@Beps
Je ouders is het goed bevallen als ze al weer willen boeken voor september. Hebben jullie je nog niet aangeboden? Als jullie begin september gaan kunnen jullie weer een meeting houden daar. Jac en Linda zijn er ook dan.
@Miere
Het zit niet echt mee he. Eerst het ticket, nu de honden en het werk. Maar het lijkt geregeld. Gaat goed komen meis!!
Miere : alles goed geregeld
Marion : hoopt dat er snel weer meer mensen zijn om mee te babbelen
Trl: Viva Damber en Hubs hebben het fijn hoor en MK en familie ook
Ik ben vroeg op. we gaan met z’n allen zo Beps en Roanna en hubsen uitzwaaien
Bloem en Cyn zullen wel weer thuis zijn en Bloem moet vandaag weer werken dus die zien jullie wel online.
Fijne dag all !!!
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
broer was een beetje laat op vliegveld. vervolgens 1.5 uur file (AC/DC concert… alle belgen terug naar huis en 3 baansweg terug naar 1 baansweg… we stonden muurvast)
was om 02.50 thuis en om 3 uur lag ik in bed.
nu alweer een tijdje aan het werk en ben ff alles aan het bijwerken… druk dus…
t zal wel ff duren voor ik weer bij ben maar ik ben weer in NL hoor!
alle ADR ganagers welkom terug n succes mety weer het gewone leventje!
He vandaag mijn vader naar een bejaardencentrum gebracht. Hij blijft daar een week of 3-4 om te herstellen en dat hij dan weer zelfredzaam is. Wat een toestanden hebben we gehad zeg, maar heb er goede hoop op dat t allemaal weer goed komt. En mijn lieve papa staat erop dat manlief en ik over 10 dagen gewoon naar Marmaris gaan, dus dat gaan we dan ook doen!
3 juli vertrekken we voor een vakantie samen, zonder kinders dus. We verheugen ons erg erop uiteraard.
Verder niet zoveel te melden, vakantie zit eraan te komen, daarna de bruiloft, dus allemaal wel leuke dingen!
Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Ook weer veilig thuis. Wat zal Aiji blij zijn, of niet? Dat heb je niet altijd zeker he. De hond van mijn broer negeert hun de 1e tijd als ze te lang weg zijn geweest.
Moederhond aan het bevallen, spannend! Zijn jullie precies op tijd thuis zeg, wat een planning!
Ik meld me ook even weer aan. Wij zijn ook weer veilig en wel thuis gekomen. Mijn schoonzus had heerlijk (indisch) gekookt en alles in bakjes op het aanrecht gezet, zodat we toch nog een bietje vakantiegevoel hebben.
Ga zo ff tterug lezen, want zet 'm net pas aan terwijl ik al even thuis ben. Heb dus net gegeten en de was draait en kan lekker naar buiten zo, want we hebben de :zon02: en de temperaturen meegenomen naar hier.
Oh ja… de vakantie was super, tof, gaaf, heel leuk en onvergetelijk. Wat een toffe mensen allemaal. Ook jullie die niet mee waren hoor :kus: , maar dit was toch echt uniek.
Ga zo eerst ff terug lezen, voor zover dat mogelijk is. Beps… succes met het hondje. Daar had ik in de gauwigheid nog wat van meegekregen.
@Roanna: Gelukkig kan je op internet!!! Hadden jullie de koffers snel(ik was nl al naar langparkeren om de auto te halen…)
Ohhhh het schiet niet op zegt de fokker. Gisteravond is de temperatuur gedaald, normaal zijn er dan binnen 24 uur pupsels…maar het is nog niet echt bezig zei ze…pfff moet ik weer geduld hebben haha