TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

Het onweert hier verschrikkelijk… is volgens mij ook al 2x ingeslagen!!! Hopen dat het bij de landing rustiger is in de lucht. Mijn tante sch##t peuken van vliegen, laat staan met onweer…
Qua vertraging valt het nu mee… ze landen om 2:09 ipv om 1:55… nou ja… voordat ze de koffers hebben… zal een vroegertje worden vandaag hahahahh

Zo hier ben ik ook weer wakker!!

Roanna en Raak zo insjekke…en dan morgen bij de lunch…dan zullen ze er zijn(wij waren er rond 13.30 local time)
Benieuwd hoe de meiden het in Gumbet gehad hebben,…

Tot vanmiddag(ohhh morgen is de rustg dus echt over hihi!!!)

Beps : goedemorgen
Ik probeer in te checken maar mijn boekingsnummer geeft steeds een fout
heb jij een tip misschien ??

Beps : denk dat ik gewoon weer te vroeg ben en te ongeduldig. ik wil ook zoooooooooo graag:unibrow:

Roanna waar ben je??? tijd om in te checken :finger:

@Raak: Het zijn de laatste 6 cijfers van je ticket he

Meiden zijn jullie al ingesjekt??

:turkey:Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR :turkey:
:turkey:Raak: 17 juni 11 dagen ADR:TURKEY:

Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011**:** 28 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Beps,de handdoeken al klaar liggen,de nachtbrakers zullen wel een bedje nodig hebben om hun roes verder uit te slapen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Zussie,Viva,veilig geland?

Roanna,vandaag om 3 uur vertrekken jullie dan eindelijk richting schiphol wens jullie een hele fijne vakantie en vooral genieten.

raak,inchecken gelukt?Hoe laat gaan jullie naar schiphol?

Toos,nog een paar daagjes rond crocken en dan mag je ook.

Marion,druk met werken.

fijne dag allemaal

Beps : lukte niet, ik was te vroeg, nu ingecheckt
Handdoeken liggen klaar?
Trl : ik rij vannacht rond 02.00 uur naar Schiphol. fijne dag !

Nou het is gelukt…MAAR… om 7.15 ben je dus al te laat zeg maar…zou eigenlijk half uurtje eerder moeten gaan…ik ben wakker dus doe dat dan maar vanaf vandaag…

Ok, op naar t ontbijt…

@Roanna: Fijne dag, goede reis, veel plezier met je appelmoes met kers!!!

@llen, Sterkte… nu de meeste weg zijn haha

@Raak: Jij een goede reis…al denk ik dat ik je dat vanaaf nog wensen kan

@Toos en MK Het komt dichterbij…

@Viva: welkom thuis…en nu snel wassen en strijken en pakken hahahaha!!!

:dag:

Viva : welkom thuis !!!

Goeiemorgen,
Eerste nachtje gehad, nog een en dan… ben ik vrij. Was super rustig, moet maar zo blijven.
@Beps: Handdoekentaak volbracht vanmorgen, vanaf morgen is het gedaan met de rust. Fijne dag daarzo en de groetjes aan iedereen
@Raak: Ingesjekt, nou even de koffer pakken en dan wachten tot 2 uur vannacht. Ik kom je uitzwaaien hoor
@Roanna: Ook al ingesjekt?? Ik spreek jou vandaag niet meer denk ik.
Eerst genieten van je appelmoes met kers en morgen gaat het gebeuren. Goeie reis, geniet alvast van ADR en zie jullie zaterdag.:kus: ook voor kokkie
**@**Trl: Werk ze vandaag
@Marion: werk ze ook vandaag en ik verwacht weer mooie plaatjes voor die meiden. Je moet er nog wel 3 overhouden he
@Viva: Welkom thuis, koffers uitpakken, alles wassen en zo en weer inpakken. In de tussentijd nog even wat werken, vast nog even bij paps langs enne dan zien we jullie zaterdagmorgen weer fris en fruitig op sjiphol.
Lees nog wel hoe jullie het gehad hebben.
Ik ga naar mn mandje toe, heb het gehad voor vandaag:slapen::slapen:
Voor degene die moeten werken, werk ze en de anderen een fijne dag:kus::dag:. Tot ergens vandaag:dag::dag:

En dan als 1e op de vroege morgen … moet wel want als ik klaar ben is ze al onderweg naar de appelmoes met kers :biggrin:

@Roanna
Jouw beurt meis!! Morgen met kokkie op weg naar ADR. Je ging daar oberen toch? Of was dat kokkie? En nu zonder flauwekul. Je koffer met tena’s staat al dagen klaar, op de oplaaddingessen na dan, niet vergeten he!!
Voor jullie deze vakantie … een hoop lol, lekker cocktails, veel prijzen met de bingo, lekker appelgebak bij Tjucky, veel plezier op de markt! En rust tussendoor ook nog een beetje uit :biggrin:

geniet in turgutreis
**

http://www.akira.co.uk/gallery/about/market.jpg

Goede morgen meiden …
En nu heb ik niet veel tijd meer he, moet maken dat ik fris en fruitig richting het werk kan. En in de pauze ben ik er weer met het vervolg. Tot straks!!!

Goedemorgen all.

Allereest natuurlijk iedereen weer hartelijk bedankt voor de mooie en lieve wensen wat betreft onze vakantie van morgen. :kus: Gaat helemaal goed komen.

Was niet als eerste in om te tjekke, heb ff uitgeslapen en om 8 uur aan de gang gegaan. Ben welliswaar ingetjekt, maar ik kon niet zelf een stoel kiezen. Iedere keer als ik alls GOED ingevuld had kwam die meteen al op print uw stoelnummmer. M.a.w. zij hebben onze plaatsen al zelf toegewezen en dat is mogelijk als je b.v met kinderen, mindervaliden of dieren reis.

Heb dus mijn boardingpas uitgeprint en ondertussen Raak gebeld en laten we bij toeval, toch haast bij elkaar zitten. :biggrin:

Tevens heb ik even naar het de helpdesk van Trans gebelt, over hoe dat nu zit, dat ik geen platte grond van het vliegtuig te zien kreeg en mijn stoel in principe al reserveerd was. Nouja, dan krijg je hele verhalen van: Het kan aan de reisorganistie liggen, of omdat je met kinderen reist enz. Ik zei, dit allemaal van niet, maargoed het komt er op neer… soms kan je wel en soms kan je geen stoel zelf reserveren. Pffffffff…

Nou, ik ga nog even wat doen. Laterssssss :dag:

Oja: Viva: Welkom thuis en nu op naar de volgende trip. >>> :lol: :zon02:

Roanna : hubs heeft de koffers naar beneden gehaald, geloof dat ik ook er aan moet geloven:lol:

@viva
Welkom thuis!

@raak
Kijken of het nu wel lukt om binnen de 20 kilo te blijven.

Roanna, voor jullie gaat de vakantie vandaag al beginnen.
Heel veel plezier en tot zaterdag!

http://94.100.113.76/335800001-335850000/335801301-335801400/335801321_5_a7ZG.jpeg

Raak, laatste dagje om alles bij elkaar te zoeken en vannacht gaat de reis beginnen. Lekker genieten en tot zaterdag!

http://94.100.114.149/29400001-29450000/29434501-29434600/29434559_5_u3nW.jpeg