TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

Hahaha neeeee daar doe ik niet aan.. Zand schuurt zo he.. Maar die cocktails waren wel erg lekker... Ik ben meer van het klooien op de boulevard hahaha... oeps! :wub:

shake it baby…hihihihihi,…

Bloem ben je mooi klaar mee geen stroom in huis…pfffff lekker met dit warme weer, de koelkast dus dicht houden.

Roanna je haren los gegooid op de scoot…en een mega *** op het prikbord, hahahahaha…

Ik weer thuis al gegeten, wat een drukte vandaag zeg, nou mag morgen weer aan de bak, collega vertrekt vannacht naar turkije…(hij wel)…pfffff…

@Viva: Meteen weer werk aan de winkel dan he! Leuk thuis komen zo.

Halloooooooo wat is het hier rustig, hoor mijn eigen echo.Iedereen terrasje doen ???smkiek

Was dat maar waar. :vak02:

Ik ben er wel, maar ik had hetzelfde als jou Raak. Waar zit iedereen? Oke Bloem heeft nog steeds storing en zit nu heerlijk een boek te lezen en ik zat ff een poosje buiten in de tuin… maar vond het frisjes worden. Nee, dit is toch geen Tukije hoor, qua temperatuur. :zon02:

Ik ben er wel, maar druk aan t werk…
Dus vandaar, meld me weer als ik thuis ben

:dag: meiden!
Ik kom ook even voor een bakkie cay. Net weer even bij zus geweest met mams en J. The place to be met dit weer, daar is een zwembad ;). En zo dacht schoonzus er ook over want zij was ook over vanuit limburg.

Bijgelezen maar niet veel blijven hangen.
De paps van Viva heeft de scootmobiel aan flarden gescheurd.
Roanna had haar haar los vandaag
Cyn nog in de ban van Turkije :kus:
Bloem zit zonder stroom, dan gaat die grijns wel van je gezicht he :kus:
Beps ook weer druk aan de slag, ook voor jou een :kus:
Raak nog niet gewerkt maar wel een boel moeten regelen

En toen … empty

ellow ladies

kwam O binnenrijden en alle stoplichten op hol. Groot geschut met brandweerwagens, dus denk dat ze bij het graven een kabel geraakt hadden want bij mams en zelfs bij broer nix aan de hand.
Kwam echter thuis om mn sportspullen te halen en had geen licht nix.

dus lekker ff wezen sporten. gettttvvveerrr wat zweten! ben niet te lang geweest.
daarna met een bak salade op de bank gekropen met mn eigen ‘boek’ erbij. moest toch echt ff teruglezen.

opeens zag ik dat het lampje van het modem het weer deed en er liep ineens weer water door de verwarmingsbuizen (don’t ask) was wel opgelucht, zag t al helemaal voor me dat dit de rest van de dag zou aanhouden en ik dus niet zou kunnen douchen.

koelkast ook idd uit, vriezer idem.
maar toen werd er aangebeld, of de politie binnen mocht komen. ik moest in mn woning blijven en ze zouden de stroom weer van ons woonblok afhalen.
uiteindelijk was onze hele woonblok omsingelt. 5 politiebusjes voor, 2 achter. boel agenten op straat… hihi… te maf. en ik was heerlijk verdiept in mijn ‘boekkie’

uiteindelijk hebben ze dus weer die ene woning ontruimd waar ze een aantal maanden ookal voor geweest waren. en toen waren ze weer weg. boekkie uit en ikke weer op internet.

weet inmiddels ook hoe het verder moet lopen/ af moet lopen etc etc… waar zo’n avond al wel niet goed voor is :smiley:

@ roanna, mijn kaartjes beginnen ook al aan te komen. is echt mega snel, want normaal is de post uit turkije niet zo snel

ennuhm :unibrow: cyn heeft gelijk, dat was ik van de labello :unibrow:

Ik ook weer thuis, en zo maar en uurtje slapen ;)!!!
Hubbie is werken, dus hele bed VOOR MIJ!!! !JAAAAA!!!

Tot mrogen dan maar meiden

zo ik ben de hele avond al aan het klootviolen met de grrrrrr pc…mijn browser is niet goed…heb nu dus firefox geinstalleerd maar die is zooooo traag…wacht met smart op mijn nieuwe klepdoos…pokkeding…ik nok af voor vandaag…morgen weer werken…welterusten

Marion : heerlijk bij zus wezen zwemmen, groot gelijk. Je moet profiteren zolang het duurt
Bloem: wat een spanning en sensatie op de maandagavond. Nu gelukkig de rust weer teruggekeerd
Beps : het bed lekker alleen, ga maar snel genieten.:slapen:lekker en tot morgen

@ beps geniet ze!!
@ viva misschien is google chrome een optie?
@ raak hoe staat de business ervoor? alles okey daaro?

Bloem : houd niet over op het moment, maar komt wel goed:hihi:

@Marion: Zalig zo’n zus met een zwembad. Lekker genieten dus nu met dit weer en zo te zien kan het de hele week nog.

@Beps: Ohhhhh… heerlijk zo’n groot bed voor je alleen. Heerlijk. Is het werken hubs goed afgegaan afgelopen nacht?

@Bloem: Wat spannend allemaal daar bij jou vananvond zeg. Maarja, zo wel ff tijd voor andere dingen.

Mijn pc doet som ook vreemd de laatste tijd.

He, wordt iedere keer opgehouden.

Mijn pc blijft maar achter lopen met de juiste tijd hiero op de site. Snap er niks van.

Ik doe de boel op slot dames. Ik ga nog even een poosje tv kijken en dan proberen te slapen, als het niet te warm is. Ik doe alles uit, denk ik. smkiek

Weltrusten all en tot morgen weer. :slapen: :dag:

jup jup
here too! lekker slaappie doen… ik trek al die cocktails, wijntjes en kletsen tot diep in de nacht nie meer… werken motten we

truste!!

@ beps :kus:

@Bloem
Aktie bij jou in de buurt vanavond,

@Beps
Het bed voor jou alleen. Is wel lekker met dit weer he?

@Viva
Heeft oorlog met de pc.

@Raak
Rustig op de zaak op het moment. Komt wel goed, het moet schoon bijven toch? Alleen is het nu te warm om te poetsen. Alleen het hoognodige wordt gedaan.

@Roanna
Zonder zwembad is ze ook heel leuk hoor :wink:
Ik heb de weersverwachtingen nog niet gezien, zal zo meteen eens checken.

Iedereen welteruste, slaap ze voor zover dat mogelijk is met de hitte. Ik heb geluk nu, geen tv maar wel een slaapkamer met een balkondeur, en daar komt nu een hoop frisse lucht doorheen.

:turkey:Crazy: 3 juli Marmaris:turkey:

Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Goedemorgen dames,

Allen weer lekker aan het werk vandaag of lekker mogen genieten van het weer.

Ik ben alweer aan het werk, heb telefoondienst… dus kom zo nu en dan wel even spieken… als het niet al te druk is tenminste :smiley:

Goedemorgen meiden…ik weer op mijn stekkie…en druk!!!

Goede morgen meiden …

Moeder en dochter al flink actief vandaag :wink: