu niet op te hoeven schieten, omdat het werkt wacht. :slywink:
Gisteravond nog even wat cd’s op de pc gezet en straks even zien dat ik die op de player krijg.
Morgenochtend intjekke en morgenavond hoop ik dan aan mijn bakje appelmoes met kers te zitten :slywink: , paar uurtjes slapen en dan kan die wat mij betreft beginnen de reis.
Oh ja, eerst vanmiddag nog ff naar de kapper. Kokkie nu ff nog een paar uurtjes werken en dan samen ff nog wat doen hier thuis. Even de laatste dingetjes nalopen . Als je dat zo leest… lijkt dat best nog wel druk, maar alles in de relaxstand hoor.!
@TRL; Jij weer fijn op het werk en alles weer in z’n normale doen, zeg maar. Nu op voor de volgende keer. Werkse meid. :kus:
Leuk dat Beps zo en dan even een verslag geeft over hoe en wat daar in ADR. Is ook wat van die handdoekjes leggen dan. Was vorig ook al wel zo, maar volgens mij was het toen zeker niet zo druk, want we hadden altijd wel een goede plaats ( dankzij hubs van Toos en een heel enkele keer ik
)
@Raak: Jij ook gewoon nog op of aan het werk vandaag? Och, jij had de koffer toch nog ingepakt staan van de vorige reis, dus ben je er zo mee klaar. ![]()
@Marion: Ook alweer naar het werk? Jij ook werkse . :kus:
Zo, ff bakkie leegdrinken en dan showeren.
Roanna: ik ben thuis hoor maar moet vanmiddag nog wel wat dingetjes regelen. heb er ook megazin in !!!
Toos : er nog heel kort ff tegenan en dan voor jullie ook : vakantieeeeeeee ![]()
Ben er wel, maar heel druk…
MK : suc6 dan met ook voor jou de laatste loodjes :kus:
Ja nog 17 uur werken, nachtdienst gaat gelukkig wel snel. Ga op moed de komende 2 dagen
@MK: Heb je de tickets al? Zal toch wel he
@Toos: Gaan jullie ook op vakantie dan? :slywink:
Volgens mij had ik ergens al gelezen dat MK de tickets ook binnen had.
Toos, weet jij of ik nog voor iemand van het hotel iets kan meennemen? Zo ja, wat b.v.? Stroopwafels, of drop, of weet ik wat. Weet jij dat toevallig?
Ik ga nog even wat doen, was wegwerken, strijken en boodschappen doen. Tot latersss:dag:
@Roanna: Olga van het animatieteam zit nu bij de buren, die was verslaaft aan stroopwafels. Ik weet dat tulin dol is op chocolade, verder zou ik het even niet weten
Oke Toos… dan weet ik even genoeg. Bedankt en werkse daar.
@Raak
Misschien moet je hem even porren, de :zon02:, of is ie inmiddels al wakker?
@Toos
Weinig te vertellen vandaag. Handdoekje leggen … en dan schiet er opeens een kinderliedje door mijn hoofd. Zie beps al gaan, handdoekje leggen, niemand zeggen, kukelu zo kraait de haan … En als ik haan hoor zie ik die foto weer voor me. Tja, soms spoor ik niet echt :slywink:
@Roanna
Naar de kapper vandaag. Wat zul jij er knap bij lopen in ADR!!
Hallo dames,
Zussie, heel verstandig om alles goed te regelen mbt C.
De haan whahahhaahhahahahahahahahahahhaa die blijft erin zitten he whahahaha
Raak; nageltjes ook alweer geregeld? of nog steeds moeite met typen?
Toos; aan de crock geweest het weekend ![]()
Roanna; alles op relaxedstand, maar nog wel e.e.a. te doen
Allemaal al in de vakantiemoed… ik ook hoor… zeker als ik vanavond/ aankomende nacht naar schiphol mag. Koffer is gepakt, was is weggewerkt (nog een paar dingetjes strijken), nageltjes gelakt, huisje schoon en boodschapjes in huis (viva hoeft dus niet meteen naar de supermarkt te rennen morgen
)
@Damber: Zo leuk om te lezen hoe jij schrijft. Je bent echt een dochter van Viva hoor! Als compliment bedoelt he!!! En ja dat van die haan… daar zullen we het zeker ook in ADR nog weleens over hebben. Wat lachen toen.
Oh, en ik dacht dat ik de koffer al zo vroeg klaar had, maar jij bent nog eerder. >>>
Ik zo even nog wat laatste dingetjes op het WC halen en dan door naar de kapper. Kokkie heeft nog een afspraak om 16.45 uur staan bij de pedicure i.v.m. diabetes. (preventie). Kan hij ook daar weer mooi einden weg tippelen met zijn gave voetjes… ![]()
@Marion: Zou je denken?
Hi, hi.
@MK: Nog steeds zo druk? :dag:
@roanna
Ja heel druk, wil alles op orde hebben hier.
@trl
Alles goed regelen, heel verstandig!
@toos
Vrijdag lagen de tickets in de brievenbus.
Straks 's avonds alle badlakens bij Beps inleveren en die reserveert het halve zwembad ![]()
Nu weer snel verder.
Ik wist meteen dat ik dat als een compliment mocht opvatten
en wel leuk om te lezen
Ik had vorige week m’n koffer al gepakt… whahahahha
Pedicure, ik wil wel… maar durf niet hoor… Niemand mag aan mijn voetjes komen, behalve voor een massage of kriebelbeurt… .dat vind ik zooooooooo lekker. .pedicure doe ik liever zelf ![]()
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR ![]()
Raak: 17 juni 11 dagen ADR:TURKEY:
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011**:** 28 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif