Ik kom net ergens achter,we vertrekken om 08.50 en landen in Antalya 15.10 ergens klopt er toch iets niet?
>>>
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011**:** 28 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
@Roanna en Raak jullie zijn de volgende en ik wilde jullie zo graag bovenaan zien staan voor mijn vertrek.
@Roanna @Raak @Viva @Toos @MK en natuurlijk @Damber
EEN HELE FIJNE VAKANTIE EN WEES LIEF VOOR JEZELF EN VOOR ELKAAR:vak01::zon02::vak02::kus:
Pfffffffffffff … en mijn ogen werden plotseling ook erg zwaar. Ik viel gewoon in slaap. Even hier nog een rondje bij lezen en dan maar weer verder slapen.
Truste!!!
@Jill
JIj een goede reis strakjes!!!
Zo internet doet het gelukkig weer
Rond 2,30 waren de dames in het hotel, ik lag rond 3.45 weer in bed. Nu is het behoorlijk winderig, dus ik hoor alleen het razen van de zee.
Zo eens rustig opstaan…
Weer hier is heerlijk
EN…Roanna(en Kokkie) staan nu bovenaan. Ik was helaas te laat om Jill een goede >>> te wensen
Jill op het vliegveld, ik denk dat jullie een extra rondje vliegen…
Beps is alweer wakker na het korte nachtje.
Cyn en Bloem zijn aangekomen.
Roanna heeft al 1 koffer klaar staan.
Marion valt achter de pc in slaap.
Goede morgen meiden in Holland en in Turkije!!!
@Beps
Z0 zeg, wat was jij vroeg uit de veren. De dames ook gearriveeerd maar die liggen nog op 1 oor vermoed ik. En … Kaylo ook al ontmoet? Of heb ik iets gemist? En hoest met OmaCarla?
@MK
Jij ook al vroeg op! Heb je weekenddienst?
Zo … koffie is op, boterham zit erin. Aan de slag. Trouwens … hebben jullie ook al last van muggen? Er zat er toch eentje te vervelen vannacht.
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR ![]()
Raak: 17 juni 11 dagen ADR:TURKEY:
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011**:** 28 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
Jill,misschien heb je wel een tussenstop,ik hoop het niet voor je.
Bloem en Cyn,ook veilig aangekomen.
Beps,heb je ze netjes begeleidt naar de kamer of zijn ze gelijk de stad ingegaan?
Roanna,kokkie heeft er zin in,de koffer al klaar.
Marion,valt achter de pc in slaap,beetje slaap tekort?
fijne dag allemaal
Goedemorgen all.
@TRL: Het lijstje alweer aangepast en look… who is next? >>>
De jonge meiden ook goed en wel aangekomen en die zullen zeker denk ik ook, nog wel op 1 oor liggen. Beps geen of weinig nachtrust gehad, maar ach… haal je straks op zo’n bedje aan het zwembad maar weer in. Als dat lukt tenminste met die meiden erbij. :biggrin:
Jill, via Tokio ook al weg denk ik. Nou, nog een paar dagen drukte ( nouja) hier en dan een enorme stilte lijkt me. Maar julie gaan wel door toch?
Nou, ik drink ff me bakkie leeg en ga ook nog even aan de slag hier thuis. Kokkie is nu nog werken en waarschijnlijk alleen vandaag en/of misschien morgen nog een paar uurtjes en dan is het aspergeseizoen alweer gedaan.
Iedereen een fijne zondag verder nog. Laterssssssss :dag:
Goedemorgen all vanuit een zeer nat en regenachtig Brabant, echt te errug.
Verder dus niet veel te melden, is nix speciaals gebeurd :hihi: dus voor iedereen een heel fijne zondag
@Raak: Nou hier ook hoor. Ben me eigen maar snel gaan douchen en ben hier thuis maar ff aan de gang. Echt weer voor! ![]()
Kreeg net een sms van Beps en ze zei, dat we maar snel moest komen, want nu moet zij steeds de rondjes halen. :biggrin: Die anderen zijn allemaal lui, zei ze. Ik heb terug gesmst, dat ze nog even geduld moesten hebben, maar dat we eraan komen. >>> Ha, ha, ha.
Roanna : goed zo.zo zie je maar weer, je kan niet gemist worden he? zullen we ze verrassen en wat eerder komen, zoals vandaag of zo ?![]()
Als dat zou kunnen. :biggrin:
Ook goeiemorgen vauit een regenachtige kuststreek. Valt dat even tegen, na gisteren!
Ben weer een paar dagen erg druk geweest, compie is nauwelijks aan geweest. Vandaag lui dagje, Askim komt straks weer. Misschien ff naar Noordwijk, alvast wat cadeautjes kopen voor de familie in Adana.
En Bloem en Cyn zitten al lekker in ADR, sorry had geen tijd om gedag te zeggen, maar jullie heen mij vast niet gemist!. En Jillie ook onderweg ook geen dag gezegd, sorry. En meerdere koffers staan al klaar om ingepakt te worden.,…
Nou ja, onze tijd komt nog wel, he, Marion??
Geniet allemaal van wat je aan t doen bent vandaag!
Mar
@Miere: Natuurlijk word je wel gemist hoor! Maarja, we weten ook wel dat niet iedereen de tijd heeft. Wij geven de groeten wel ff door. :biggrin:
Gezellig even naar Noordwijk. Zal mijn zoon met z’n vrouwtje ook wel lopen vandaag, want zij logeren daar bij de ouders.
Ik ga ook ff verder hier thuis. Laterss :dag:
@TRL
Nee hoor, geen slaaptekort denk ik, gewoon lui. J kwam nog ff knuffelen en zijn toen samen in slaap gevallen.
@Roanna
Eindelijk op 1, samen met Raak! Nog een paar dagen en dan mogen jullie >>>
@Raak
Hier is het weer ook te erg. We zouden naar de braderie gaan vanmiddag maar ben malle Henkie niet he. Moet wel leuk blijven. Dan ga ik het achterstallig onderhoud in de toko maar wegwerken, als ik zin heb tenminste.
@Beps
Aan het rennen voor de luie meiden. Ze hebben ook een lange dag gehad gisteren. Beps heeft al een poosje uit kunnen rusten.
@Miere
Jazeker, onze tijd komt nog wel. Als straks iedereen weer druk aan het werk moet gaan wij lekker op pad!!!
Een fijne dag vandaag met askim!
Hier een blauwe lucht en het zonnetje schijnt, we zien wel hoelang nog.
@ Raak, buienradar is wel hoopvol, hoor, iig wel voor hier aan de kust. Nu zelfs al een waterig zonnetje
Net ook even op buienradar, maar ik denk dat we helemaal niets krijgen ![]()