TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

Goedemorgen allen
We hebben met ‘ons’ ploegje Toos haar verjaardag gevierd, de anderen spreken we weinig. En ja, we hebben er met elkaar al een paar jaartjes op zitten natuurlijk!!

Vandaag de meiden naar huis, morgen Roanna en wij,…PFFFF is zooo snel gegaan,

Miertje: gefeliciteerd hoor,…een jaar alweer…

Nu een bakkie en dan…dan maar weer een eten, zwembad, eten, oh ja, en vandaag nog een massage besteld. Lekker hoor,…

:turkey:Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana:turkey:

Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Miere,hahaha een beetje te vroeg voor Toos haar verjaardag,maar beter te vroeg dan te laat he.Jij nog gefeliciteerd met jullie 1ste jaar.

Beps,al weer vroeg voor de handdoeken,geen katertje dan? Zal vast heel gezellig zijn geweest.
De eerste vandaag alweer naar huis en morgen jullie en Roanna met kokkie,heb het idee dat die net weg zijn. Hoe maken Viva en der hubs en zussie het?

Marion,wat heb je vandaag voor de lunch?

Fijne dag allemaal

Goede morgen …

@Beps
Goed gefeest gisteren. En dan zit het er al bijna op voor jullie. Ik heb ook al het idee dat Roanna net pas weg is.

@TRL
Kweet nie wat er is voor de lunch vandaag. Maar ik heb de hele morgen nog om daar over te denken.

Goedemorgen,
Ikke start nooit zo vroeg op hoor als Beps
Marion : jij maakt wel lekkere dingen om ons te verleiden terug te komen
Trl : meissie nog steeds niet lekker in je vel he?:kus:
Miere : nog vele mooie jaren erbij voor jullie
Ikke zal me ook eens ff gaan douchen en ontbijten pffff heb het hier drukkkkkkkk :stuck_out_tongue:
Fijne dag alllllllll

@Raak
En het helpt he? De 1e komen vandaag al naar huis. Fijne dag vandaag!!!

Have a break … have a

http://www.chocablog.com/wp-content/uploads/2006/07/kitkat2.jpg

Nee hoor, we doen maar gewoon. Brood, 1 met peperpate en 1 met Hein*. Met een glaasje granaatappelsap. Dat is pas interessante informatie he :unibrow:. Hier kunnen jullie vast wat mee.

@Cyn&Bloem
Het zit er bijna op voor jullie. Nog een paar uurtjes, en wat het ergste is, die uurtjes die vliegen voorbij.
Een goede >>> voor strakjes!!

Voor mij was het een warm bolletje met brie.

Voor mij Thruthahn dolmates, salatalik & ekmek zooo lekker…toen ook nog taart vast ter ere van Toos…zo slecht hier…

Meld me als de meiden weg zijn

wat zal het rustig zijn hier zonder de vaste gasten, iedereen zit in adr zo ongeveer:P
beppie1 heb je het naar je zin?? morgen weer naar huis las ik ergens??
xxx lorin

Ja morgen weer thuis…Cyn en Bloem net uitgezwaaid…zitten in de bus naar the Airport…
De bups gaat zo bij de Italiaan eten, wij eten gewoon even snel bij het restaurant, en dan nog even het dorp in voor de laatste schapjes
Hubbie staat de koffer in te pakken, en we hebben het erover dat we zo een lol gehad hebben. Ja ook de mannen konden het prima met elkaar vinden dus!!!

Vandaag was hier een filmploeg voor de turkse tv, of voor een promo-filmpje(het is me nog steeds niet duidelijk!) en toen Toos haar taart kreeg…toen werd dit vast gelegd, en ook hebben we in het water Tadeliiiiiii (ofzoiets) geroepen op de film,…

Nu maar douchen

O jeetje Beps, dan gaan jullie ook nog filmsterren worden :stuck_out_tongue: !!!

De meiden al in de bus. Wat zullen die balen zeg.

En nu ga ik ook ff douchen
Marion : we komen toch wel langs hoor ookal is het niet interessant:lol:
Kan ik ook nog ff naar Beps 2 hoog zwaaien:dag: en gelukkig mogen wij nog tot zaterdag blijven. Hoor de rest voor de deur staan te tetteren:hihi:
Fijne avond all enne jullie in het kikkerlandje ook van het mooite weer genieten hoor

@Raak: Hallootjes daar beneden:dag: 1 koffer al klaar, beide gedouched, zo eerst maar (weer) eens eten…pffff

@Raak
Geluksvogel! Mag jij ze uit:dag:en morgen.
Hoe is het met Viva en haar hubs? En Damber? Vermaakt ze zich ook een beetje?
Trouwens … wie spreid er nu voor jullie de bedjes? Nog geen BeddenAli gevonden?

@Beps (hubs, paps en mams), Roanna en Kokkie
Koffertjes al klaar voor de terugreis.
Ik weet niet hoe laat jullie vertrekken dus ook voor jullie alvast een goede >>> terug morgen.

Beps,nog genieten van de laatste avond en morgen door de hele meute uitgezwaaid worden,is dus voor herhaling vatbaar,al plannen???
Hoe laat vertrekken jullie morgen?

Cyn en Bloem,onderweg dus die zijn morgen weer van de partij hier,ben benieuwd naar de verhalen.

Ja ben ook benieuwd hoe het met Viva,hubbie en zussie gaat en natuurlijk ook Mk,hubs en de kids.

Volgens mij geniet iedereen hier!!!
Mn ouders willen donderdag meteen boeken voor september(hihi!!!)
Wij willen best terug volgend jaar, het is hier prima…echt wel

En nu slapen!!!
Tot morgen als we thuis zijn :dag:

Ook nog even mijzelf melden hier. Cyn en Bloem alweer, of bijna thuis, heb ze nog niet gezien hier.>>>
Beps en family morgen, het is echt snel gegaan. Hoop dat jullie er een tijdje op kunnen teren, en dan op naar de volgende trip!
*De rest mag nog even blijven. *

Ikzelf heb wat problemen om de honden verzorgd te krijgen als ik weg ben, zal jullie de hele uiteenzetting besparen, maar ik geloof dat ik het nu vanavond toch wel geregeld heb, pfffffff, wat een gedoe.
En op werk gaat het ook niet vlekkeloos, om vervanging te regelen, ik wil eens op vakantie! :zon02: Je zou bijna niet meer gaan, wat een geregel allemaal! Maar goed, zal uiteindelijk allemaal wel goed komen.
Nou de werkweek is al weer half om, ben vrijdag lekker vrij. Askimdagje! :wub:
Nou goeie reis voor wie gaat reizen en slaap lekker voor iedereen die gaat slapen!
:kus: Mar