TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

@Beps
Zeker weten dat ze gelijk hebben. Lekker genieten zo lang het kan!!

Ahhh de U*C ligt er hier uit,hoop dat het snel opgelost is.

Beps,gelijk hebben je ouders lekker genieten.En jij jullie pot nu weer spekken.

Hallo dames, even snel vanuıt Turgutreıs.
Het weer ıs goed en het hotel prıma.
We vermaken ons dus wel!

@TRL: Hier ook vanaf half 8 al geen beeld meer. Gelukkig dat we ADSL hebben, anders hadden we helemaal niets te doen. Ha, ha.

@Beps: Zo is dat. Zolang ze het nog kunnen doen, ook mede gezien de gezondheid… genieten en met volle teugen zou ik zeggen. :thumbsup:

Leuk dat MK er ook nog even was. Zeker in de kelder op de PC, want ze had geen puntjes op de i. Hi, hi. smkiek ( was ik er ook nog maa )r

Roanna,ben blij dat ik geen internet van u*c hebt anders was het echt erg,nu maar een filmpje opgezet,toch nog een beetje beeld.

Hey MK,gezellig dat je ook even langs komt.

Mk: :dag:

Heb zojuist mijn mams de foto’s van de mannen van de bar laten zien… Haha zelf zij vond ze lekker!!

Nou ik ben er vandoor!!!

:kus:

Roanna,nou reken maar dat er de hele avond geen tv is de hoofdschakelaars schijner eruit te liggen

@TRL: Nou, hier gaat die net weer aan met horten en stoten. :beef:

Jaaa hier gelukkig ook weer,op internet stond wat anders,maar je we kunnen weer kijken

@MK
Hey … wat leuk dat je ff langs komt!!! Geniet ze daar nog he!!!

@Cyn
Mams ook gecharmeerd van de mannen. Ik begin nu onderhand wel nieuwsgierig te worden naar die lekkere mannen.

@TV
Een storing geweest? Niets van gemerkt hier. Ik ben al maanden tv-loos.

@Marion: Ach, wij hebben dan wel de tv aan, maar ik kijk ook haast nooit, dan alleen 's avonds laat in bed nog een uurtje. Geen internet hebben is veel erger. Ha, ha.

@TRL: Ze hebben zeker een noodlijn aangelegd, want kokkie zit nu naar voetballen op Ned. 3 te kijken, maar het beeld is nog niet zoals het moet wezen. Maargoed, je ziet weer wat.

Zo, dat gaat weer wat harder hier!
Wat een weertje, hè?
En allemaal verhalen waar ik weinig van snap, je zal er wel bij geweest moeten zijn! En Turkse mannen, hmmmmmmmmm!!

In ieder geval Beps en Hubs, Gefeliciteerd met de kleine!! Schattige fotoos! Wanneer mag ze verhuizen? Met 8 weken ofzo?

MK nog daaro, en wie nog meer dan? Toos? En??

Trouwens,…zo sta je bovenaan het lijstje, en zo ben je weer verdrongen, hmmm. En nog wel door je beste vriendin. Nou ja, geeft niks, gun het haar ook van harte natuurlijk, en ik ga lekker toch ook. Nu nog maar 4 weken werken. Ben mezelf al aan t trainen op de hitte daar, door in de auto alles potdicht te laten als hij in de zon gestaan heeft. Dan is het toch wel 50 graden in die auto???
Morgen prikjes halen bij de HA, nieuw paspoort regelen…
Alles voor de reis!! Moet ook nog op cadeautjes jacht voor de familie. Iemand nog leuke suggesties?? Licht, niet te groot, onbreekbaar…nou ja, jullie snappen het wel.
Latersssssssssss:kus:

Roanna,hier gewoon goed beeld.

Marion,al maanden zonder tv,nou daar moet ik niet aan denken hoor,maar denkt dat het ook wel went.

zoo… weer terug van het shoppen
was wel een beetje vermoeiend want vrij laat en erg druk, maar okey
helaas geen pizza dan maar een andere keer…

ennuhmm… :unibrow: de turkse mannen waar cyn en ik t over hebben
http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=23919224209&ref=ts
en dan even bij de foto’s kijken :smiley: :smiley: :smiley:

by the way, hier ook troubels met het internet, maar ik heb… uhm… wat heb ik?? telfort geloof ik

nog ff met de tmobs gebeld en die zeiden doodleuk: alles is okey, de volgende keer als u in het buitenland bent, moet u maar even bellen.
ja slimbo, kan nie naar een 0800 nr natuurlijk he?!1 pppfff

@Bloem: dat zei je toch al: PFFFF SUKKELSSSS PRUTSERSSSSSS

Zo ik ga naar bed… ben om 4.45 opgestaan vanmorgen. Morgen om 7 uur beginnen(6.25 de deur uit) dus…
Daarna met hubbie naar de anaesthesist… en dan naar huis, BBQ-en met T!

TOt mrogen ofzo

@TRL: Nou hier nog steeds beeld, maar op alle zenders slechter dan voor de storing. Anders zal ik morgen even gaan bellen, want betaal er al genoeg voor dus. :hihi:

@Miere: Alles al aan het regelen en oefenen voor de vakantie. Heerlijk gevoel he!
Toos en hubs zitten er nog, MK, hubs, kids en haar moeder zijn er nog en Raak en hubs en Viva, hubs en Damber zitten er ook nog. Die laatste 5 gaan a.s. zaterdag weer naar huis en dan blijven Toos en MK met aanhang er nog een volle week.

@Bloem: Geen pizza gehad, Wat heb je dan gegeten? Heb net ff wat foto’s op de camera van kokkie zitten kijken. Staan best leuke van jou en Cyn bij. Als ik tijd heb om alles een beetje te bewerken, stuur ik ze wel een keertje door.

@Beps: Weltrusten alvast. :slapen: :dag: Nog druk zat dus!

:kus:

By the way… ik heb ook T-M maar heb en had nergens last van. :paranoid: Maargoed, dat had ik al tegen Bloem gezegd daar in Turgutreis.

ja die knakker zei dat het misschien aan de locale provider lag… ja lekker dan
mn abbonnement is net per 14 juni verlengt… allicht moest mn phoon eerst ff naar NL maar ja… zie t wel de volgende keer

ennuhmmm foto’s zijn errug welkom! je kunt ze ook gewoon doorsturen, bewerk ik ze zelf wel :smiley: