TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

MK : danj je wel !!! ben gepakt en volgens mij binnen de 20 kg gebleven:D
voor jullie ook een hele goede reis en tot zaterdag>>>

@Raak: Ik ook! Net 16 kilo, dus dat is netjes toch? :dope:

Van mij staat ook al klaar en kokkie en bezig met de laatste dingetjes erin aan het doen en dan wat mij betreft kunnen we.

@MK: Ook bedankt voor de mooie plaatjes en mooie wensen en jullie ook tot zaterdag. :dag: . Vraag me af waar dat eigenlijk is!!! :wink:

Die van hem 13,3 kilo dus ook netjes. :vak02:

@viva
Nog een beetje bijkomen van de vakantie en nu weer snel alles wassen zodat de koffer weer gevuld kan worden. Hoe hebben jullie het gehad??

@toos
Nog 1 nachtje draaien en dat heb jij ook lekker vakantie.

Ik vandaag en morgen nog werken en vrijdag een een klein tijdje (hoop ik).

@roanna
Dat valt mee, nemen jullie niet veel mee?? Jullie hebben toch ook van die zware harde koffers…

Ik had net ook al ff reageerd, maar zie niks terug. :frowning:

@MK: Nee, dat valt wel mee. Ze moeten voor lichtgewicht doorgaan dus… :unibrow:

Ik zit er helemaal klaar voor nu. Kokkie gaat nog ff snel wat halen op het WC en intussen wachten we op zwager, die ons wegbrengt naar het station, maar we hebben nog even tijd.

>>>

And the next one …

@Raak
Ook jij mag morgen. Het feest begint al meteen want je zit gezellig dicht bij Roanna in het vliegtuig! Koffertje al gepakt, hij zal mooi aan het gewicht zitten nu, hoeft geen kaas mee of wel?
En ben je er zelf ook klaar voor of nog te druk geweest? En ach, die nagels komen daar wel, daar hebben ze ook wel nagelmutsen. In ieder geval vanaf morgen rust in de tent, deze keer geen Antalya maar Turgutreis.
veel plezier

http://www.nereyegidilir.com/images/peninsula/turgutreis-01.jpg

geniet in Turgutreis

Hallo meiden, nou weer veilig geland, met een beetje vertraging, maar een rustige vlucht.
Allereerst Raak en Roanna morgen een goede vlucht en geniet van ADR…voor dat ik dat vergeet.
Mijn hersens werken nog niet helemaal naar behoren, lag ook pas om 5 uur in mijn mandje.
De eerste wassen zijn al gedraaid…dankzij Damber die was al aan de gang voordat ik goed en wel wakker was.
Portugal is een mooi land (maar niet de mijne), we hebben het lekker gehad, maar het weer was echt niet zo bijzonder, of snoei heet, of een windkracht 8 dus werd je gezandstraald. Veel heel veel bewolking gehad, en 4 dagen regenachtig weer, iedereen dus zeggen dat dit dus niet normaal was voor de tijd van het jaar, en dat je dus dat weer hebt in januari. Maar voor de rest heerlijkg gegeten. Uitgerust en veel gelopen, wat heet echt meiden ik heb a 2 weken kramp iedere nacht in mijn kuiten…vanuit het appartement naar het strand heen en terug en dan s avonds naar het restaurant en weer terug 500 traptreden, en alles hellend en stijl…dat zijn mijn arme beentjes echt niet gewend. We hebben gelopen naar portimao een kilometertje of 6 over al die hellende straatjes echt je weet niet wat er met je voetjes gebeurd, en dan ook nog op slippers hahahahha…
Tja ik zal dus niet meer zo snel die kant op gaan, maar het is wel een mooi land, met veel mooie vergezichten en bloeiende planten en bomen…De mensen vind ik heel aardig (hier en daar waren ze wat minder vriendelijk maar over het algemeen genomen zijn ze heel gemoedelijk.
En nu dus zorgen dat ik alles weer de koffers in krijg voor de volgende trip…

@Viva
WELKOM THUIS!
En wat een welkom he, huisje aan de kant, boodschappen in huis en de was draait al als je wakker wordt. Kanjer hoor, die dochter van je.
Gelukkig toch een mooie tijd gehad ondanks het mindere weer. En flink gewandeld daar, dan kom je er pas achter hoeveel spieren je hebt he?

Marion : dank je wel hoor voor de mooie wens. enne Antalya komt wel goed hoor !!
Viva :nou meid gelukkig maar dat je dan nog 8 daagjes uit kan rusten he.
Enne zullen we ali alvast bestellen dan voor een massage ??? dan zijn je kuiten ook meteen weer ontspannen !

@Viva: Dat idee had ik ook wel een beetje dat jij er dit van zou vinden. maargoed, je hebt het in ieder geval een keer gezien en meegemaakt. En over die klimpartijen daar… pffff… daarom gingen wij ook nooit naar het strand. Zo kwam kokkie er ook achter, dat hij soms wat pijn in het schoudergebied had, wat later dus zuurstorgebrek in de aderen bleek te zijn, waar hij dus vorig jaar aan geholpen is.

Jammer van het weer. Wij waren en toen in Oktober een week en echt de hele week stralende zon, strak blauwe luchten en temperaturen rond de 26 graden. Heerlijk dus, maar inderdaad soms een bietje koude wind.

Nu op naar julie volgende reis. Nou, en dat ziet er dan beter uit, denk ik. :biggrin:

Meiden… ik ga je jullie voor voorlopig verlaten. Ik zal jullie missen, alhoewel de meesten daar zullen zijn.

Bedankt iedereen voor de goede wensen en de prachtige plaatjes en tot ziens weer. :dag: >>>

@Raak: Tot vannacht! :vak01:

:kus: :dag:

Roanna…goede vlucht en tot zaterdag meis…
Raak jij ook en ook tot zaterdag…zo rond koffietijd als alles meezit…dus wij vewachten dan een lekker bakkie.

Ik meld me weer ben druk aan de was…tot later.

Hey Viva!!!
Weer veilig en wel in Nederland aangekomen en tot de conclusie gekomen dat Portugal toch niet HET vakantieland is. Jammer dat het weer niet helemaal heeft meegezeten. Als het schitterend weer is, dan ziet alles er net weer wat mooier uit.
Nu alweer druk bezig, morgen moet je zeker ook weer aan het werk…

Zo Roanna onderweg, Raak ook ingesjekt…Viva weer op honk…en verder is er weinig gebeurt geloof ik…OH JA…Toos heeft dr favo-diensten… Sterkte dan vanacht weer…

Hier veel wind, niet heftig heet(door de wind) maar OHHHH ZOOOO lekker…
Morgen dus gedaan met de rust…

Zo, ik ook weer thuis. Werkstaat even ingevuld en nu even onderuit totdat ik achter de pannen moet. Of … misschien toch maar eerst de was ff wegstrijken voordat er weer een bult ligt. Een aktieve dochter zou wel fijne zijn zo af en toe. Maar wie weet komt er nog een een lieve, aktieve schoondochter :unibrow:

@Beps
Hoe hadden de meiden het gehad in Gumbet?

@beps
In de wind, staat Bodrum daar niet om bekend??
Meestal zit je bij het badje met de glijbanan uit de wind.

@marion
Op zoek naar een actieve en vooral lieve schoondochter… :smiley:

@MK
Nou op zoek :smiley:
Dat zoeken laat ik lekker aan hem zelf over. EN … heb ook liever dat hij nog een poosje wacht.

@marion
Vind ik ook hoor!