TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

Bloem: als ik je TV moet hosten door Alkmaar moet je maar ff roepen hoor… haha mijn ma of pa wil zelf ermee naar de kaasmarkt gaan… (of kaaswinkel als er geen kaasmarkt is)

Hi Dames, heb ff geen tijd om bij te lezen maar wilde jullie allemaal de groetjes doen van ons 7-en vanuit een bloedheet Turkije.Vanaaf met zijn allen naar het Turks restaurant:dag: :kus:

Raak: groeten terug!!! :kus: voor iedereen!!! :smiley:

Cyn,:kus:

Raak,veel plezier en eet smakelijk alvast

@ raak owh gezellie!! geniet er nog maar ff lekker van!

@ TRl hoe is het bij jou allemaal? gaat het weer een beetje, voel je je beter? heb je al iets besloten over kroatie??

@Raak: Veel plezier nog en een goede terugreis voor jullie en Viva en fam!!!

Zo weer thuis, de slaapdokter vond dat hij verder gezond is.
Vanmiddag met T BBQ-en… en dan moet morgen hubbie ook weer aan de slag

Beps: :dag: Lekker BBQ-en :smiley:

Heerlijk, en op de site van de fokker nieuwe foto’s. Filmpje van hen opgestuurd gekregen…
Mijn dag kan niet meer stuk

ja lief!!! :smiley:

leuk!!!

Goedenmiddag.

Zo, wij ook weer terug van wat inkopen doen hier en daar. Even een nieuw dekbed gekocht. Bij Kwant** was alles weer 15% afgeprijst en had ook nog de mazzel dat het dekbed een week geleden in de aanbieding was geweest, dus kreeg ik korting op korting. Mooi meegenomen dus. Toen ff naar de Ga*ma. Kokkie had voor de vakantie een elec. dec.zaag willen kopen uit het foldertje, ware het niet dat die toen op waren en alsnog voor de reklameprijs besteld kon worden. Die dus net ook opgehaald.

We kunnen dus weer zagen en slapen. :smiley:

Mensen… wat een weertje nog steeds he!! :zon02: Heerlijk, als je tenminste niet hoeft te werken.

@Beps: Ik heb net ff die foto’s van de pupsels zitten kijken. Leuk hoor. :wub: Kan me voorstellen dat jullie nu weer blij zijn.

@Raak: Je zal het waarschijnlijk niet meer lezen…, maarre… eet smakelijk met z’n allen bij de Turk vanavond. Ik wou dat ik er bij kon zijn. :slywink:

De groetjes daar. :dag:

Ik had jullie al gesmst…, maar allemaal een goede reis morgen terug. >>>

Hey meiden … ik heb weekend!!!

@Bloem&Cyn
Nog steeds moe allebei. Stelletje nachtraven :slywink:

@Beps
Geniet van het filmpje van de pups en vasr en zeker ook van de BBQ zo meteen

@Roanna
Samen met kokkie geshopt!

@Raak-Viva(en hubs)-Damber
Jullie laatste avond alweer. Time flies when you’re having fun! Alvast een goede vlucht voor morgen.

@Marion: Ik ook en dan maandag weer werken. :mad: Nu jij zoveel meer uren werkt, waardeer je het weekend nog meer he!!! Nou, geniet ervan hoor.

Wij zo even eten. Kokkie heeft weer eens lekker in de keuken gestaan. Voor het eerst na de vakantie. Ja, die is ook voor hem nu weer om. :biggrin: Alles weer bij het oude.

@Roanna
Klopt, al zat ik eerst ook niet bepaald stil, het is nu anders.
Kokkie ook weer op zijn plek. Wat heeft ie nu voor lekkers gebrouwen? Wij hebben bami straks.

mmhhh ik heb ook honger!!!

@ roanna goed geslaagd dus!

Marion: lekker weekend!!!

Ik straks aan de macaroni… en dan mijn toyvoyager maar eens updaten… :D:D

@Marion: Nee, dat is ook waar. Jij had natuurlijk ook al het werk op de boerderie erbij. Maargoed… we hebben NU weekend. :zon02:
Kokkie heeft weer iets van roerbakgroenten in elkaar geflanst. Het ruikt in ieder geval heerlijk. ( vooral de knoflook) Mmmm…, maar bami is ook lekker. Althans ik vind die dunne bami heerlijk. :chin: Ben nie zo gek op die dikke slierten. Jij ook eetse zo.

@Bloem: Jij ook bijna weekend of al? Jammer dat je zover weg woont, anders had je zo aan kunnen schuiven. Ha, ha. :wink:

@Cynthia: Jij ook al zowat naar huis. Wel thuis en jij ook eetse straks.

@Beps: Misschien al te laat…maar heb een gezellige BBQ.

Ik denk dat we straks nog even naar de achterhoek gaan, dus ladies…laterssssssss. :dag:

Roanna: ciao!!! :kus:

Ik wil ook wel bami… is beter dan macaroni :wink:

ik zit nog op mn werk… tot 6h

@ roanna veel plezier in de achterhoek!
ik ben benieuwd wat wij eten vandaag…

Ik ben er vandoor!!!

Bloem: fijne avond!! Vanavond drankje in Tash’s samen?? :wink: