Waardering? Beoordeling? Waar gaat dit over? :retard:
HAHA Maeion jij kent Roanna beter dan wij:unibrow:
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
:kus:
:crybaby:![]()
Roanna : geeft niet hoor, maarre we onthouden het wel.volgende deel wordt door jou geopend !!!:unibrow:
Jill : lukt wel hoor, maarre dan zal je niet veel meer slapen:drugged:
Ow…siewig. :kus: :kus:
Marion : achhhhhhhhh. het is zooooo ook weer augustus hoor meissie:kus:
@Raak: Oh, maar dat heb ik al weleens mogen doen hoor. :biggrin:
@Jill: Of je moet de hele nacht in je eigen gaan l*LLen, dan lukt het vast nog.
@Jill
Flink door praten vannacht dan moet het lukken. Heb je in je uppie dit deel vol.
Roanna : ik dacht echt dat jij nog nooit geopend had
Jill,dan mag je nog wel flink aan de bak gaan,als je de 5000 nlog wil halen voor je vakantie.
Nou Marion… een deel vol, is wel heel erg veel hoor. :lol:
@Raak
Weet ik, nog 10 weken te gaan, en ze vliegen voorbij dus ik zit zo weer daar.
Jawel hoor !!! Ooit eens en toen hebben ze speciaal op mij gewacht. Echt. Zal vast nog ergens op een stoffige plank in het archief staan. ![]()
Trl : moet lukken toch, if she puts her mind to it hahahaha
weer een nieuw deeltje>> bevalling is geslaagd
goed gedaan Raak ![]()
Bloem en Cyn 38 minuten vertraging, daar is wel overheen te komen.
Jill; een hele fijne vakantie toegewenst en ik denk dat je een solo’tje moet houden vannacht…
Ik weer terug van verjaardag, was gezellig en Jessy heeft zich keurig gedragen. De kat van m’n broer en schoonzus trouwens ook. De baardagaam van m’n broer vond het minder geslaagd om kennis te maken met Jessy, maar ach… mocht de pret niet drukken. Ik weer thuis en zware ogen…
Op zijn Viva’s, dan schiet het beter op :biggrin:
Marion : gaat best snel voorbij hoor
Damber : ook weer terug van verjaardag en de beestjes elkaar niet opgegeten ![]()
@Marion: Je hebt het over Viva en Damber komt.
@Damber: :dag: Mooi dat Jessy zich zo keurig heeft gedragen. Ik had je al gefeliciteerd he? Anders alsnog :kus:
@Damber
Hey meis, jij ook nog even hier. Nog gefeliciteerd met je broer! Iedereen een leuke middag gehad, op de baardagaam na dan.