TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

hey gats idd… al die cocktails :smiley:

@ roanna klinkt gezellig dan!

@Bloem: Wa hette gij mij toch weer zoveul moois toegestuurd. :wink: Heerlijk om te zien zeg! Kep ze op een speciaal plekje op de pc gezet.

hahahaa ja bij mij staan ze ook op een heel speciaal plekkie :smiley: hahahaha

Pfff het is warm, broeierig…en ik zit er nu qua energie totaal door…

ik wil naar bed, maar toch ook niet… t komt wel maar nu ff niet…

@Beps: Kan me er best wat bij voorstellen. Het was ook best een nare en rare dag voor jou vandaag. Werken en dan ook nog zo in spanning zitten omtrend het hondje. Valt allemaal niet mee! :kus: Luister maar naar je lichaam en ga indien nodig, lekker op tijd naar bed. Alhoewel… als het zo broeiirig is :retard: , of doe je de airco aan?

ppfpf tis absoluut niet zonnig hier, maar zwem echt weg… heb alles open maar helpt geen ene F…

@ beps ga maar lekker in de stoel of lekker met de airco aan op bed liggen
gewoon aantoe geven… :kus:

Goede avond. Wij ook weer thuis!
J en ik waren vanmiddag even naar ons nieuwe dorp geweest. Daar was een wijkfeest in de wijk waar wij hopelijk komen te wonen. Muziek en een terrasje op het plein, speeltoestellen vooor de kids, wat kraampjes met wat knutselaars en eetstalletjes van allerlei nationaliteiten uit de wijk. Indisch, Surinaams, Marokkaans en natuurlijk Turks. Mogen jullie 3x raden bij welke kraam ik te vinden was. En het was weer superlekker. Daarna naar zus geweest, kon J nog even zwemmen. En daar moest ik mee eten. Wat een straf he.
Hier ook erg broeierig en wat wordt je daar sloom van zeg. Wel even een flinke bui gehad maar kan niet zeggen dat het er van afgekoeld is.

Ik ga zo maar eens dus…

Tot morgen

@Beps: Weltrusten en tot morgen weer. :kus: Doe kallum an he!!!

@Marion: Laat me raden? Uh… Marokaanse eettent? Nie goe? :lol: Klinkt wel weer allemaal heel gezellig en als je daar dan ook nog eens zou mogen komen wonen, is het helemaal af! :slywink:

@ beps truste!

@ marion wow klinkt als een heerlijke zondag. Ideaal weer om te zwemmen ook want tis veels te broeierig!

Hallo dames, kreeg onverwacht visite vandaag van mij zus en hubs. was weer gezellig, heel de dag lekker in de tuin kunnen zitten
Als jullie allemaal terug >>> wil ik ook mee hoor:lol:
Jill : alweer beetje gewend terug thuis ?
Marion : gezellig daagje gehad en lekker aan kunnen schuiven bij zus
Beps : gewerkt en denk dat je vroeg naar je bedje zal gaan. hoop dat het slapen een beetje gaat lukken
Bloem : heeft het warm gehad vandaag en kan geen coctails meer zien,jaja haha
Cyn : is weer eens verwend door mams
Viva : berichtje van Toos uit ADR ontvangen
Roanna : naar drakenfestival geweest maar Ilse de Lange was teveel van het goeie.iig gezellige dag geweest
Hoop dat ik niemand vergeten ben

@Raak: Oh, jij ook dus een gezellige dag gehad. Het was zeker heerlijk in de tuin. Heb hier ook een poosje in de tuin gezeten en lekker zitten kijken hoe de buren hun nieuw heel groot zwembad aan het opzetten waren. Hi, hi.

Dan gaan we toch volgend jaar weer met de hele meute. >>> Yehhh!!

Ik had zelf nog wel graag naar Ilse gegaan, maar kokkie geeft daar niet zoveel om, dus dan maar niet.

Good evening

Toos; we hebben al voor je gezongen, smsje gestuurd en een berichtje op hyves achtergelaten, maar ook op deze manier nog even VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE B-DAY!!!
allen; vakantie zit er weer op… back to real life… werken, wassen, poetsen en noem maar op… verlangen weer terug naar Turkije…

Beps; even een dikke knuf voor jou… pupseltje mocht niet lang onder ons zijn, maar het is beter zo. Trouwens wel een hele mooie naam en wat een koppie…

nu bedje opzoeken want morgen gaat het wekkertje weer… wat zou dat geluid schrikken zijn morgenvroeg hihi

Hier ook morgen weer werken, al hoef ik dan niet zooo vroeg op.

@Bloem: Wat dat andere topic betreft… doen. Hebben we weer wat te lezen.

Nou, ik ga ook afsluiten hier. Moet nog even een paar mails plegen en dan ook lekker… nouja lekker?.. naar bed.

Weltrusten allen en werkse morgen alles weer. :dag: :slapen:

:kus: All

Roanna : dat was wel jammer he want Ilse is goed hoor
Damber :ook heimwee?? toch zeker niet naar E he? haha. werkse weer morgen

@ roanna dank je :wink:

@ damber, ieekkss de wekker brbrbrbr eng ding!

@ raak lekker visite gehad?! vakantieverhalen uitgewisselt?

@Raak: Ik vind Ilse keigoed en had ook graag gegaan, als ik het eerder geweten had, dan had ik wel iemand opgetrommelt om mee te gaan.

Ze heeft afgelopen vrijdagavond haar ( betalend) concert af moeten zeggen i.v.m. regen en onweer, net toen haar concert zou beginnen en daarom dus vanavond dit gratis concert, maar hoorde dat te laat.

Volgende keer beter.

Truste. :dag:

Roanna : idd gewoon volgende keer gaan. :slapen: lekker
Bloem : ja zij is ook net terug maar was 5 dagen kwijt door ziekte en ziekenhuis, dus was minder.gelukkig had ze wel 15 dagen geboekt:p

@Beps
Truste, een dikke :kus: voor jou.

@Roanna
Knap hoor! In 1x goed geraden :wink:
Jammer dat kokkie geen zin had in Ilse. Verder de buren afgekeken, ze hebben toch niet zo’n irritant rond zakvormig zwembad. Die dingen zijn zo irritant. Leuk om op te bouwen, laat maar vol lopen. Maar het schoonmaken is een crime. Maar daar heb jij geen last van he!

@Bloem
En in die hitte staat deze gek te strijken. Maar het moet eens gebeuren he.

@Raak
Ook gezellig met zus aan de kwebbel geweest.

Voor degene die :slapen: gaan, welteruste … en morgenvroeg gezond weer op!!

@ roanna ja das wel jammer… als ik dat geweten had, had ik wel een tripje A eraan willen wagen… :frowning:
@ marion strijken!?!? ppfff moet er niet aan denken. Ik moet ook nog strijken maar ja, hoefde vandaag nie op de hondjes te passen, dus t ligt er nog :tssk: ach ja. volgende keer beter
@ raak hoe is het nu met dochterlief? helemaal weer hersteld?