TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

Damber : zware ogen ? valt toch niet mee he alles alleen doen en ook tussendoor denk ik nog voor je opa zorgen

Beestjes hebben zich inderdaad goed gedragen. Baardagaam begon te blazen hihi
Raak; het is inderdaad best zwaar om alles alles alles te doen, maar vanwege de warmte op zolder slaap ik niet zo best nu. Dus denk dat het daaraan ligt dat ik nu zware ogen heb. Ben anders niet zo snel vermoeid :wink:

@Damber,bedankt!
Dus bij jou was het vandaag beestenboel! Ja kan best zijn dat je door de warmte slecht slaap heb je geen ventilator?

Ik lees net dat een stewardes van een belgische luchtvaartmaatschappij de mexicaanse griep heeft,pffff erg hoopvol voor al die passagiers die met haar gevlogen heeft

Jill : dat is niet zo mooi he, breidt zich momenteel wel erg uit he

@Damber: Misschien een rare vraag… maar waaorm slaap je op zolder dan? Jullie hebben toch ook slaapkamers op de 2 etage? Of heb je zo meer ruimte en privecy?

@Jill: Nou, dan ben je lekker mee dan. Hopenlijk niet in jou toestel geweest. :biggrin: Zullen ze nu wel eerst goed moeten ontsmetten.

@Roanna,ik ben toch verbaasd dat het virus niet meer besmettingen veroorzaakt als je eigenlijk ziet hoeveel mensen er elke dag reizen.

Jeetje, dat is ook wat… daar zullen wel wat mensen besmet zijn geraakt… flinke domper, maar goed… ik neem aan dat als ze van tevoren wist dat ze besmet was… ze niet mee was gevlogen.
Jill; beestenboel was bij m’n broer :wink:
Roanna; mijn bed ligt het lekkerst :stuck_out_tongue: en zolder is veul groter dan de andere kamers. En daarbij komt… Jes ligt lekker bij mij in bed :redface:

@Raak dit meen ik serieux he als het echt erg wordt als ik nu of augustus in Turkije zit dan kom ik echt niet terug,mijn imuumsysteem is niet goed dus ik neem geen enkel risico.

pffff wordt er weer elke keer uitgegooid als ik gepost heb.
Ze kunnen me niet snel genoeg kwijt haha

@Jill: Is dat zo? :question: Soms is die wel traag hier merk ik. Zijn zeker weer ergens mee bezig, want de tijd klopt ook nog steeds niet.

@Damber: Oh zo ja. Had al zo’n idee vanwege de ruimte. Nou, gezelli toch!!!

Jill : zal best een heel moeilijke beslissing voor je zijn maar als je je daar echt een stuk beter voelt zou ik er ook voor gaan. de kwaliteit van leven is dan het belangrijkste wat telt. en ik neem aan dat je daar je eigen toch ook heel gelukkig voelt:kus::kus::kus:

Oh meiden… kokkie heeft zijn koffer al klaar staan. Hij was vanavond wel met het een en ander bezig en ik kwam net even boven en ja hoor… hij staat klaar. Misschien nog niet alles erin, maar het begin is er. >>>

Roanna : dan is ie zeker op tijd klaar :vak02:
Dames : ik ga nog ff tv kijken en dan naar boven. :slapen: lekker allemaal en tot morgen. Zo’n bevalling is toch best vermoeiend, was voor mij 36 jaar geleden hoor :unibrow: :dag::dag::dag:

@Raak van het moment dat de kids op hun eigen wonen ben ik hier weg!

ik sluit ook af, welterusten allen

@Raak voor straks slaap lekker en ook voor jou een hele fijne vakantie:dag:

Ik ga mee. Krijg ook ineens zware ogen. Valt zeker niet meer mee Raak. Ik merk het ook. :mad:

Jill… ,meid… nogmaals… goede reis en geniet van je vakantie samen met je vriendin en kom goed weer terug. :kus:

Weltrusten all en tot morgen weer. :slapen: :dag:

@Damber slaap lekker en geel veel plezier op vajantie!

@Roanna,bedankt meid ook voor jullie een hele fijne vakantie en heel veel plezier doe iedereen de groetjes daar.