Hallo Meiden,
ben ook weer terug,ik hoop dat iedreen die in ADR is geweest het mega naar de zin heeft gehad al twijfel ik daar niet aan.
Alles ok met iedereen?
Wij hebben het ook heel fijn gehad,al was ik de derde dag zo door mijn rug gegaan dat ik drie dagen niet heb kunnen liggen zitten of lopen.
Vertel het later nog wel
Ik lag er om 9 uur al in, doodmoe…dus nu weer wakker.
Zo ga ik er weer in hoor…was toch nieuwsgierig naar de pupsels(helaas nog niets.)
Pfff kom nog niet in mn ritme maar ga een poging wagen:
@Jillie : Welkom terug, wat een toestand door je rug!!! Maar toch genoten dus
@Marion: Ja als de knulletjes maar tevreden zijn niet waar!!! Nu slapen jullie allebei, dus het zal wel geholpen hebben het ruillen van matras
@Bloemmie: Geen kaarten meer gevonden helaas voor je. We hebben ook niets meer gekocht dus…pfff nog nooit een vakantie gehad waarin ik zo weinig gekocht heb…:sad: :slywink:
Alleen een horloge voor mij, shirtjes voor hubbie…
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
@RAAK!!! Ik zie je wel hoor ;)!!!
Doe iedereen de groeten??? Hoe is het met ‘de oosterrijkse’??? Heb je al iets gehoord…
Als je haar ziet doe haar dan de groetjes van ons ok!!!
Beps : yep!!! puppies geboren, nou ben heeel benieuwd,laat maar snel weten hoor. Hubs en jij ook weer goed thuis gekomen. Ouders al naar de camping ?
Jill: welkom thuis, jij hebt wel pech gehad he in de vakantie:kus:
Bloem : alweer een dag werken in nieuwe kleertjes achter de rug
Marion : vannacht lekker geslapen op andere matrasje ?
Trl : zijn C en jij ook van het lekkere weertje aan het genieten ?
Cyn : sterkte vandaag met je eerste werkdag meisje
Crazy : sterkte met je vader he en voor jullie uiteraard heel fijne vakantie
Roanna : dat was lekker thuiskomen dan voor jullie he. J en JP hebben een heel fijne dag gehad (en wij ook hoor) H had dus een hele harem voor zich alleen hahaha, vond ie wel beetje vermoeiend
He Beps ::dag::dag::dag:zal iedereen de groetjes doen hoor. Nee, ze is gisteren nergens te bekennen geweest. zal het straks ff aan T. vragen (gym)
Oh ja : trl : Crazy is van het lijstje gevallen:biggrin:
Zo, nu gaan we weer aan zo’n vervelend dagje in Turkije beginnen:wub:
Fijne dag allemaal
Ohhhh ja : nieuws voor de ADR-gangers : handdoeken beleid veranderd : voor half acht worden alle handdoeken van de bedjes gegooid en we hadden gewoon nog lege bedden om 7.30, dus kunnen nu een soort van uitslapen:biggrin::biggrin::biggrin:
Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
heb ik wat gemist… wat is er met de oostenrijkse dan??
@ beps whihheeee in ieder geval 1 teefje!! whaahhhaa… ik hoop dat alles verder goed blijft gan bij zo’n lange bevalling!
@ trl onze meesterlijstjesbijhoudster!
@ raak he bah vervelend… weeeeeer zo’n dag! hahahaha wel goed dat ze eindelijk iets aan de bedjes onzin hebben gedaan… hadden ze dat maar 2 wk eerder gedaan… had ons beps veel uurtjes gescheelt!
hiero nu echt moe. sliep rond 12-en en om 7h eruit, dus flink wat uurtjes gemaakt, maar dan merk je pas hoe moe je bent… had beter in t ritme kunnen blijven hahaha