TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

haha… ohjeee… Pfff ik mis die jongens wel hoor… En mister Balloon:wereld: niet te vergeten :smiley:

@ TRL nee hoor… gewoon leuk en lekker en gezellig…
nix love…

Vooral lekker!!! hahahahaha… Heel lekker!!

HAHAHAHA paps en mams hebben geboekt voor september hahahahaha

Beps: hahaha gezellig weer naar Peter :smiley:

Bloem,wat niet is kan nog komen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Cyn,toch wel een beetje balen dat je Y niet heb gezien,maar genoeg anders lekkers…

Beps,leuk voor je ouders die hebben het Adr virus dus te pakken,kunnen ze misschien wel meeten met Linda en Jac

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

@TRL: Ja misschien wel, of niet haha!!! Geen idee. Ze zijn niet zo meeterig. Vonden het top met de groep nu, maar normaal sluiten ze niet snel contact. EN ze gaan zonder De Vrienden…

Nu naar t werk…
@Cyn: Moeten ze Peter nog zeggen dat je HEM MIST… arme hij … Niet eens afscheid genomen :wink:

Beps: ja zeg maar ik hem enorm mis en dat ik zijn roos echt geweldig vond… hahahahaha :finger:

Zo, ben ik ook weer terug van de schapjes. Meteen even een nieuwe douchemat en gordijn gekocht en ook meteen maar even alles geplaatst. Pfff… normaal doe ik haast niks en nu in mijn vakantie en die hitte ben ik aan de HH klusjes. :stuck_out_tongue:

@Beps: Wat een hoop goed nieuws heb jij toch!!! :wub: Heerlijk hoor en wat een cute foto’s weer. Nu weer aftellen tot ze komt en tot die anderen gaan. Hi, hi.

Ik vind het knap en moedig van ze, dat ze dat zo in hun eentje aandurven. Echt!!! Dus er is nog plaats…? Want ja… misschien… ehhhhh… wij… je kan maar nooit weten. >>>

Meiden… jullie hebben dus lekkere dingen gevonden? :stuck_out_tongue:

@ roanna ZALIG!!
@ TRL nee wat niet is zal ook niet komen… hoestnou?
@ beps owh paps en mams weer terug.! leuk hoor! hoe lang gaan ze nu dan?
@ cyn hahaha kan hier de filmpjes wel zien maar zonder geluid dus lang nie zo leuk :stuck_out_tongue: thuis maar ff droolen dan…

zit nu met het liedje van Ken in mn hoofd… hahaha en heb je die foto’s gezien van die van mij… jumjum…
owh zal je nog eens iets doorsturen hahaha

sorry dames!!

Ze gaan 15 dgn, neckervrouw had nog 1 select kamer…

Nu aan t WERK :crybaby:

@ beps oghermmmm… arme jij… :frowning: weer werken, dacht dat je heel de maand juni vrij zou zijn

en 2 weken… lekker hoor… maar ja, wie gaat dan de bedjes en de parasols voor ze regelen? misschien peterrrrr wel :smiley:

en ik ga naar huis… met mn broer shoppen… ik denk zo maar dat ik zin heb in een pizza bij de italiaan… eens kijken of ik broerlief daartoe kan overhalen :smiley:

Bloem: shopse!!! :dag: Ohhhh en die foto’s!!! :wub: ik denk dat ik maar even terug ga… haha… E. alleen was niet genoeg ohhhhhhh hahahahaha

@Beps: Oh , nu al weer werken? Ik dacht morgen. Nouja, de pot was al bijna leeg, dus kan weer lekker gevuld worden zo. :slywink:

Ik had ( voor de gein dan he ) ook even gekeken wat het dan zou gaan kosten in die tijd, maarre…pffff… wel aardig aan de prijs zonder al die vroegboekkortingen. Maargoed… als ze het kunnen en willen betalen… Ze weten in ieder geval wat ze ervoor krijgen en dat is heel wat. Ik gun het ze van harte. Heerlijk hoor!!! >>> :zon02:

Werk zit er weer op en nog snel even met J naar de winkel. Hij moest hoognodig een nieuwe fiets, nou ja nieuw, een 2e handse. Gelukkig stond er eentje waar hij goed op pastte en die hem ook nog naar de zin was. Gelukkig voor moeders ook nog in de goede prijsklasse. Kan hij er weer even tegen.

@Crazy
Bijna bruiloft!! Gaat goed komen in het brabantse. Gaat vast door tot in de kleine uurtjes.

@Bloem
Hetzelfde verhaal als normaal. Hij wil het bed niet in 's avonds en 's morgens er ook niet uit. Zal de leeftijd wel zijn. Jij shoppen met je broer en … geniet van de pizza. Hij laat zich vast wel overhalen.

@Beps
Een beetje zwaarder geworden in ADR. Toch niet genoeg gejogd en gebellydanced? Maar tegen dat lekkere eten (vooral de toetjes) en de cocktails kan je niet werken hoor. En dat hoeft ook niet in de vakantie. Nu weer met frisse moed er tegenaan dan is het er zo weer af.

@Roanna
OOOOOOOOO zo’n ding :stuck_out_tongue:
Jij nog lekker in de vakantiestemming. Proberen vast te houden he!!

@Cyn
In een dip. Dikke :kus: voor jou!! En natuurlijk gaan we duimen voor de Kaapverdische Eilanden.

En nu gaat ze achter de pannen! Ik denk dat ik maar eens aardappelschijfjes ga frituren. Visje erbij en komkommersalade. Moet kunnen toch?

Marion: klinkt goed!!! Eet smakelijk voor straks!! Ik aan de patatjes met kroket… Heb nog niet genoeg patat gegeten de laatste 11 dagen haha

Ladies ik ga er weer vandoor!! Tot morgen!!!

:kus:

Doeg Cynthia. Wel thuis. :dag:

Beps…werkse nog even.

Marion, dat klinkt lekker. Eetse.

Ik ook even er vandoor. :dag:

@Roanna: Was idd duurder(ong 150 pp) maar ze willen graag. EN… vorig jaar voor 3 wkn net zoveel kwijt als voor nu 2X2 wkn. Laat ze maar genieten!!!

Vandaag werken was vanmorgen over gebeld. Tuurlijk is goed voor de pot. Volgende week maandagavond en 3 nachten in het weekend…ach is ook goed hihi