TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

@Beps en hubs: :kus: Inderdaad, als dit beter is, dan… oh!! Ik leef met jullie mee hoor, omdat ik weet hoeveel dit voor jullie betekende.

Sterkte verder vandaag nog. Pffff… heftig hoor!

Beps
He meissie toch :kus:

Toos
En alweer een feestje voor jou, maar nu ben je echt jarig! De zon schijnt in ieder geval, je wordt op je wenken bedient, cocktails zoveel en welke je maar wil, de taart en cake ligt voor het opscheppen. Jou dag kan niet meer stuk … geniet er van.

Een bloemetje heeft geen nut met dat hete weer.
Daarom doen we het anders deze keer.

http://www.j-online.nl/blog/wp-content/uploads/2007/12/kado.jpg

mogguh…

mocht ik eindelijk Toos gisteren happy B-day sms-en… voor de 5e keer al ofzo

@ beps :kus: owh meissie… wat ontzettend erg. voor het wurmpje voor de fokkers, maar ook voor jullie… jullie hadden je er zoooo op verheugd. :kus: ik vind het echt heel erg *** voor jullie

Goedemiddag meiden,

@Beppie voor jou en je hubs heel veel sterkte,jullie hadden er zo na uitgegekeken,een schrale troost maar misschien is het beter zo sterkte
meissie!!!:kus:

@Raak en Viva welkom thuis!!!

http://tbn3.google.com/images?q=tbn:536Tf4nhl-RrBM:http://i481.photobucket.com/albums/rr173/aussinurse/cocktails.jpg

Toos,van harte gefeliciteerd met je verjaardag,misschien kun je hiermee een feestje bouwen?

VEEL PLEZIER!!!

hahahhaa geweldig!!! ik zie er zo 1.2.3.4.5.6. die ik wel zou lusten :stuck_out_tongue: jammie

Goedemiddag meiden.

Toos meissie van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En neem nog een borreltje van ons. Ik geloof dat mijn hubs nog een rekening open heeft staan daar zo.

Beps…meissie wat in en in triest…ik denk aan jullie

Beps: :kus: sterkte maar als het voor de kleine beter zo is… ze heeft nu haar rust! :kus:

Heb een sms van Toos, ze wil iedereen bedanken voor alle smsjes, en snapt niet dat iedereen het maar over coctails heeft. Beps voor jullie vind Toos het heel erg sneu…een dikke kus voor iedereen.

hiih die toos… weet niet eens meer wat cocktails zijn

@ viva goede reis gehad? heeft damber het nog een beetje naar haar zin gehad daaro…?

Is het al zo erg met haar…

Gelukkig zit ik op mn werk, en moet gewoon verder. Verdriet is er…maar het komt wel weer goed!!!
:kus: voor iedereen…

Beps: :kus: werkse evengoed!!

OHHH Ik wil terug naa Turkije!!! :crybaby:

(Pfff Cyn: toen je er zat wilde je naar huis ;)!!!:lol:)
JAAA IK OOK!!!

Beps: haha ja de laatste dag ja… :wink:

Ohh vet lief… mams kwam net met weer 2 paar slippers… :smiley:

@Cyn: Was ook met :wink: toch… hihi…
Nou geloof me ik wilde niet eens weg, laat staan… nu wil ik wel TERUG!!!

Ik wil ook terug…maar het lijkt me niet zo’n goed plan om nu te gaan… want dan gaan er andere dingen gebeuren… :wink:

Nou ik ga afsluiten!!

Tot morgen!!!

:kus: :dag:

:dag: cyn…fijne avond

Goedenmiddag ladies.

Iedereen weer in een vakantiestemming? >>> Lets go. :biggrin:

Wij waren even naar de stad geweest. Hier was zo’n drakenracefestival op het kanaal en met een soort van braderie erbij. Kokkie nog een mooie herenarmband gekocht. Vanavond een gratis concert van Ilse de Lange, maar we hadden geen zin meer om nog langer in de stad te blijven.

Die Toos… tja … moet de cocktails nu bijna in d’r eentje drinken. :stuck_out_tongue: Gatsie!!!