@Marion: Inderdaad…indien nodig kunnen we een grote loods in en dan met de deuren wijd open moet het ook goed gaan.
Ook voor jou ff een :kus:.
@Beps: :dag: Veel plezier.
@Cynthia: :dag:
@Marion: Inderdaad…indien nodig kunnen we een grote loods in en dan met de deuren wijd open moet het ook goed gaan.
Ook voor jou ff een :kus:.
@Beps: :dag: Veel plezier.
@Cynthia: :dag:
@Cyn
:kus: terug!
en als we dan toch bezig zijn … dan allemaal maar eentje :kus:, jullie zijn tenslotte allemaal lief.
Roanna: :dag:
En namens mij ook voor iedereen: :kus:!!!
@Cynthia: Och, jij ook nog in een dip? Nou hierbij dan ook even een hele dikke :kus:.
Ga nu even mijn nieuwe dekbed omhoezen ( huh ) en de rest even verschonen.
Laterssssssssssss :dag:
D’r wordt wat :kus: he vanmorgen!!!
Nou…iedereen met of zonder dip… een hele dikke :kus: van mij.
Roanna: en ook voor jou… :kus:
Ja die dip… it drives me crazy… :crybaby:
@Cynthia: Die dip van had ik toch maar enz? :wub: Gaan we gewoon in het najaar ff terug >>>
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
Ja die dip ja…:wub: :mad: Vooral spijt dat ik het niet gedaan heb… En zou wel willen hoor in het najaar… maar zie dat zo snel nog niet gemaakt… ![]()
Raak is veilig geland.
Cyn,:kus:
Allemaal :kus:
@TRL: Jij natuurlijk ook weer ff een hele dikke :kus:. Ook voor C.
Zo, meiden nu ga ik even wat doen.
By the way… Carla en hubs zijn dacht ik, gister weer thuis gekomen.
Roanna: dat klopt inderdaad!!! Nog niet gezien hier… ![]()
Meiden ik heb jullie duimen nodig:
Het kleine meisse-pupje is heel erg ziek!!! Ze heeft doordat ze niet drinkt te lage temp, en daardoor drinkt ze nog minder…:crybaby:
Willen jullie meeduimen dat de sonde-voeding het gaat doen, en dat ze erbovenop komt!!!
Prognose is behoorlijk slecht…:tear: :crybaby: :tear:
Beps: neeee dat meen je niet!!! :crybaby: ik ga heel hard duimen!! Ze moet er bovenop komen!!! :kus: sterkte
ja das ook echt nodig…
@Beps: Jeetje, wat erg. Natuurlijk ga ik ook voor julie duimen, dat ze het gaat halen. Pffff… ik denk aan jullie hoor! :kus:
Als Viva, hubs en Damber met HV vlogen… zijn zij ook zojuist geland.
Zo, wij zo even wat schapjes halen. Mensen… wat is het benauwd he?
@Beps: Sterkte en hou ons op de hoogte he!!! :kus:
Voor de terugkomers: Welkom thuis!!! :dag:
Onze Chira(sjira…officieel chirachira suru wat betekend stralen/flikkeren)
Ze heeft 1 keer sondevoeding gehad en ligt nu onder een lamp, en daarop reageert ze wel goed. Ze beweegt wat meer, en piep ook weer een btje…
Het blijft heel spannend, en dat blijft het nu ook nog wel een weekje minstens(als ze dat dus haalt)…
Maar zo heet ze: CHIRA…
Mooie naam hoor Beps!!! :wub:
@Beps
Meis wat erg! Tuurlijk gaan we voor Chira (mooie naam trouwens) en jullie duimen.
@thuiskomers.
WELKOM THUIS ALLEMAAL!!