@ trl we hebben echt geprobeerd om Damber aan de turkse medemens te helpen. hadden echt zo’n cutie uitgezocht, maar helaas ze wilde niet. tenminste niet toen wij er nog waren, weet natuurlijk niet wat er daarna nog gebeurd is :unibrow:
Damber : haha. snap het
Viva : wilde die afscheid nemen van mij dan om half 4:unibrow:Jij viel dus weer met je neus in de boter, lekker dan
Beps : dan regelen we iets van jij wil:kus:
Trl : was het maar waar, gewoon werk:drugged:heb trouwens net wel huis te huur aangeboden gekregen voor 1.000 euri per jaar maar is rond Mersin en dat wil ik niet.mensen verhuizen naar Helsinki !!!die zijn gek
Bloem : ook wel zin in party??Daarna ook niet hoor
alhoewel :wub: droomt even lekker weg over een jaartje sabbatical, met hond langs strand wandelen, taal leren en alle pasta evi’s leren kennen :wub: droom… zucht
Wij waren ooit onderweg met de auto… schiet niet op.
Echt kronkelwegen (nog niet lang terug, jaartje of 4-5 denk ik) en niet van goede kwaliteit…
Nee mij net te ver naar beneden…al hoewel… er is een luchthaven in de buurt toch?
Neee ik ben geen verrader maar geen turkisch people en niet mr animatie…tja…wat zal ik zeggen het was ietse pietsie dichter bij huis…maar ze had het wel gezellie nietwaar Raak maar ook niet meer dan dat…
Dames : was te dicht bij huis en wel heel gezellig that is all. ask Damber;)
Viva : probleem opgelost, goed zo. Idd waren de dames te vroeg naar huis enne ik eigenlijk ook. Ben best beetje jaloers op de rest die er nog zit…