MK: nou hier nog steeds pet, denk dat ik jullie kant op moet komen haha
Miere : wij brengen idd groetjes wel over maarre Beps komt bijna dagelijks wel ff op de thee hoor dus die leest dat wel
Marion : hier hetzelfde, wilde ook wat gaan rommelen alvast, maarre ben alleen gedoucht en verder : nixxxx
Roanna : jij bent echt wel actief zo te lezen:tssk:
@Raak: Nou, dat valt wel mee hoor. Vind het gewoon fijn, het en ander een bietje netjes achter te laten, zodat je niet als je thuis komt, weer meteen aan de gang moet. Ik doe nu ook niks meer. Vind het welletjes voor vandaag. Wilde eigenlijk nog wel ff het laminaat en de keuken moppen, maar doe dat morgenavond wel, want kokke gaat toch nog ff werken en brengt altijd van dat fijne zand mee naar huis. Dus…
Dan erbij, ik ben nu ook moe. Nu weer even relaxen, per slot van rekening heb ik NU vakantie. :wereld: >>> Straks weer ergens een hapje eten. Gaat weer helemaal goed komen.
Roanna : ben ook aan het relaxen : zit sex and the city the movie te kijken:biggrin:
@Raak Oh, ook vermakkelijk en relax.
Hier trouwens ook nog geen weer hoor. Regent niet meer, maar wel somber. Bah!
Ik ga maar eens ff de zondagstelegra** lezen.
Roanna :hier nu flauw zonnetje. ga weer verder met de film. Tot strakjes :dag:
@MK
Geluksvogel … de regen gaat mooi aan jullie voorbij. Hier wordt het al wat lichter maar nog regelmatig flinke buien. Nou ja, het is niet anders. Er stond nog was, nu niet meer dus, dat is dan weer het voordeel.
@Raak
Lekker voor de tv!
@Roanna
Aan het krantje
Ja had goed gekund, alleen is het daar nu iets te laat voor denk ik ![]()
Nou daar is Beps al weer hoor. Lekker bijgekletst, vaak gelopen, en een cocktailtje met de meiden op. Hier gelukkig kei-goed weer, alleen veel wind, maar dat maakt het best lekker eigenlijk.
Morgen Hamam…dus ach we vermaken ons
Meiden…ik ga even slapen, sorry, geen tijd om iedereen zn persoonlijke noot te geven ![]()
MK : film nu afgelopen en ja daar is het nu idd te laat voor hihi
@Beps: Da hoef ook nie hoor. Jullie hebben vakantie. Allang leuk dat je zo af en toe even wat van je laat zien en horen hier. Weten wij ook waar we aan toe zijn, als we komen. :dag:
Wij gaan in onze vakantie ook altijd tegen deze tijd naar de kamer, om de aardappels af te gieten.
Jullie ook zo te zien. :redface:
Have fun en de groeten aan iedereen daar. :dag:
Beps : halloooooooo, hoe is tie? zo te lezen gaat het wel lekker, aan de coctails enzo.
Carla en Kaylo ook al gezien? Nu ff oogjes toe, groot gelijk. je moet er vanaaf nog tegenaan he. Alles ok met je ouders ook ?
@Beps
Ook weer even op de thee geweest met een live verslag vanuit ADR. Morgen naar de hamam. Kan hamam-ali zijn lol op denk ik met een stel van die wereldwijven.
Beps,kan ons ook niet missen en komt elke dag ff leuten,gezellig hoor.Zijn de meiden al uitgeslapen?En al kennis gemaakt met Kaylo en Carla?
Roanna,aan de poets geweest en morgen de vloeren en dan is het bijna zover.
Raak,nog een ritje gemaakt vandaag?
Mk,bij jullie wel mooi weer,hier ook veel regen,maar niet koud.
Marion,de was weggewerkt is dat ook maar weer gebeurt.
Trl : nee, ben niet weggeweest, heb lekker filmpje zitten/liggen kijken haha
Zo, weer thuis. Nu hier is het heerlijk, stralend weer. Samen met Askim naar Noordwijk geweest, keidruk, op z’n brabants, haha. Hij staat nu in de keuken te ploeteren op een stapel echte lekkere lahmacuns. Bevalt me wel, zo’n vent die voor me kookt, Ik snap jou helemaal, Roanna!
*We zijn ook even bij Crazy d’r Paps geweest, die arme man. Hij kan echt helemaal niks, maar opnemen ho maar. Nederlandse bureaucratie. Hopen dat ze morgen wat kunnen bereiken, in het weekend valt er niks te regelen. *
- Beps, Bloem, Carla en Kaylo, geniet maar lekker daar, echt jammer dat ik er niet ook bij kan zijn.*
XXX Marja
@Miere: Ja, fijn is dat zo’n kokkie thuis he!! Zie dat je 'm mag houden meid :wub:
Zo, ik de hele dag een beetje aan de schoonmaak en aan het klungelen geweest. Heb volgens mij alles al ingepakt, incl. reserve medicijnen. Alleen de oplaaddingen moeten er nog in. (Heb ik nog even nodig) Oh en nu moet ik nog minimaal 2 dagen wachten. :frown:
Kokkie heeft ook bijna alles al erin. Heeft net nog staan strijken wat mee moet, dus hij is er ook klaar voor, al doet het hem niet zoveel als mij. Hi, hi. Zegt tie!!!
Hij staat nu te douchen en dan eens even kijken waar we een hapje gaan eten. Ik denk … niet zo moeilijk. ![]()
@TRL: Jij nog weggweest vandaag, of iets leuks gedaan?
Latersssssss :dag:
Mar,jullie zo dus lekker smullen,jammie jammie.
Roanna,wij zijn bij een vriendin van mij geweest en haar man en zoontje,zij worden voogd over Cedric,moet dat alleen nog bij de notaris vast laten leggen,maar ja mocht mij ooit wat overkomen dan heeft de eerste bloedverwant toch altijd eerste recht,maar dan wordt wel alles uitgzocht enzo.Dus deze of volgende week op papier laten zetten.
Verstandig, TRL, je weet maar nooit. En zo kan je tenminste zelf bepalen hoe en wat.
Roanna al helemaal klaar ervoor, wachten duurt lang, hè?
Hier gaat goed met de pizza’s. alleen kan er maar een tegelijk bakken in dat oventje van mij. En hij heeft een heleboel balletjes beslag klaar liggen. Nou ja, we zien wel wat het wordt.
Ruikt goed iig.
O, enne Roanna, ik hou hem hoor!!!
@TRL
Jij ook een leuke middag gehad?
@Miere
Kei goed een kokende man, en al helemaal als er dan turks eten op tafel komt. Wij hebben trouwens frietjes op met Adana kebab. Ook niet gek he? En ik had vanmiddag kısır gemaakt, en al was ik een beetje te enthousiast geweest met de pul biber, hij smaakte wel.
@Roanna
Ook gepakt nu, op de oplaaddingen na dan. Niet vergeten he? Of moeten we het ergens in een handtekening zetten?
En dan voor zometeen smakelijk eten. Ik vermoed dat het de gele M gaat worden?