Beps; Heb het verhaal van kwakbol nagecheckt en het zıt hıer vanaf 17 tm 26 sept helemaal vol dan wordt de kamer nıet meer bevestıgd, Heb de lijst gezıen. Je ouders hebben echt mazzel gehad dat ze nog voor 15 dagen konden boeken. Hoorde van Vıva het berıcht over jullıe pup. weet nıet wat er mee was. maar ın ıeder geval sterkte ermee want jullıe keken er toch naar uıt.
Het handdoekje leggen ıs trouwens een eınd over, om half 8 ıs er plaats zat en ıedere ochtend heeft hub een date met MK.
Vıva; Hub heeft toch wel alle gras uıt zn oren geplukt he:D
Ik ga er weer vandoor, lıeve meıden tot ergens van het weekend:kus::vak01::vak01:
Toos ::dag: weet je wel hoe laaaaat het is??? en dan nog steeds aan de coctail, aso!!!
doe je iedereen de groetjes
Roanna : waarom krijg ik toch een idee dat jij geen truthahn lust ?
Cyn : en jij geen bloemkool
Bloem : rust weer teruggekeerd in de straat ?keelpijn ook beetje over?
Beps : heb jed het nog warm
Marion : Lekker veel gelachen
Trl : C eerste tandje, eerste mijlpaal alweer
Viva : echt druk gehad
Damber : ook want is niet meer langsgeweest
Jill : beterschap meissie
@Toos: dat klopt ook, want ze wilden dus 5 sept weg… en 2 weken… dus dat kon
En hie rkomt alles goed
Voor hen voor wie het niet duidelijk was:
We hopen dat de moeder van Aiji, Deiji zwanger is(volgende week een echo) en daar hopen we een pup uit te krijgen. En daarna… dat zien we dan wel weer ![]()
En nu naar bed
Hallo allemaal, even gedag zeggen, ben al weer een paar dagen niet langs geweest. Met mij gaat wel, erg druk met werk, en best wel moe. Maar ja, dan moet je ook maar vroeger naar bed gaan, he?
Heb alles bijgelezen, en van een hoop postst snap ik niks, je zal erbij geweest moeten zijn, denk ik. Jammer.
@Beps, sterkte voor jullie, jammer dat het zo gelopen is. Maar een hondje wat het net aan red is ook niet alles, daar krijg je later veel problemen mee, vervelend voor de baasjes, maar nog vervelender voor het beestje zelf, zo is beter voor haar…
Het gewone leven is voor de meesten van jullie weer begonnen, gaat snel, he?
C z’n eerste tandje…
enne… ik heb echt alles gelezen, maar weet het ff niet meer. 'K ga maar slapen denk ik, morgen weer een drukke dag…
Enne, o ja, Mersin moet volgens mijn A heel erg leuk zijn, en Adana heeft gewoon een vliegveld, hoor!
Enne…bedankt voor iedereen die op mijn foto gestemd heeft, ik ga weer een mooie nieuwe uitzoeken voor de nieuwe wedstrijd.
:kus: Mar
Crazy: 3 juli Marmaris![]()
Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
mogguh!
@TRL heeft C een beetje doorgeslapen of nog tandjes-pijn?
@ toos mmmmhhh cocktails in de lobby en kleppen op de doos! wow… zou wel ff voor 1 nachtje weer willen morphen!
@ miere, ja een keer vroeg naar bed gaan doet wonderen… tenminste. als je dan in slaap valt.
hier weer erg benauwd. mistig. hoesten… blegh
Bloem,C heeft gewoon doorgeslapen tot 5.15 uur en daarna liggen brabbelen in zijn bed tot 6.00 uur.Op het kdv zeiden vanmorgen dat het misschien ook wel kan komen,omdat het op dinsdag wat drukker is wat meer oudere kindjes en misschien teveel lawaai.
Beps,dus we kunnen weer duimen voor jullie?
Roanna,succes met bloed prikken.
Goede morgen …
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk. Raak, Beps en Miertje nog even langs geweest en cocktail Toosie vanuit Turkije ;)!
:paranoid::unibrow:
en zingen dat ie kon… (ja ja… kippenvel)
nee ik denk dat Cyn iemand anders met keelpijn bedoelt. tenzij M. ineens ook kan zingen maar denk dat je K bedoelt? goshh lekker verwarrend weer met al die nicks enzo :retard:
@ TRL hoeveel dagen/dagdelen gaat C. nu naar het KDV.
gosh ik ben echt benauwd! ppfpff lucht! frisse lucht
Damber: hahaha ja ik denk ook dat jij McKenZie bedoelt… haha maar die bedoel ik niet… Want als bloemmie daar keelpijn van heeft… haha… dan vallen er klappen…
![]()
Zo goeiemorgen!!! Ik niet wakker… heerlijk geslapen… lekker plakkerig enzo…
Vandaag weer te werk… mooi weer dus ben op de scooter… Had het gewoon een beetje koud vanmorgen erop… Nice ![]()
Nou meiden ik ga maar even de rekken buitenzetten… en dan maar aan de slag ofzo… ![]()
:dag: :kus:
Goedemorgen,
Cyn; zoiets begreep ik inderdaad ook nadat ik verder had gelezen maar ach… toen stond de post er al ![]()
Bloem; pijn in je keel, geen stem, hoesten en bijna niet geslapen… balen joh!
Jill; beterschap!!
Raak; nog laat op de koffie samen met Miere en ook Toos maar dan aan de cocktails
Zussie; C z’n eerste tandje…
Roanna; kon je draai niet vinden op je werk en truthahn… tja… t is net kip, alleen dan droger
Beps; duimen voor een pupseltje… wordt dat dan een volle zus van Aiji of een andere vader?
Ikke nu aan het werk… vanmiddag telefoondienst, dusse ![]()
Goedemorgen meiden, ik al weer mega druk hierzo…ga op meeleesmodus en wens iedereen een fijne dag, ik reageer later wel even op het een en ander.
Goedemorgen.
Zo, ik weer thuis van het prikken en net ff een hapje gegeten, want ik moest natuurlijk nuchter komen.
Meiden… leuk jullie verhalen over wie nou wie toch was die keelpijn had. Hi, hi.
@Toos: Ook gezelli langs geweest en zie je dan helemaal zitten daar in die lobby met de geleende klepdoos en …een lekkere cocktail naast je.
Geniet er nog lekker ff van. Enneh… de hele maand september al bijna vol? Oh… moet ik toch nodig hier in overleg. >>>
@Damber: Ik weet nu ook inmiddels hoe truthahn smaakt, omdat ik dacht dat die (soort van) satestokjes kip was, na later bleek kalkoen dus. Weet het niet… ik vind die lel die onder die snavel van die kalkoen zo vies om te zien, dat ik daarom een antipatie tegen dat beest heb. :lol: Maargoed… ik leef nog!
@Beps: Helemaal duidelijk nu en we duimen weer voor jullie. :kus:
Iedereen weer druk aan en op het werk zo te zien, dus ga ik zo ook maar eens ff wat doen, maar eerst ff mijn 1e bakkie leeg drinken.
:dag:
Zo ik ben ook weer wakker.
@llen: nee een halfzus, andere vader(zelfde vader als het pupseltje had), we zijn benieuwd
Verder even niets bijzonders dus…meld me weer…
Roanna: hahaha ja vies he… ik heb altijd het idee dat die kalkoen zijn hersenen eruit heeft hangen… bah!!!
Beps: ik ga weer duimen… :kus:
hjukkkk geen wonder dat jullie nix lusten als je zo over die beesten nadenkt! hahahahah
@ damber tis allemaal wat he? maar ken kan idd mooi zingen hoor, maar als ik al keelpijn van iemand heb gekregen niet van hem! (don’t worrie cyn
)
hahahaha if only!
en nategaan dat wij hier zitten te kleppen over die gasten en dat Toos (en MK) en zo naartoe kunnen lopen! hahahahaha zucht :wub:
Jaaa… frustrerend is dat he… :crybaby: Maar ja… aan alles komt een eind… zo ook aan hun vakantie… ![]()
Bloemmie: We kunnen altijd nog een weekje boeken(hihi…gaat niet lukken dus…haha)