TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

Beps en Roanna,welkom terug.

Beps,oww spannend,mama hond aan het bevallen,mooie thuis komst.

Roanna,lief van je schoonzus,om eten klaar te zetten.

Hihi… wat een dag…
Nu waarschijnlijk al weer werken dus vrijdagochtend, volgende maand zelfs veel werken(nou ja…iig 6 nachtdiensten en de weken ook redelijk, 90 uur in 4 wkn)

Hubbie in het bed, aiji in de tuin…ikke val in slaap maar zit met een cappuutje lekker te nietsen

@Beps: Nadat ik afscheid had genomen van jou ouders bij de kofferband en ik ff een plasje ging doen en terug kwam had kokkie de koffers al. Hebben toen op ons gemak ff bij Starbu**s koffie gedronken en toen op ons gemakkie naar de trein gegaan, die rechtstreeks naar A’doorn gaat. Zwager ons opgehaald, schoonzus gekookt voor ons. ( nee, gelukkig geen truthan) Als ik daar nog aan denk. :lol:

Oh Beps… wat spannend dan he? Ik leef met jullie mee hoor! :kus:

@Crazy: Gelukkig weer wat beter met je vader, voor zover dan, alles weer een bietje kalm. Was toch ook wat he!!! Jullie in ieder geval ook weer lekker weg. :thumbsup:

ellow ladies

ik was nog ff naar mams, mn bruine kleurtje showen.
voor de vakantie (2 weken ervoor) had ik wat besteld bij neckrvrouw, was deels binnen, nie goed, teruggestuurd, wat ik per se wilde hebben was nog niet binnen, maar nu lag t op mn te wachten, kon ik dus vanochtend zo aantrekken…

ben keurig om half 8 opgestaan. werken ging nog wel, had alleen om half 3 een dippie maar goed. strakx beetje bijtijds naar bed (alhoewel, tis al na 8-en)

@ crazy… jeetje he… arme paps. gelukkig kan hij dan even herstellen. zorgen zorgen zorgen.
hopelijk kunnen jullie nog wel lekker gaan genieten strax in marmaris. wanneer is de bruiloft ookalweer? blijft dochterlief thuis?

@ beps iekkkkksss SPANNEND!!! mamshond dacht cker dat jullie later zouden komen dus ze wil niet echt vlotten… allicht als het donker wordt… duimduimduim…

@ roanna lekker thuiskomen dan he?! hier stond een salade in de koelkast en broer had broodjes in de auto die paps nog ff was komen brengen.
heel mn huissie spik en span en een fris bedje… er lag ook een giga stapel kaarten te wachten! hihi… nice!
ga daar maar even mee aan de slag enzo…

@ trl hoe is het met jou dan??

heb nie zo’n zin om bij te lezen eigenlijk…
@ marion, ik zag dat je me gevonden had? heb je enkele vriendensuggestie’s gestuurd (mail of notifications)

@Crazy: Zie het nu pas. Sorry… Stekte meis…maar vooral genieten als jullie saampjes gaan, jij en je wettige wederhelft!!!)(hihi)

Nou meiden… ik hou het voor nu ook even voor gezien hier. Had me toch een volle mailbox, dus nu eerst maar even zien wat er weg kan. Dan ff de administratie doen en dan… weet ik veel. :redface: Ben nog steeds een beetje in vakantiestemming.

@Bloem: Zo, heb jij voorlopig wel weer wat de doen met al die kaarten.

Nou, laterssssssssssss :dag:

@Roanna
Ook weer thuis en lekker verwend door je schoonzus. Das nog eens lekker thuiskomen he?

@Beps
Nog geen pupsels!!

@Bloem
Vanmorgen bruin en in de nieuwe kleren naar het werk.
Ik zal zo eens kijken naar de vriendensuggesties. Moet echt nog wennen aan dat FB en soms denk ik wat moet ik er mee. Maar verveelde me en dacht ik ga eens kijken wat FB is. Ikke heel stout onder een andere naam een account aan gemaakt (shame on me) en wat rond gespeurd. Staat er de dag erop een bericht, en dan nog wel uit Turkije. Kom je uit Rotterdam? Oeps, wat nu. Vind het zo onbeleefd om geen reactie te geven dus maar gezegd hoe het zat en een eigen account gemaakt. We zien dus wel hoe het gaat lopen met mijn ’ carriere’ op FB want ben niet echt het type om vreemden aan te gaan klikken.

Komt vast door die bakjes eten op het aanrecht :slight_smile:

En nu aktie! Ik moet aan het werk van J, hij vind mijn matras zo lekker liggen en wil het omgeruild hebben. Oke kerel, beloofd is beloofd en als jij er blij van wordt, maakt mij niet uit waar ik op lig. Dus … tot zo.

Zo, hier weer een bietje bij.

@Marion: Ik hoorde natuurlijk wel je verhalen en over je recepten toen wij er niet waren, maar meisje… heb je je nog een bietje vermaakt? Heb je ons gemist? Best wel he? Ik jou ook hoor. Gelukkig kreeg ik de berichten door via Beps of Raak, dus was en beetje bij. :smiley:

@Bloem: Zo hee, jij dus ook lekker verwent bij thuiskomst. Jammer alleen dat je meteen weer moest werken. Ik ben trouwens gister nog naar Greace wezen kijken en dat was echt gaaf… en een voor mij, tikkeltje nostalgie.

Nu weer op naar het gewone leven. :disgust: Bah…

Oh ja… nog bedankt he!!! :slywink:

@TRL: Hoe is het met jou? Is de rust weer een beetje weer gekeert in je hoofd en je lijf? Ik hoop het voor je. Hoe is het met C? Is hij alweer een beetje aan het ritme na de vakantie gewent? In ieder geval weer een dikke :kus: voor jullie beiden.

@Roanna
Ik heb me stierlijk verveeld hier op mijn kamertje :smiley:
Nee hoor, we hebben achter de schermen ook nog regelmatig wat gekletst.

@ roanna was je dan niet meer naar Bodrum geweest??

ppfff ik heb me hier een stapel kaarten liggen :smiley: hhahaha NIET normaal! hahahaha

@Marion: Oh, gelukkig dan maar. :wink: Is het gelukt nu net de matras ruilen?

@Bloem: Nee, weer niet naar Bodrum geweest, omdat ik graag Grease wou zien en anders vast niet op tijd terug zou zijn. Nouja,… gewoon weer een keer proberen als ik er weer ben. >>> Ben nog wel eerst het dorp ingeweest en ook nog geslaagd voor een tas voor onze dochter.

:thumbsup: leuk hoor! lekker genoten dus van de laatste avond!

@Bloem: Ja zeker genoten en daarna nog ff heerlijk met de meute een cocktail gedronken, maar niet te laat gemaakt ( twaaf uur) , omdat velen van ons toch weer vroeg op moesten en J en JP naar Efeze zouden en ook al om 6 uur weg moesten.

owh zijn ze toch naar Efeze gegaan? leuk hoor… dacht niet dat het er nog van zou gaan komen

@Roanna
Ja hoor, nu moet hij er alleen nog op. Bedtijd maar hij loopt nog niet zo hard. Ik vraag me echt soms af waarom hij oren heeft :wink:

@Bloem: Ja, zij zijn toch gegaan. Zes uur vanmorgen weg en om negen uur vanavond weer terug, volgens J. Een hele trip dus, maar zo wilden/konden beiden even hun fotokunsten uit proberen zeiden ze.

Oh, ik heb net even echt alles terug zitten lezen en lag af en toe wel dubbel hier. Beps zou niet bellydansen… ja, ja. En wie stonden daar? Moi, Raak en… Beps. Elke dag watergym gedaan met de meeste dames onder ons en sommigen van ons 2 x per dag. s’Middags met zo’n ding tussen je benen. :biggrin: Ja, ja ook Beps en zelfs haar mams zo nu en dan.

Maargoed, ik zal jullie de details verder besparen. Ik ga slapen nu. Echt!

Weltrusten en tot morgen weer. :slapen: :dag: