TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

hahahaa ik dacht er net aan dat dat wel de IDEALE manier is om het weekend te beginnen
maar ja… :tssk: die Karaoke he? :stuck_out_tongue:

Vragen we of Ken wil zingen :wink:

Heb net “zijn” liedje zitten beluisteren op youtube… maar zijn versie lijkt er best wel op trouwens!! :smiley:

Zo eten op, allemaal doodmoe, dus T naar huis.
Heerlijk relaxed de vakantie afsluiten, hubbie morgennacht weer werken…

Meiden, ik ben zooo moe…
Trusten(errug he…haha)

nee hoor… weet precies hoe het voelt… gaaappp
zal wel wennen zijn voor hubbie, weer werken… is voor hem echt al lang geleden :stuck_out_tongue:

@ cyn ben van plan om ff een Turgutreis 2009 CD te maken, met Ken’s nummer, here we go, un dos tres, tarkan etc… ben alleen niet zo goed in alle namen/band/titels, dus suggesties…?

truste allemaal…
tot morgen middag/ avond

Goedemorgen
Gewoon 9 uur geslapen!!! Heerlijk…

EN…het filmpje van ons Draakje staan bij de fokker op de site!!!
Zo schapjes, en dan…nietsen haha

:turkey:Crazy: 3 juli Marmaris:turkey:

Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

@TRL: :kus:

Goede morgen …

Ik ook weer wakker. Zo meteen de boodschappen en dan vanmiddag een keer op weg naar limburg. Mijn neefje wordt 4 jaar, toch ook een bijzondere leeftijd voor die ukkies. Want dan ben je groot en mag je al naar school. We blijven lekker tot een uur of 8-9, zijn we deze dag ook weer onder de pannen.

@Beps
Wat zal jij de site vaak checken he? Kijken of er nieuws is van jullie pupsel.

@TRL
Een knuffel:kus: voor jou!

@Marion: hihi, nee ik heb een emailallert(haha…maar kijk er vaak hoor) Gelukkig zijn de fokkers vrienden geworden, dus krijg ik ook extra’s zoals dit:

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/th_20090626_21.jpg

(pfff ik krijg het origineel er niet op, dus even op klikken en dan …opent zich een nieuwe pagina met het filmpje…)

:dag:

Bloem: ik ga je ff mailen ok??? :smiley:

@Beps
Wat een moppie he?

Ja he…:wub: :wub:

J was in Side ook zo gek op het hondje van iemand van het restaurant. Hij heeft wat af gewandeld met dat beestje. En gezeurd of ie ook zo’n hondje mocht. En al is het schitterend om hem met het beestje te zien, ik ga er niet in trappen, daarvoor ken ik hem te goed. Na een paar weken loopt moeder met het beestje te wandelen.

oohh die kleine!! Wat een drol!! Wil er ook 1!!! Zooo schattig!! Maar ik vind hondjes altijd alleen maar leuk als het puppies zijn… :wink:

Marion: :dag: alles goed?

Hihihi is goed voor je beweging, en daarover gesproken:

Doeggie we gaan naar het bos!!!

Goedemorgen all.

Zo, de eerste zaterdag terugkomers zijn alweer geland zag ik om 10.18 uur. Weet alleen even niet meer wie er met de Pega naar huis zou. Komen we vanzelf nog wel achter. :biggrin:

@Beps: Oh meid, wat een leuke plaatjes weer. :wub: Geniet er maar van hoor! Oh ja en wens hubs succes met het weer beginnen met werken. :thumbsdown:

@Marion: Jij lekker de hele dag zowat onder de pannen. Gezellig weer toch!!

@Cynthia: Weer lekker aan het werk? :biggrin:

Wij vanavond de BBQ bij de boer ter afsluiting van het aspergeseizoen.

@Cyn
Zijn ups en downs he. En met jou, voel je je weer een beetje beter nu?

@Beps
Lekker weer voor een wandeling, veel plezier!!

@Roanna
Dat is het betere werk, de BBQ. Hopen maar weer dat het droog blijft want er is weer een hoop regen en onweer voorspeld geloof ik. Maar jullie kunnen de schuur in, als ik het me goed herinner van vorig jaar. In ieder geval smullen vanavond. Veel plezier!

Roanna: raak volgens mij… Veel plezier bij de bbq…
Marion: mm ja begrijp dat wel… :kus: Nee met mij gaat het nog niet helemaal… maar ja… :frowning: Komt wel goed!