Heb me vandaag trouwens ingeschreven voor studiereisje Kaapverdische eilanden in november… Gaan jullie weer voor me duimen??? ![]()
waaahhh kaapverdische eilanden?!?!! blegh! als ik dat zo hoor twijfel ik echt gigantisch of ik toch geen carriere switch moet maken! hahaha
GE-WEL-DIGE handtekening trouwens! hahaha
en je hebt E ge-smsT??? dat meeen je niet! hij heeft niet eens dag gezegd… pffff
Zo, hier thuis ook weer een bietje bij. Zat daarnet ff heerlijk buiten in de tuin de krantjes te lezen, maar kon me gedachten er niet bij houden. Waande me echt met dit weer, nog daar.
@Beps: Nu is het eggie he? :wub: Gefelicititeerd en weet zeker dat ook dit pupseltje weer een goed tehuis zal hebben.
@Bloem en Cynthia: Labell* ?
Was het echt zo erg? :biggrin:
@Cynthia: Natuurlijk gaan we weer duimen. Hoop ook dat je wat terug hoort van E. Maarre… wie is Peterrrrrrrrrrr?
Bloem: haha ja erg he die bestemmingen!!! Mocht kiezen tussen tunesie of kaapverdie… Lastig
haha… maar ja het is niet gezegd dat ik mee mag he… Dus nog even duimen…
En ja toch E een smsje gestuurd… zat me niet lekker dat ik geen thanks en doei heb kunnen zeggen… Dus dan maar zo… ![]()
Enne wat je carriere switch betreft… thuisstudie volgen… zo klaar… en je kan aan de slag hoor ![]()
Roanna: peterrrrr is van de roos haha… ![]()
peterrrrrrr hahaha
@ cyn als het de eilanden worden: kaarten!!! ghahahaha
@ roanna, had je niet gezien dat mn lippen behoorlijk aan gort waren? het begint nu een beetje te herstellen… hahaha :wub:
bloem: uiteraard kaarten… ![]()
En wat die lippen betreft… dat is ook niet zo vreemd dat ze aan gort waren… you cheeky girl!!! waaaaaaaaahahaha… zit nog steeds een beetje naar de foto van ken te staren… :wub: :unibrow: :tear:
Cyn,ga heel hard voor je duimen,zal wel mooi zijn kaapverdische eilanden,voor hoelang dan?
Heb je Y nog gezien?
Bloem,flink de beest uitgehangen???
Roanna,jij nog een paar dagen vrij?
Oke meiden. Moet nu ff schapjes gaan doen, want hebben niet veel meer in huis.
Oh, die Peterrrrrrr. Ja, die ken ik wel ja. :biggrin:
Tot laterssssssssssss :dag:
@TRL: Ja, ik moet maandag weer beginnen.
@ cyn hahahaha nu doe je net alsof ik vreselijk slecht ben bezig geweest, maar dat is dus HE-LE-MAAL niet waar…
heb hooguit een potje staan zoenen met 1 turk, meer ECHT niet (kon t zelf ook bijna niet geloven…)
Ook gescheurde mondhoekjes? :p:lol: Pffffffffffff… ha, ha.
Naar he? Goed blijven smeren dames.
Roanna,geniet dan nog maar van de vrije zonnige dagen,alhoewel het van het weekend al weer minder wordt.
Bloem,moet kunnen toch.
Bloem: hahahaha i’m just kidding… Maar vind het woordje Cheeky gewoon vet leuk!
TRL: nee Y niet gezien (helaas achteraf maar ja)… en kaapverdie is voor 8 dagen…
Oh trouwens Bloempje… heb M&Shady gevonden op FB…
:wub:
dat meen je niet!! me want me want!! mail ff hoe en wat
hahaha
Meiden ik niets met turkse jongens vandaag(al hoewel, de eierbakker…:wub:)
MAAR:
Hier onze dame(en haar broer)

En lekker liggen bij mama

Ons meisje ligt steeds bovenaan(dicht bij mama)
heerlijke foto’s beps!!
denk dat de eierbakker en de truthaan-bakker broers waren
hahahaha die leken wel errug op mekaar… toch?
Beps: aaaaaaah wat lief!!! :wub: :wub:
Bloem: via Tash’s bar gezocht… ![]()
ja ik zag t nu net ook!! ben ff druk
![]()
:wub: :wub:
![]()
beetje kriebels in mn buik! hahaha
Beps,ahhh wat lief zeg,nu aftellen tot ze naar jullie mag.
Bloem,in love???