Hahaha zo van bovenaf het "eet"terras op de mensen bij het zwembad mikken :dag:Ik zie het al helemaal voor me :teeth:
HAHAHAHAHA!!!
Die gympen waren bedrijfskleding(kregen ze echt vd baas)… vond het wel grappig haha
Jaaaa Oprah met … TATATATATAAAAA
HUGH JACKMAN!!! HAHAHAHAh
jummm jummm gimme sum!!
@ cyn jahhahaha zie je het al voor je?! hij zat gewoon te kijken waar t moest mikken! hahahahahaa
hihi… al waren er meer van die obers waarvan ik dacht: als ze de kans krijgen dan … oh oh oh oh oh
Ik heb in dat hele hotel maar 1 leuke jongen gezien… Die van de bar in het restaurant… :wub: vond ik echt een cutie ![]()
hahaha ja die barmannen waren wel leuk… maar lang niet zo leuk als die gasten in de bars! hahahhaa
maar goed… dames, jullie hebben weer wat te lezen (als jullie willen)
:dag:
Zo je verhalen alweer gelezen…Heerlijk!!!
En ja die mannen van Tash waren veeel leuker… maar die van het restaurant barretje vond ik gewoon een schatje… Kun je van E. de rude-one niet zeggen ![]()
Goedenmiddag ladies.
Zo, zo, jullie zijn weer lekker bezig geweest he!!! Nou, ik heb wat foto’s via Bloem gezien en mag zeggen… dat ziet er allemaal best lekker uit hoor! Als ik nog zo jong was… wist ik het wel.
En Peter? Ook best een lekker ding.
@Marion: Ja, het vakantiegevoel ontgaat me momenteel helemaal. Kan ff mijn draai nog niet vinden. Gister dacht ik van wel, maar vandaag…
hopeloos. Ha. ha.
Oh, ik kan niet eens even rustig buiten in de tuin zitten. De buren hebben het bad dus nu klaar en nu is me daar toch een partij gegil en lawaai. Word je ook niet vrolijk van.
Maargoed, … we kommen de dag wel door. Zal zo ff het verhaal gaan lezen.
Roanna: misschien kan peter met zijn katapult het bad lek schieten??? Bel hem wel even voor je
:biggrin: ![]()
@Cyn: Jij wel…jij hebt hem tenslotte je foonnr gegeven(:lol:)
Pff meiden het is heet…
Peter heeft mijn nummer niet hoor… ![]()
Zo ik weer thuis, wat een gekkenhuis op het werk, en daarna nog naar paps geweest, ondertussen tig telefoontjes gepleegd voor die scootmobiel…bureaucratie echt daar wordt je gestoord van.
Nu thuis, zo maar eens aan de was…Damber staat achter de pannen dus ik kan zo lekker aanschuiven…
Ritme wat is dat, ik ben hem compleet kwijt…o ik wil ook terug…
Jill beterschap meis.
Bloem kissing dezees…hihihihih…keelpijn nou lekker dan…aandelen in de strepsels dus.
Beps, hubbie aan de sop…veel te warm voor hoor…bind hem vast op de stoel…
Hahahaha wat me opeens te binnen schiet… Er was een bepaald persoon in Turkije die ook last had van keelpijn… hahahaha
@Cynthia: Nou als dat zou kunnen. Heeft hij jou nummer niet? Kunnen we nog wel even voor zorgen hoor, of toch maar niet? :biggrin:
Oh ja Jill… beterschap meissie. :kus:
Oh Viva hou op. :tear: Misschien toch maar even mijn been met schoen ophalen daar.
Kokkie ook alweer het vlees gebraden en dan mag ik straks de aardappelen en de bloemkool/sausje op zetten. Doe ik ook nog wat. ![]()
By the way… de tijd klopt weer met mijn pc, dus lag het toch niet aan mijn pc.
Haha ga je gang… Heb net een nieuwe foon besteld… dus met 2 weekjes zal ik waarschijnlijk een nieuw nummer hebben
Dus geef maar lekker hoor!! ![]()
En bah jullie ook al bloemkool?? brrr wij eten dat vandaag ook… met aardappels, champignonsaus en runderlapjes met champignonnen…
dat is dan wel weer lekker… ![]()
De bloemkool was maar €0,49 bij de Lid**, dus gaan met die banaan. Ook zo’n lekker roomsausje erover en smullen maar. Wij met kipfiletje, want de truthanen waren op. :redface: Oh nee , die lust ik achteraf ook niet!
Krijg je weer een ander nummer dan? pfff…
haha ja… Maar die sms/pb/mail ik wel hoor ![]()
Oke! :dag:
Ik ga nu ff eten en voor jullie ook allemaal… eet smakelijk.
Laterssssssssss :dag:
Ik ga zo ook offline… Ook aan de vreselijke bloemkool… BAH!!! ![]()
:dag: tot morgen!!! :kus: