@Bloem: Nou, dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd gezegd… ik moet ze eerst nog op de pc zetten en dan kan ik ze inderdaad doorsturen, maar heb eerst mijn eigen foto’s erop gezet. Komt dus nog. ![]()
okidoki!! ![]()
Zo, ik kom even nog weltrusten zeggen. Ik ga erin. Maar eens op tijd. :slapen:
Truste en tot morgen weer. :dag:
:kus:
ja ik heb het ookalweer veels te laat gemaakt :retard:
truste!
@Miere
Je bent me er eentje!! Aan het trainen voor de hitte. Doe maar niet in de auto, zet de verwarming maar aan en kruip onder de zonnehemel, dan haal je de 50 graden ook wel en … dan lig je in ieder geval als je onderuit gaat ![]()
@Bloem
Gave foto’s op je FB!!
@T*lfort
Heb ik ook hier. Vanavond geen problemen gehad, hier was het gisteren te doen.
Truste voor degene die slapen gaan … sweet dreams en een nacht :kus: van mij.
Môge…
Pfff diep geslapen, en wakker geworden met foto’s van de koppies van de kleine pupsels op de log van de fokker(zalig wakker worden, wat een koppie zeg…een echt meisje)
Nu op naar mn werk…GEEN ZIN!!!
Volgende week begint het ‘echte’ werk weer, maandagavond en het weekend nachtdiensten(JOEPPIE!!!)
Crazy: 3 juli Marmaris![]()
Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
@TRL: :kus:
Meiden ik hoor net dat Micheal Jackson gisteren is overleden. Ik had niets met hem, maar ach 50 is nogal jong niet waar…
Goede morgen …
@Beps
Ik had het nieuws nog niet gehoord. Inderdaad erg jong, 50 jaar!
mogguh
uhg… hier valt ie zwaar hoor… mn lijf schreeuwt nu echt om slaap… hahaha hoe meer ik slaap hoe moeier ik word!
moet ook nog opschieten ook :dag:
Hello!!! :dag:
Zo ik ben ook kapot zeg!!! Nu weer aan het werk… Kom zo langs!!
:dag: :kus:
Mogge ladies.
Zijn Beps en ik dan de enige die goed uitgeslapen zijn? ![]()
@Beps: Weer heerlijk genieten van de foto’s.
Dat van MJ, daar had ik vannacht laat al van gehoord dat hij met spoed opgenomen was en vanmorgen hoorde ik dat hij is overleden. Inderdaad nog veels te jong, maar verder heb ik er ook niets mee, hoe erg ook.
Zo, voor een paar van de groep is het alweer hun laatste dag daar in ADR. Wat gaat het allemaal toch zo snel.
Oh ja, kokkie wilde vanmorgen zijn bloedsuiker meten met zo’n apparaatje die hij ook mee had op vakantie. ( maar geen ene keer gebruikt heeft)
Laat nou dat ding het helemaal niet doen, dus even het klepje los gemaakt en wat denk je…? Zit er geen batterij meer in, die er zeker weten wel in ZAT. Gelukkig heeft hij nog wel een reserve apparaat, maar toch vreemd hoor. :smoke:
Zo, ook mijn laatste vakantiedag en denk dat ik vanmiddag eens ff lekker naar de stad ga.
Werkse dames :dag:
@ roanna…? huuuu raaaaar!!! zou die eruit gehaald zijn? of eruit gevallen… weird!!
@ TOOS!!! Geen bloemen- geen taart: maar een bloementaart!! Van harte gefeliciteerd!!!
http://www.bloemisterijlabberton.nl/moeder/beelden/bloementaart008.jpg
@Bloem: Geen idee hoe dat ding eruit is gekomen/gegaan. Alles zit in een gesloten etui . In ieder geval nergens te vinden.
Volgens mij is Toos overmorgen pas jarig maarja, who cares?
Kan ze vandaag de taart nog even met de anderen nuttigen.
@Bloem: Oh ja… ik vond je foto’s op FB ook heel mooi. Zaten echt weer prachtige plaatjes bij. ![]()
dank je. met name die met dat glas is wel errug goed gelukt he?!
is ze pas de 28e jarig? in mijn gedachte was het de 26e :retard: hahahahaha
Bloem: haha nee zondag pas
Ik wist het zelf ook niet hoor!! beps vertelde het me…
Nou meiden mijn dipje begint langzaam weer wat minder te worden… Heb me er bij neergelegd dat ik deze keuze heb gemaakt… en dat is dan maar zo… Kan niet zeggen dat het de juiste keuze is geweest, maar goed… Wie weet ooit in de toekomst…
Zo en nu weer ff verder met mijn werk! :dag:
@ cyn :kus: t komt allemaal wel goed!! cker weten :kus:
Ja het komt ook wel goed… ooit… Vind het alleen nog steeds moeilijk! ![]()
En ben trouwens een host aan het zoeken voor mijn TV… ![]()
ik zag t!! hahahaha
ik ga denk ik een kleinere tv zoeken ![]()