TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

Jill,beterschap

Beps,hoe gaat het nu met jullie?

Roanna en Cyn,lekker aan de bloemkook vanavond.

Bloem,ga straks je verhaal weer lezen.

Net C opgehaald op het kdv,hij had bijna de hele dag gehuild,doet hij nooit,maar voelde in zijn mondje en ja hoor er is een puntje van een tandje te voelen,dat zal het geweest zijn.Morgen maar even zeggen

TRL: c krijgt tandjes… Oeehh lijkt me echt pijnlijk voor zo’n kleintje… :kus:

Cyn ook jij hebt tandjes gekregen toen je klein was, je hebt er geen trauma van overgehouden…iihiiihiii…

Tlr…lekker een ijsring in de vriezer voor kleine C. het is er goed weer voor, en verzacht de pijn voor hem, anders morgen even langs de drogist voor ehuuuuu ik weet niet meer hoe het heet, maar het is een soort pyralfex maar dan voor kindertjes die tandjes krijgen…

Roanna, dat is mooi balen zeg geen truthanen meer dus jij eet k*tkip…

DE: Truthahn, Pute, NL: kalkoen,
Definitie: (Duits) Tier mit rigidem(verknöchertem)Brustbeinfortsatz
Definitie: (Nederlands) kalkoenen waarbij de punt van het borstbeen hard is(verbeend)

Viva,heb chamodent in huis,maar heb hier nergens last van,hij is gewoon zoals anders,maar het puntje is er nu ook door.

1e mijlpaal dus bereikt voor C. 30 juni 2009 1e tandje, nu opletten het regent dan ineens tandjes soms zit er maar 2 dagen tussen, en gelijk beginnen met tandje poetsen, tegen de tijd dat hij een hele rij heeft, is hij er al aan gewent.

jahahah… DAT had ik me dus ookal bedacht… niet alleen de labello maar ook de strepsils aanslepen!

@ TRL owh C zn 1e tandje… goed dat ie op het KDV heeft liggen huilen en nu lekker stil is :stuck_out_tongue: of mag ik dat nie zeggen

@ roanna gewone kip? geen troetelhaan? ik vond het allemaal errug lekker… mhmh lekker stukkie gevogelte van de grill mmhmhh

Bloem,daar was ik ook heel blij om…:p,alleen hadden ze het daar niet in de gaten denk dat er een tandje doorkomt.

Viva,hij is nog niet helemaal door hoor,tis net een puntje wat je ziet.

En nu ga ik bloem’s verhaal lezen

Tlr, als het puntje erdoor is telt dat als 1e tandje hoor, hij hoeft er nog niet helemaal boven te staan…hihihihihihihihi

Viva,oke hahaha

@TRL: Het gaat hier goed. We hebben vandaag besloten dat we van Aiji’s moeder een teefje hopen te krijgen. En dan zien we wel weer…
(Bloemmie: we zijn er dus uit :wink: :lol:)

Zo vandaag de puber weer eens op visite dus… meld me weer

@ beps gezellie en beslissing genomen :thumbsup: ik wist al wel dat het niet lang meer zou duren eer er een beslissing zou vallen :wink:

@ TRL je moet ergens beginnen he?! puntje= tandje!

Goedenavond.

@Viva: Bedankt voor je duidelijke uitleg van de truthahn, maar dat had ik inmiddels daar ook al begrepen. :stuck_out_tongue: Het was inderdaad wel lekker, maar het idee… dat het kalkoen was. Oh, ik ben te erg he!! Te kieskeurig. Maar zo nu en dan hadden ze ook echte ***kipfilet hoor en daar heb ik dan weer van gesmuld.

@Bloem: Ook ik denk dan terug aan het verhaal van jou over die gozers in die dolmusbus wat je vertelde. Wat lachen toen.

@TRL: Oh jee… C. al zijn eerste tandje. Voor je het weet …oh, geniet van deze momenten. :kus:

@Beps: Mogen wij ook weten, waar jullie nu uit zijn? :biggrin: Gaat het over hondjes?

Oh, heb heerlijk buiten koffiegedronken met kennissen van ons en later nog ff de foldertjes doorgenomen buiten. Heerlijk weer is het toch. Pffff… morgenochtend vroeg eruit, want ik moet nuchter bloed laten prikken, omdat ik volgende week weer mijn jaarlijkse hart APK krijg. Bah…ik hoop maar niet dat ze weer over dat apparaatje gaan beginnen. Moet n.l. ook weer die fietstest doen.

egh belgh fiets test.,… niet leuk (sta je daar een beetje in je bijna nakkie te fietsen met van die plakkers :retard: )

ja dat verhaal van die gast in de dolmus. het was echt zooo hilarisch! hahahahah

maar goed. ik vind het wel weer welletjes voor vandaag
:dag: truste

Iyi aksamlar bayanlar!
Ook weer thuis, wat went dat snel zeg, niet werken 's avonds maar de hort op. Pap en mam waren er toevallig ook. Ze kwamen koude schotel brengen, die had mams voor zus gemaakt. Daarna kwamen er nog vrienden. Ik heb weer even kunnen lachen. Knap je meteen een stuk van op he! Ga morgen weer :wink:

En wat hebben we gelezen.

Bloem heeft een labello-strepsel kuurtje
Bij Roanna liep het niet zo soepel op het werk vandaag. Is weer wennen he?
C heeft zijn 1e tandje, kijkt altijd zo grappig als hij er helemaal door is.
Beps heeft bezoek van de puber. Is alles goed met hem?
Viva geeft tandentips. Ik was al weer vergeten van de bijtringen en de chamodent

@Marion: Oh, maar op het werk gaat het wel goed hoor, maar kon zelf even de draai niet vinden vandaag, zeg maar.

Misschien heb ik er overheen gelezen Marion, maar waar was je heen geweest dan vanavond? Weer naar je zus met bad? Ja, lachen is gezond he! :unibrow:

@Bloem: Juist. Zo’n fietstest dus. :tssk: Weltrusten voor zo. :slapen: :dag: :kus:

klinkt weer heerlijk marion. fijn om lekker te lachen. doet een mens goed.

@ roanna, succes dan morgen!

:dag: truste

@Bloem: Morgen eerst alleen bloed prikken… de rest volgende week. Maargoed, weltrusten hoor! Trouwens… zat net ff je laatste verhaal te lezen… schitterend.

Nou, ik ga er ook maar vandoor. Ga nog even… juist… tv kijken en dan morgen vroeg op. Bah!

Weltrusten all. :slapen: :dag:

Merhaba:dag:

Kom heel even aanwaaıen. Mocht even een klepdoos lenen en zıt nu ın de lobby met een … cocktaıl
Heb nıet bıjgelezen. alleen van de 28ste maar bedankt voor alle smsjes en de berıchten hıer:kus:
Hebben het nog steeds goed naar ons zın,het ıs warm,maar wel wınd overdag, de cocktaıls smaken nog prıma enne Roanna…de truthaan en k.tkıp ook:lol:. Met MK gaat het goed en heeft het naar haar zın.