ik ga trouwens ook maar weer es een keer slapen
weekend is echt veeeeels te snel voorbij gegaan…
gaap…
morgen weer een nieuwe werkweek (4dg!)
truste!
ik ga trouwens ook maar weer es een keer slapen
weekend is echt veeeeels te snel voorbij gegaan…
gaap…
morgen weer een nieuwe werkweek (4dg!)
truste!
Bloem : was mijn dochter niet, was mijn zus :biggrin: :slapen: lekker en tot morgen !!Ik ga ook naar mijn bedje toe:dag:
owh ja… sorry! zus! hoe is het met je zus???
goedenmorgen!
ikke nog de halve nacht wakker gelegen, te warm, te koud, te open, te warm… :retard:
tis hier dikke mist maar ik heb het warm!!
Crazy: 3 juli Marmaris![]()
Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Een goede morgen vanuit een grijs brabant.
Weer een nieuwe werkweek dus aan de slag nu, het is al wat laat.
goedemorgen all
Bloem : goed hoor, ze was totaal uitgedrrogd maar na infuus van 3 dagen nog zwakjes daarna helemaal ok
Marion : werkse in deze heel hete week
@TRL
Kiss for you :kus:
@Raak
Jij ook weer met frisse moed aan de slag vandaag of ben je nog vrij?
@ TRL :kus:
@ beps :kus:
@ marion :kus:
@ raak :kus:
@llen: :kus: terug
Ik dacht bij wakker worden vanmorgen dat ik het al weer redelijk onder controle had…maar helaas, niet te snel willen…
De fokker en wij hebben haar uiteindelijk Eikyuu genoemt, wat VOOR ALTIJD betekend(weet niet of ik het al gezegd had…maar dan maar 2 keer)… en dat is ze voor altijd in onze harten…
Nu op naar het ‘leven’ vrijdag wordt Aiji geholpen, vanavond moet ik werken, en pfffff het weekend dus nachtdiensten…
Iedereen een topweek, het wordt warm zeggen ze…
Goedemorgen all.
Bah… weer een normale (werk) dag.
Heb nog steeds een bietje dat vakantiegevoel en momenteel niets om naar toe te leven. Moet maar snel weer wat boeken. >>>
Alles weer als vanouds. Zo dadelijk ff douchen, het huis een beetje bijwerken, koffie drinken en dan weer op naar het werk. Zo saai eigenlijk he? :mad:
Kokkie heeft nog zat te doen zegt hij, want wil de buitenboel een bietje schilderen enzo.
Maargoed, we gaan er maar weer tegenaan en jullie ook allemaal weer een fijne werkdag of whatever. :dag:
:kus: All!!!
@Beps: Zal vast wel even zijn tijd nodig hebben, maar begrijp je gevoel van nu goed. :kus:
Marion : ben vandaag thuis maar wel vanalles aan het regelen
@allen : ook dikke kus van mij
@ beps mooie naam hoor. t arme meisje mocht niet hier blijven. doe maar rustig aan.
succes/ sterkte deze week. zet de airco maar flink hoog deze week als je 's ochtends gaat slapen
@ roanna ja, erg is dat he? nix hebben om naartoe te leven. maar ja, dan moeten we er hier maar een feessie van maken ![]()
tuut tuut tuut tuut…
Goedemorgen dames,
Even snel een berichtje vanaf mijn werkplek… Was al voor de wekker wakker, dus geen rare geluiden gehoord.
Even wat knuffels rondstrooien… enneuh… raak… heimwee> ja… E> nee!!! ![]()
Nou kom maar op met een party, kan het wel gebruiken. begin dat gejank al spuugzat te worden…
okey… ik zou zeggen cocktail party in Utrecht!!!
goedemorgen, ook weer druk aan de arbeid, vanuit een grijs en vochtig westen…hier echt mega mega druk…
Begon allemaal al weer lekker zaterdag, pc heeft problems…dus aan het klooien geweest, … hoorde dat paps zijn scoot aan flarden heeft gereden tegen de stoeprand donderdagavond, ben nu op zoek naar dat ding politie/welzorg…niemand heeft nu tijd, dus straks maar weer eens kijken of ik iemand kan bereiken…bach te earth dus…
Beps,:kus:
Zussie,geen lekkere turk voor jouw
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
Raak,dingen aan het regelen,weer een reisje ???
:kus::kus::kus:
geen heimwee naar e, die was er om half 4 al om gedag te zeggen, helaas gingen we om kwart voor zeven weg…en jawel toen was hij er weer.hihihihihi