Net C opgehaald op het kdv,hij had bijna de hele dag gehuild,doet hij nooit,maar voelde in zijn mondje en ja hoor er is een puntje van een tandje te voelen,dat zal het geweest zijn.Morgen maar even zeggen
Cyn ook jij hebt tandjes gekregen toen je klein was, je hebt er geen trauma van overgehouden…iihiiihiii…
Tlr…lekker een ijsring in de vriezer voor kleine C. het is er goed weer voor, en verzacht de pijn voor hem, anders morgen even langs de drogist voor ehuuuuu ik weet niet meer hoe het heet, maar het is een soort pyralfex maar dan voor kindertjes die tandjes krijgen…
DE: Truthahn, Pute, NL:kalkoen, Definitie:(Duits) Tier mit rigidem(verknöchertem)Brustbeinfortsatz Definitie:(Nederlands) kalkoenen waarbij de punt van het borstbeen hard is(verbeend)
1e mijlpaal dus bereikt voor C. 30 juni 2009 1e tandje, nu opletten het regent dan ineens tandjes soms zit er maar 2 dagen tussen, en gelijk beginnen met tandje poetsen, tegen de tijd dat hij een hele rij heeft, is hij er al aan gewent.
@TRL: Het gaat hier goed. We hebben vandaag besloten dat we van Aiji’s moeder een teefje hopen te krijgen. En dan zien we wel weer…
(Bloemmie: we zijn er dus uit :lol:)
Zo vandaag de puber weer eens op visite dus… meld me weer
@Viva: Bedankt voor je duidelijke uitleg van de truthahn, maar dat had ik inmiddels daar ook al begrepen. Het was inderdaad wel lekker, maar het idee… dat het kalkoen was. Oh, ik ben te erg he!! Te kieskeurig. Maar zo nu en dan hadden ze ook echte ***kipfilet hoor en daar heb ik dan weer van gesmuld.
@Bloem: Ook ik denk dan terug aan het verhaal van jou over die gozers in die dolmusbus wat je vertelde. Wat lachen toen.
@TRL: Oh jee… C. al zijn eerste tandje. Voor je het weet …oh, geniet van deze momenten. :kus:
@Beps: Mogen wij ook weten, waar jullie nu uit zijn? :biggrin: Gaat het over hondjes?
Oh, heb heerlijk buiten koffiegedronken met kennissen van ons en later nog ff de foldertjes doorgenomen buiten. Heerlijk weer is het toch. Pffff… morgenochtend vroeg eruit, want ik moet nuchter bloed laten prikken, omdat ik volgende week weer mijn jaarlijkse hart APK krijg. Bah…ik hoop maar niet dat ze weer over dat apparaatje gaan beginnen. Moet n.l. ook weer die fietstest doen.
Iyi aksamlar bayanlar!
Ook weer thuis, wat went dat snel zeg, niet werken 's avonds maar de hort op. Pap en mam waren er toevallig ook. Ze kwamen koude schotel brengen, die had mams voor zus gemaakt. Daarna kwamen er nog vrienden. Ik heb weer even kunnen lachen. Knap je meteen een stuk van op he! Ga morgen weer
En wat hebben we gelezen.
Bloem heeft een labello-strepsel kuurtje
Bij Roanna liep het niet zo soepel op het werk vandaag. Is weer wennen he?
C heeft zijn 1e tandje, kijkt altijd zo grappig als hij er helemaal door is.
Beps heeft bezoek van de puber. Is alles goed met hem?
Viva geeft tandentips. Ik was al weer vergeten van de bijtringen en de chamodent
@Bloem: Morgen eerst alleen bloed prikken… de rest volgende week. Maargoed, weltrusten hoor! Trouwens… zat net ff je laatste verhaal te lezen… schitterend.
Nou, ik ga er ook maar vandoor. Ga nog even… juist… tv kijken en dan morgen vroeg op. Bah!
Kom heel even aanwaaıen. Mocht even een klepdoos lenen en zıt nu ın de lobby met een … cocktaıl
Heb nıet bıjgelezen. alleen van de 28ste maar bedankt voor alle smsjes en de berıchten hıer:kus:
Hebben het nog steeds goed naar ons zın,het ıs warm,maar wel wınd overdag, de cocktaıls smaken nog prıma enne Roanna…de truthaan en k.tkıp ook:lol:. Met MK gaat het goed en heeft het naar haar zın.