TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

En nu vlug over tot aktie want ik zit er al weer veel te lang achter.

Gefeliciteerd met de nieuwe pup Beps, leuk hoor!
Bloem, de bruiloft is 31 juli, dus dat schiet al aardig op. Ze trouwen in Waalwijk, een brabants gebeuren dus!
En dochter gaat dit keer niet mee naar Marmaris, ze gaat een dag of 5 op paardenkamp met vriendinnen en voor de rest thuis. Maar zou me niks verbazen als ze toch nog die kant op komt omdat ze wel heel graag wil…
Fijne dag allemaal.

@Bloem: De oosterijkse heeft op de avond van jullie vertrek een ongeluk gehad, geschept op de fiets door een auto. Wel naar het ziekenhuis geweest, kraag om, maar wel naar huis. Daarna niet meer gezien dus…

HAHAHAHA Handdoeken weg…ach wij hebben dan in ieder geval het ‘geluk’ gehad dat het wel kon. Maar het werd idd te gek… Ik heb er geen keer de wekker voor gezet geen 1 keer…

@ beps owh jeetje toch… ocherm… arm meiske!
hoe staat het met het puppie gebeuren?!

@ marion J wel lekker geslapen? altijd ff wennen, een nieuwe matras.

Voor zover nu bekend 1 teefje en 1 reutje…blijf hopen op een derde, maar ik denk dat dit het blijft!!!

Pffff kom niet op gang. Kilo’s erbij zijn meegevallen: Hubbie 1,5 ikke ‘iets’ meer dan hij haha(3 kg) Dus va morgen gaan we er weer voor. Morgen ook weer werken…haha

:dag:

Beps& Roanna: welkom thuis!
Bloem: thanks voor je foto’s :kus:… :crybaby: vooral die nachtfoto’s vallen me erg zwaar even… :wub: mckenzie, shady, emre, mustafa :wub: ohhh ik wil terug!!! :frowning:

Sorry meiden het gaat nog even niet zoals het zou moeten gaan… Heb de laatste dag daar een beetje een dipje gehad… en dat is nog niet over… :frowning:

Sorry :kus: :dag:

Ahhh was zo een lieve foto van mn moeder tussen: in t zonnetje net uit het zwembad op haar rollator zittend: SLAPEN!!! (:lol:)

Ben benieuwd, of ze nog gaan boeken vandaag… hihi helaas kunnen wij dus niet mee, om hubbies operatie en de geboorte van ons nieuwe Draakje…

Goedemorgen ladies. :dag:

@Cynthia: :kus: Ik zal je even met rust laten. Eerst maar even bijkomen he!!!

@Bloem: Had jij gisteravond laat nog mijn smsje gehad ook wat betreft die leuke foto’s? Nu weer aan het werk. Sterkte hoor en jaaaaaaa… bijna weekend.

@Raak:Even de laatste stand van zaken doorgegeven en wat fijn dat de mannen het zo leuk hebben gehad. De resultaten zullen er ook naar zijn, denk ik. Nou meid, geniet er nog even van. Wat goed trouwens van dat bedjesbeleid. Werd tijd!!!

@Beps: Is het zo??? Is er een pupseltje voor jullie bij? Heel hartelijk gefeliciteerd hoor! :kus: Doe je ook even de groetjes aan je ouders en laat je me even weten of ze hebben kunnen boeken voor ADR?

@Marion: Zo’n ding tussen de benen, was zo’n schuimplastic slanggeval waar je mee kunt aquagymen. Ik weet niet hoe zoiets eigenlijk heet, maar je moest er oefeningen met je armen mee doen en tussen je benen en dan zat dat wel “lekker”. :stuck_out_tongue:

@Jill: Jij ook weer welkom thuis en wat vervelend om juist daar dan door je rug te gaan. Hopenlijk ben je weer wat opgeknapt en nu weer op naar je volgende vakantie.

@TRL: Werkse ook weer vandaag. :kus:

Wat een weertje trouwens he meiden. Dat is leuk thuiskomen. Ben nog steeds een beetje in vakantiestemming. :biggrin: >>>

me tooo!!

@ roanna ja hoor, sms gehad… wilde afsluiten, bleek ik de was nog te moeten ophangen :retard:

@ cyn ja erg he?! voor al die ene van mij en Ken hahahahhaha :smiley: :smiley:

@ beps en en en en… is ze rood???

ik ga vanavond met broer naar de stad. had echt nog geen zin om te sporten blleghhhh
ik ben zelfs 2 kilo afgevallen, maar ach, dat zie je nergens! hahaha

Ja meiden het is officieel, ons meisje is geboren… Ben ZOOOOO blij!!!

owh geweldig beps!! ik hoop dat ze de mooiste liefste leukste pupsel is!! en mooi rood…
ben zeeeeeeeeer benieuwd! net als jullie natuurlijk :wink:

hoe is het met aijimeiji? helemaal kierewiet?

Bloem: :wub: LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRR… pffff en die foto van Emre… :wub:

Aiji was nogal blij dat we er weer waren. T hoefde haar niet aan te lijnen voor de deur, ze stond er tegenop te springen om naar binnen te mogen…hahaha!!!
Meteen een afspraak gemaakt om haar te steriliseren(3 juli)
Als ik foto’s heb dan zal ik haar (het nieuwe draakje) aan jullie voorstellen(al weet ik haar naam nog niet!!) Ze is lekker rood(volgens de fokker) en weegt 230 gr

Beps: gefeliciteerd!!! :wub: wat geweldig!!! :smiley:

Ja ben er helemaal pfff stuiter*stuiter blij mee…
Straks foto’s!!!
Ga eerst maar eens wandelen zo met Aiji…hihi
Vanmiddag dus werken…(hihi ook weer lekker voor de uurtjes en het potje)

@ beps das nog eens lekker thuis komen :smiley:

@ cyn hahahaha te erg… kan de labello nie aanslepen hiero!

Bloem: haha ja dat krijg je ervan he!!! :biggrin:

Zo, ik ben bijgelezen maar mijn pauze zit erop. Ga dus straks rustig reageren. Want het is weer een hele lijst he!

tja dat krijg je als er weer mensen van de partij zijn :smiley:

lekker geluncht?

jawel… beetje saai zo zonder jullie allemaal :frowning: En zonder PETERRRR hahahaha… :tongue:

Heb trouwens E nog een smsje gestuurd… dat als hij ooit weer naar NL komt dat hij dan welkom is, en dat ik het toch allemaal wel mis :wink: