Zo ik ook wakker, werd wakker gemaakt door hubbie die al thuis was… Heerlijk wakker worden met Aiji bij me…
@Bloem : TE ERG… lees nu pas je relaas over gisteravond(shame shame…) hihi, en jij weer in een boekje en niets gemerkt…(is dat huis nu leeg???)
Nou dames, ik in korte broek, mouwloos shirt…hier is het TE HEET(het is in nederland altijd zo benauws, veel vocht in de lucht…)
system
30 juni 2009 om 06:32
902
Ook goedemorgen. :dag:
@Marion : Natuurlijk is je zus zonder bad ook lief, maar het is wel mooi meegenomen.
@Viva : Is je oude klepdoos dan bijna aan gort, want je had toch nog niet zolang een nieuwe?
Verder even niet veel te melden. Alles weer bij het oude dus… :o
Iedereen een fijne dag verder, al dan niet in de korte broek.
:dag:
system
30 juni 2009 om 08:20
903
:dag: hello!!!
Helaas geen zon hier… dus ga dan ook niet in bikini in de tuin haha… Dus dan maar online he
En heb iemand zijn foto gevonden haha… Meiden dit is dus de PETERRRRRRRRRRR :slapen:
Nou ik ga ff bijlezen!
Zooo kom je ffies langs schrik je je gelijk ROT!!! Haha!!
Nee hij is wel aardig, heeft goed voor ons gezorgd, en was zo lief met rozen :lol:
hahahhaa morning
peter… hihihi hahahha
hahahhaa
sorry
hier wel zonnig maar erg benauwd… werd vannochtend wakker, heel de nacht liggen hoesten en had dus geen stem meer. heb het nu niet meer geprobeerd, maar alles doet pijn!! lekker dan dus die airco!
system
30 juni 2009 om 10:28
910
Bloem: ohjeee!!! Rustig aan he cheeky hahaha
jill
30 juni 2009 om 10:39
911
Goedemiddag lieverds,
Iedereen weer in de dagdagelijkse beslommeringen hervallen?
Sorry ben niet veel online,ben er te ellendig voor loop alweer een hele tijd met koorts.
Och Jill, rustig aan he… zorg vooral goed voor jezelf, en dat je weer opknapt
@Bloemmie : Arm keeltje… extra smeren met…cocktails…??? :lol:
klinkt goed!!
nee thee met honing en aan de strepsils… en gewoon mn mond dicht houden!
@ jillie koorts!! jaikksss heb je inmiddels nu alweer zo’n scan gehad? meen me te herinneren dat je voor de vakantie op een lijst stond? doe maar rustig aan vooral!
Hello ladies!! Ik ben vrij vanmiddag, of … de telefoon moet nog gaan voor een inval maar dat denk ik niet meer.
@Beps
In de korte hose, ga ik me zometeen ook in hijsen.
@Roanna
Is de vakantiestemming nu verdwenen?
@Cyn
Áha … de Peter. Kan beroerder toch? Of was het een etterbakkie?
@Bloem
Last van de keel. :kus:erop!!
@Jill
Ook jij niet in orde. Ook voor jou een :kus:.
En beterschap voor jullie beiden … vlug opknappen want het is geen weer om ziek te zijn.
@ marion lekker vrij vanmiddag… weer met J lekker zwemmen bij zus?
weer een nieuwe fotowedstrijd:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=433764#post433764
@Bloem
Nee, misschien vanavond even. Zo meteen eerst ff bloed prikken en als J uit school komt even naar de verjaardag. Zoontje van een vriendin is jarig.
schapjes in huis. hier echt TE heet.
Hubbie loopt schoon te maken, ik heb er echt de krachtnietmeervoor…
Zo maar eens helpen
@Marion : Geniet…het is heerlijk in de tuin
system
30 juni 2009 om 11:48
918
Marion: Nee hij was geen etterbakkie hoor… maar zeker niet lekker genoeg hahaha… Heb zoooveeel mooiere mannen gezien
system
30 juni 2009 om 11:49
919
Mm net naar de KPN geweest voor een nieuwe phoon… uitverkocht… :finger: nu maar online bestellen dan… duurt alleen 5 dagen…
hahaha peter ziet er wel uit als een etterbakkie he?! met zo’n katapult in zn handen en een zak knikkers… hahahaha komt vast door die gympen! hahahah niet echt charmant!