TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

hahahaaa ik weet wel wat dambertje bedoelt, maar ze wil verder nix vertellen…
ze zal sevekes terug weer wel rapport uitbrengen als ze klaar is met kuisen :wink:

@ beps mersin lijkt mij wel gunstig te liggen hoor… misschien is de kustweg anders dan de 'snel’weg
ach… te ver verwijderd van bodrum! hahahah

@ cyn was je nog niet klaar in turgutreis? pfpfpf hoe lang had je willen blijven zitten dan? vond 4h elke nacht wel genoeg

Viva,dat ze die scootmobiel gewoon daar laten staan zeg,voor hetzelfde geld was die gesloopt ofzo.

Bloem: Ik zou pas klaar zijn als ik en Sh. en K. gehad zou hebben… hahaha nee serieus… Als ik er langer had geweest had ik een specifiek iemand toch gaan bellen denk…

hahaha daarvoor hoef je dus niet in Turgutreis te zitten :smiley: hahaha

@ viva idd zeg! zo’n scootmobiel is nog een aardig duur stukje techniek! maar gelukkig heeft paps em weer terug. kan het ding nog gemaakt worden of is ie totall loss?

Bloem: nee torba/bodrum/gumbet kan ook hoor :wink:

gumbet!!! yea baby!!

i like the way you shake your ass…

had zaterdag echt een pesthumeur… was bij mijn oma geweest en die liep weer zooo enorm te zeiken over turkije… Pfff had echt zoiets van… :finger: nog ff doorgaan en dan ga ik wel weer terug… ****

:biggrin: hahahaha :biggrin:

krijg net mailtje van damber en lig hier echt in een deuk onder mn buro…

mn baas heeft vandaag al 2x gevraagd of ik die grote grijns van mn gezicht kan halen :biggrin:

Haha ja ik moest ook wel lachen… vooral omdat er bepaalde dingen heeeeel erg herkenbaar zijn… :smiley:

En ik weet weer niets(nie tdat het me wat zeggen zou :lol:)

Beps: :tongue: :kus:

ja beps wilde niet elke nacht tot 4 uur met ons mee :finger: dan krijg je dat…

nee damber gaf een beschrijving van bepaalde gedrag van bepaalde personen, zonder namen of details te geven maar ik wist precies (TYPISCH) over wie ze het had… ahahhaha

zucht :wub:

Bloem : hahahaha

:finger:Dat kwam omdat beps elke morgen net nadat jullie thuis waren opstond om jullie bedjes te regelen :finger:

:lol: :lol: :tongue: :lol: :lol:

ja dat kwam omdat je niet wilden dat wij dat om 4 uur gingen en doen en je zei dat je toch wakker was :smiley: :smiley: hahahhaahah

owh zucht… kan iemand, alsjeblieft, die grijns van mn gezicht halen!!! hahahaha

En dat vonden we ook heeeeel erg lief hoor!!! :wub: :kus: :kus:

Bloem: haal die grijns eens van je gezicht :wink: :smiley:

Bloem: Grijns van je gezicht…

Denken jullie trouwens dat ik om 6 uur wakker was geworden als ik om 4 uur met jullie thuis zou zijn gekomen…
NEEEHEEEE dan niet natuurlijk…maar…dan is er nog zoiets als mn moeder die vind:

's nachts een vrouw, 's morgens ook een vrouw

en die had me lachend om 8 uur mn nest uit geklopt(op de deur) Dus…
nee 4 uur thuis had voor mij niet goed geweest…(hihi ohhh ik word oud…hoop ik ;))

hahhaa zal je nog sterker vertellen… was voor mij ook nie goed! hahahahah

@ beps :kus: voor de bedjes al had ik best nog een keer met je willen rocken!! nocknocknocking on heaven’s door,-heyHEYhaiHAIHEY!!

Uhhhuuhhhhh sweat child of meyieyieyieyyyyyeeennnnnn

Zo meiden ik ga naar mn werk…tot laat
Hubs ineens de nacht in…
Dus… laterssss